Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΙΓΚΑ!!! "ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ"

Νέες προσχωρήσεις έρχονται η μίαμετά την άλλη για τον Κώστα Τίγκα. Ιδού η νέα υποψηφιότητα που αφορά στον Τάσο Ηλιάδη ο οποίος και στέλνει την παρακάτω ανακοίνωση:

Αγαπητοί μου, Φίλες και Φίλοι
           Επικοινωνώ μαζί σας γιατί νοιώθω την υποχρέωση να σας ενημερώσω για τους λόγους που ζητώ την ψήφο σας στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές.
           Τα παιδικά και μαθητικά μου χρόνια τα πέρασα στου Παπάγου. Γονείς μου είναι ο Στάμος  και η Ιόλη Ηλιάδη, το γένος Πουλοπούλου. Σπούδασα Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων, marketing και εργάζομαι στον Ιδιωτικό τομέα.
         Μοναδικός μου γνώμονας για την ανάμειξη στις φετινές Δημοτικές εκλογές σαν υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος, είναι η αγάπη για το όμορφο προάστιο που ζω και η επιθυμία μου για προσφορά και μόνο.
         Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού Κώστας – Πολυχρόνης Τίγκας με την παράταξη ‘’ Ανεξάρτητη Ενωτική Κίνηση Παπάγου – Χολαργού ‘’, μου ενέπνευσε την εμπιστοσύνη και το όραμα με τη σοβαρότητα και την αγάπη προς τους νέους αλλά και την τιμιότητα που τον διακρίνουν.
         Στις πολύ δύσκολες σημερινές συνθήκες που όλοι ζούμε και όπου οι νέοι άνθρωποι βάλλονται από παντού, η παρουσία νέων και άφθαρτων ανθρώπων κρίνεται επιβεβλημένη.
         Γι’ αυτό σας καλώ να συμπορευθούμε όλοι μαζί γύρω από τον Υποψήφιο Δήμαρχο Κώστα - Πολυχρόνη Τίγκα, ώστε να γίνουν πραγματικότητα καλύτερες μέρες για τον Δήμο Παπάγου – Χολαργού.
                                                                   Με εκτίμηση,
                                                       Αναστάσιος ( Τάσος ) Ηλιάδης
                                                                  Επιχειρηματίας
                                                                          Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου