Προς την κα Παρίση,
Αντιδήμαρχο Παιδείας
κα Παρίση
Σας καλούμε να συγκαλέσετε άμεσα τη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας καθώς τα προβλήματα των σχολείων μας είναι πολλαπλά και δυσεπίλυτα.
Δεκάδες ευρωπαϊκά προγράμματα και άλλα παιδαγωγικά, καθώς και διαγωνισμοί προκηρύσσονται και τα σχολεία μας δεν συμμετέχουν.
Τα ολοήμερα δημοτικά υπολειτουργούν.
Σε αρκετά σχολεία υπάρχουν ακόμη ελλείψεις εκπαιδευτικών.
Οι σχολικοί σύμβουλοι δεν παρακολουθούν όπως πρέπει τα σχολεία μας.
Υπάρχουν ήδη καταγγελίες από γονείς για μη ενδεδειγμένη συμπεριφορά μαθητών και εκπαιδευτικών.
Το Κοινωνικό Φροντιστήριο που αναγγείλατε, δεν λειτουργεί ακόμη και οι γονείς αγωνιούν.
Η κρίση έχει εντείνει την ανάγκη για συμβουλευτική υποστήριξη και για τις σχολές γονέων.
Οι μαθησιακές δυσκολίες δεν αντιμετωπίζονται με σωστό τρόπο.
Καταγράφονται καθημερινά εκατοντάδες περιστατικά σχολική βίας, αλλά και απειλών ή επιθέσεων εναντίον μαθητών.
Η χρήση των ναρκωτικών επεκτείνεται επικίνδυνα.
Ο απαραίτητος επαγγελματικός προσανατολισμός σε συνδυασμό με την ψυχομετρική ανάλυση δεν διενεργείται επαρκώς.
Οι εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης απουσιάζουν παντελώς.
Το Δια Βίου Μάθηση υπολειτουργεί.
Η φύλαξη των σχολείων είναι ανεπαρκής και δυσλειτουργική.
Πολλοί σύλλογοι γονέων δεν έχουν οργανωθεί και δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου για να έχουν διαχειριστική επάρκεια και να συμμετάσχουν σε προγράμματα.
Οι εξωσχολικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες λείπουν.
Κυρία Παρίση,
Οπως γνωρίζετε μία από τις 8 Προτάσεις που καταθέσαμε, αφορά στο Ανοιχτό Αειφώρο Σχολείο στην Γειτονιά. Ενα σχολείο με εξωστρέφεια και με ευρωπαϊκή δικτύωση με πρότυπες πιλοτικές λειτουργίες, που θα μετατρέψει το σχολικό περιβάλλον σε ένα χώρο έκφρασης, έρευνας και διασκέδασης για τα σχολεία μας και θα δώσει πολύ μεγαλύτερα εφόδια στα παιδιά μας που το αξίζουν.
Ενα τέτοιο σχολείο όμως, χρειάζεται σημαντικές αλλαγές από πλευράς δομών και λειτουργίας του δήμου που απαιτούν χρόνο και ιδιαίτερο συντονισμό.
Σας καλούμε λοιπόν εγκαίρως να συγκαλέσετε την Δημοτική Επιτροπή Παιδείας για να συζητηθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και οι σχεδιασμοί που πρέπει να γίνουν για να αλλάξουν τα σχολεία μας φυσιογνωμία και να πάρουν την ευρωπαϊκή διάσταση που αρμόζει στα παιδιά της περιοχής μας.
Με εκτίμηση
Για την παράταξη
Συνεργασία για τις 8Προτάσεις
Ο Επικεφαλής Χάρης Κουγιουμτζόπουλος
Ο Συντονιστής της Επιτροπής Παιδείας Γιάννης Καραμέτος
Προωθήστε το σε όσους έχουν παιδιά στα σχολεία!
Μακρυά η κομματικοποίηση από τα σχολεία μας.Η σύζυγος σας που ήταν πρόεδρος στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού, τι έκανε για όλα αυτά πέραν από το να βάζει υπογραφές για να γίνονται αστείες συναυλίες στο σχολείο και άλλες μικροαστικές δράσεις ,τη στιγμή που τα σχολεία αντιμετωπίζουν πολλαπλά προβλήματα και εξαιτίας της κρίσης ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως τα καλέσματα για διαμαρτυρίες έξω από το δημοτικό σχολείο της Περικλέους από συλλόγους γονέων και κηδεμόνων των σχολείων του Χολαργού είναι το target goal ενός target group που θέλει τα σχολεία μας να έχουν κινήματα διαμαρτυρίας ;
Τα πανηγύρια και τα τσιμπούσια στα σχολεία είναι κάτι πρωτόγνωρο.
Στην εποχή που τελείωσα το λύκειο (1984) ποτέ δεν κάναμε το σχολείο μας ταβέρνα,ποτέ δεν το κάναμε συναυλιακό κέντρο, ποτέ δεν το κάναμε πεδίο κομματικής αντιπαράθεσης, ποτέ ο πατέρας μου που ήταν πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ,δεν είχε μεταφέρει ούτε επέτρεπε να μεταφερθεί η κομματική βλακεία μέσα στα σχολεία και πολύ περισσότερο να συμπράττουν ή να εχθρεύονται οι γονείς με τους καθηγητές για αλλότρια θέματα που δεν αφορούσαν την λειτουργία του σχολείου.
Αυτά που συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια , είναι απαράδεκτα .
Για ποια ευρωπαϊκά προγράμματα μιλάτε , για ποιες δράσεις μιλάτε όταν ακόμα και να ξεκινήσει κάτι ,στη πορεία διαλύεται επειδή προσκρούει στον ατσάλινο τοίχο των συμφερόντων που έχουν οι γονείς,οι καθηγητές ,τα παιδιά, όλοι μαζί ή ξεχωριστά.
Η χώρα έχει πτωχεύσει , τα σχολεία είναι κτίρια και δάσκαλοι που μεταδίδουν γνώσεις και μαθαίνουν κοινωνική συμπεριφορά τα παιδιά .
Τα παιδιά δυστυχώς ούτε μαθαίνουν αυτά που πρέπει να μαθαίνουν, ούτε να μιλάνε δεν ξέρουν καλά καλά ακόμα και στο λύκειο και το μόνο που κάνουν είναι να ασχολούνται με θέματα που θα μπορούν να ασχολούνται σε όλη την υπόλοιπη ζωή τους, να μαθαίνουν σαν ρομποτάκια τα μαθήματα των δεσμών για να γράψουν καλά στις πανελλήνιες εξετάσεις και να εισέλθουν σε ένα τριτοβάθμιο ίδρυμα για να γίνουν μετά άνεργοι .
Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Και μας μάραναν οι εκδρομές,οι τσίκνες στα προαύλια, οι περίφημες κοινωνικές δράσεις ,οι συναυλίες στους σχολικούς χώρους και ότι πιο "ελαφροϊσκιωτο" και μικροαστικό μπορεί κανείς να διανοηθεί για να κάνει το σχολείο δήθεν προοδευτικό και σύγχρονο !.
Ακούστε κύριε και σας το λέω με πλήρη σοβαρότητα και πολύ φιλικά προσκείμενος προς το πρόσωπο σας ανεξάρτητα αν ασχολείστε με τα του δήμου μας ή αν η σύζυγος σας ήταν ή είναι ακόμα πρόεδρος ενός συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έγραψα και πρόσφατα σε επιστολή μου προς τα μέλη ενός συλλόγου γονέων.
Εμάς ως γονείς ,μας ενδιαφέρει η μετάδοση γνώσης στα παιδιά μας ,πρωτίστως αυτό.
Όλα τα άλλα περί κοινωνικοποίησης των παιδιών που έχει γίνει η γνωστή καραμέλα για να δικαιολογούν κάποιοι που υποστηρίζουν όλα τα υπόλοιπα εκτός της γνώσης και της κοινωνικής εκμάθησης σωστής συμπεριφοράς και λόγου , είναι δευτερευούσης σημασίας και αν εκλείψουν τότε δεν πειράζει ούτε τη λειτουργία ούτε τη γνώση των μαθητών δηλαδή των παιδιών μας.
