Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

SOS! ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η 30ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΑΝ ΟΓΚΟ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ! ΑΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ...

SOS:Είμαι η Νίκη 30 χρονών,όλα ήταν καλά και τώρα παλεύω να ζήσω


Συγκλονίζει το γράμμα της 30χρονης Νίκης που κάνει το γύρω του διαδικτύου. Η νεαρή κοπέλα από τη μια στιγμή στην άλλη βρέθηκε να παλεύει για την ζωή της, αφού μετά από ένα λιποθυμικό επεισόδιο, οι γιατροί εντόπισαν έναν όγκο στον εγκέφαλό της.

Στην επιστολή της γράφει:

«Είμαι η Νίκη 30 χρονών. Μέχρι την Παρασκευή 07/03/2014 ένιωθα καλά. Όλα ήταν φυσιολογικά. Είχα την υγεία μου, την οικογένειά μου, την δουλειά μου, τη ζωή μου. Παρ’ όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η οικογένειά μου.

Χωρίς κανένα σημάδι ενώ βρισκόμουν στο χώρο της δουλειάς μου τα πάντα ανατράπηκαν. Λιποθύμησα και ξύπνησα στον Ερυθρό Σταυρό. Διάγνωση Όγκος στον εγκέφαλο. Ένα μέρος του όγκου είναι μέσα στην κινητική περιοχή του εγκεφάλου…

Το χειρουργείο είναι πολύ δύσκολο. Πρέπει να εγχειριστώ το συντομότερο δυνατό. Προσπαθώ να πάω στο εξωτερικό για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Πιστεύω στον Θεό. Θέλω να ΖΗΣΩ. Να ζήσω ΥΓΙΗΣ. Σας ευχαριστώ. Όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μας στα τηλέφωνα 2121026646, 6984274486».


kamikaze.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου