Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

ΒΥΡΩΝ ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ: ΓΙΑΤΙ ΞΑΝΑΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ Σ' ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ


ΒΥΡΩΝ Γ. ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ
Δ΄ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
Βουλευτής Β΄ Αθηνών Νέας Δημοκρατίας
Πρώην Υπουργός

Αγαπητοί συμπολίτες,
Είμαι και πάλι μπροστά στον αγώνα. Με τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στη Β΄ Αθηνών. Όλοι, μα όλοι ανεξαιρέτως, οι φίλοι μου και συμπολίτες μας μου είπαν πως πρέπει να κατέβω στις εκλογές, πως χρειάζομαι και πάλι. Τους άκουσα. Το ίδιο ένοιωθα και εγώ. Γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα ήμουν κάπως σαν ρίψασπις. Δεν μου ταιριάζει. Και δίνω τώρα και πάλι τον ωραίο αγώνα της δημοκρατικής εκλογικής άμιλλας. Και νοιώθω δυνατός, όπως πάντα, γιατί έχω εσάς. Ως ηθικούς συμπαραστάτες μου. Δεν ανήκω όπως ξέρετε σε κυκλώματα. Δεν έχω ισχυρούς προστάτες. Έχω εσάς. Τους συμπολίτες μου, τους υπερήφανους και αξιοπρεπείς μαχητές της ζωής και της πολιτικής. Σας εμπιστεύομαι. Αντλώ δύναμη από την εμπιστοσύνη σας και την αγάπη σας. Σας καλώ να κινητοποιηθείτε για να επιτύχουμε τη μέγιστη δυνατή συσπείρωση που φέρνει τη νίκη. Πρέπει να κλείσουμε τα αυτιά μας στις Σειρήνες όπως έκαμε ο Οδυσσέας. Να μη μας αγγίξει το τραγούδι τους. Το τραγούδι της αγανάκτησης, της μισαλλοδοξίας, του ιδεολογικού τραγέλαφου, του θανάτου. Να μην επιτρέψουμε να εκμεταλλεύονται και να εμπορεύονται οι διάφοροι επιτήδειοι τον ανθρώπινο πόνο από τις πραγματικά δραματικές επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης που το ΠΑΣΟΚ με την άκριτη πρόσκληση του ΔΝΤ και της τρόϊκας προκάλεσε. Να αποφασίσουμε σωστά σ΄αυτές τις εκλογές για το πώς θα περάσουμε την κρίση. Για το πώς θα κυβερνηθούμε με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και σταθερότητα. Για το πώς θα υπηρετήσουμε καλύτερα την πολυαγαπημένη μας πατρίδα. Γιατί οι καιροί είναι κρίσιμοι.
Με πατριωτικούς χαιρετισμούς
ΒΥΡΩΝ Γ. ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ
Αντιπρόεδρος της Βουλής
ΝΔ/Β΄ Αθηνών

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, 100 21, Αθήνα, Τηλ.:210 370 8111-6, Φαξ: 210 370 7840
Υμηττού 122, Παπάγου 156 69, Τηλ. 210 65 28 000, 210 6514 269, Φαξ: 210 6561 419
e-mail Q vpolydoras@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου