Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

ΞΥΔΗΣ: ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΘΙΓΟΜΑΙ. ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΩΣ ΕΚΛΕΚΤΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΑΣΟΥΛΗ!

Το σχόλιο του "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ" "Ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ...ΣΠΑΘΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΔΚΝΑ" θίγει τον Δήμαρχο Παπάγου-Χολαργού. Επικοινωνώντας ο ίδιος με την εφημερίδα μας, δήλωσε:

"Δεν πρότεινα ως εκλεκτή μου για την ΤΕΔΚΝΑ την κα Φασούλη και κακώς το γράφετε έτσι, διότι στη συνέχεια του ρεπορτάζ δίνετε την εντύπωση ότι υπάρχει διάσπαση στην παράταξή μου και ένα είδος ανταρσίας. Έχετε την εντύπωση ότι εάν εγώ πρότεινα την κα Φασούλη, δεν θα υπάκουαν οι δημοτικοί μου σύμβουλοι; Αντιθέτως, εγώ εξέφρασα τις σκέψεις μου και είπα ότι θα προτιμούσα να εκπροσωπούν το δήμο μας στην ΤΕΔΚΝΑ άτομα με εμπειρία, και  είπα ότι εάν ήμουν εγώ θα προτιμούσα την κα Φασούλη από του Παπάγου και τον κο Αποστολόπουλο από τον Χολαργό. Όμως οι δικές μου σκέψεις δεν ήταν δεσμευτικές για κανένα, γι' αυτό δημοσίως έθεσα το ζήτημα στην κρίση του δημοτικού συμβουλίου με ψηφοφορία, επειδή γνώριζα ότι υπήρχαν και άλλοι που ενδιαφέρονταν. Εγώ λοιπόν δεν πρότεινα κανέναν, απλά και μόνο τις σκέψεις μου διετύπωσα. Όπως και αυτό που γράφετε ότι "Ο Κουκής τόλμησε και πέτυχε"  είναι λάθος, διότι όπως σας ξαναδιευκρινίζω εγώ έθεσε το θέμα σε ψηφοφορία, δίνοντας την δυνατότητα σε όποιον ήθελε να θέσει υποψηφιότητα".

4 σχόλια:

  1. Έχετε την εντύπωση ότι εάν εγώ πρότεινα την κα Φασούλη, δεν θα υπάκουαν οι δημοτικοί μου σύμβουλοι; giati kirie xidi ti eiste eseis ? oi dimotikoi sas simbouloi den exoun apopsei!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλει να την ξανακάνουμε την ψηφοφορία, να δει αν θα του την περάσουμε τη Φασούλη, όσες διαταγές και αν δώσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ισως έχει δίκιο. Εδώ και ένα χρόνο, οι Δημοτικοί του Σύμβουλοι στηρίζουν και υπερψηφίζουν οποιαδήποτε πρόταση αυτός προτείνει. Αν εξαιρέσουμε μια μεμονωμένη περίπτωση με θέμα την αύξηση των τροφείων στους Παιδικούς Σταθμούς, όπου αντέδρασαν, νομίζω, οι Τικρικώνη, Νομικός και Δάπτογλου σε όλες τις άλλες περιπτώσεις σκύβουν το κεφάλι και υποστηρίζουν κάθε πρόταση του αφεντικού τους όσο παράλογη και να έίναι αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kai ase pou o kakomiris o nomikos ithele na to katapsifisei gia ta trofeia tou xidi, kai sthn psifoforia ekei pou pige na pei kata akougete apo to xidi ALEXANDRE! kai tromazei autos (kalos blakas!) kai allazei to kata me paron! gia na katalabete ti ginete!

    ΑπάντησηΔιαγραφή