Οι γονείς έχουμε τεράστιες ευθύνες για την διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας όπως είχαν και οι δικοί μας γονείς τη δεκαετία του 1970 και 1980 για εμάς που τώρα καλούμαστε να αλλάξουμε ρόλους.
Και εμείς σπουδάσαμε και μορφωθήκαμε και μεταπτυχιακά πήραμε πολλοί και στο τοίχο τα βάλαμε και άνθρωποι γίναμε και να μιλάμε ξέρουμε και ξέραμε με σεβασμό στην ηλικία των 15 ετών και των 10 ετών και των 5 ετών και των 20 ετών για τους μεγαλύτερους μας , δασκάλους,γονείς,καθηγητές,γείτονες,συγγενείς,φίλους,γνωστούς και αγνώστους.
Τα σημερινά παιδιά δεν έχουν ανάγκη τόσο από όλα αυτά που γίνονται και παρουσιάζονται ως πρωτεύοντα αλλά έχουν ανάγκη από αγάπη και να είμαστε δίπλα τους συμπαραστάτες και βοηθοί στο δύσκολο δρόμο τους μαζί με τους δασκάλους και τους καθηγητές.
Τι και αν εορταστεί η μέρα χωρίς αυτοκίνητο και όλοι οι οδηγοί παρακάμπτουν την Περικλέους για παράδειγμα και αφήνουν με ένα κύκλο και μια παράκαμψη περισσότερα αέρια στον αέρα !
Τι να αν ψήνουμε μπριζόλες στο προαύλιο του κάθε σχολείου, τι και αν γίνονται συναυλίες .......χίλια δυο τι και αν ......., αν δεν σκύβουμε όλοι πάνω στα προβλήματα των παιδιών μας ,σε θέματα που έχουν πραγματικά ανάγκη ;
Το Bulling .........έχουμε αναγάγει ως θέμα αλλά ας τολμήσει κανείς να πειράξει ένα από τα παιδιά μου και θα τα πούμε μια και καλή .
Πρέπει να αλλάξουμε όλοι πορεία στους περισσότερους τομείς και ένας από αυτούς είναι να θέσουμε μια καινούργια πορεία για το τι θέλουν τα παιδιά μας και όχι εμείς.
Συμπαραστάτες τους και συμπαραστάτες στους δασκάλους και στις δασκάλες οι οποίοι έχουν την κύρια ευθύνη της εκπαιδευτικής μάθησης των παιδιών μας.
Ως γονείς εγώ και η σύζυγος μου θα είμαστε πρώτα δίπλα στους δασκάλους, στις δασκάλες και στους καθηγητές των παιδιών μας και μετά δίπλα σε όλους τους υπόλοιπους φορείς.
θα εορταστεί και η μέρα σχολικού αθλητισμού στις 6/10 !
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν το διάβασα με έπιασαν γέλια .
Και θα εορταστεί η μέρα του σχολικού αθλητισμού με θεματική ενότητα ποια ;
"Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ,ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ "
Δεν είμαστε καλά !
Και απλά είμαστε οι περισσότεροι, θεατές στην ηλιθιότητα αυτών που θέλουν να αναδείξουν τον αντιρατσισμό μέσα από τα σχολεία και μάλιστα από τον σχολικό αθλητισμό που πάντα μαθαίναμε ότι αθλητισμός και πολιτική δεν πάνε μαζί !
Βέβαια την ατυχή συσχέτιση μεταξύ των δύο δεν την καθόρισε κανείς από εμάς αλλά κάποιοι στο Υπουργείο Παιδείας που θέλουν κατ΄εντολή σε κάθε ευκαιρία να περνάνε μηνύματα στα παιδιά μας δήθεν ότι ρατσισμός και (σχολικός) αθλητισμός δεν πάνε μαζί !
Μα αυτό εξυπακούεται !
Το να ξύνεις όμως πληγές στο υποσυνείδητο των μικρών μαθητών που ούτε καν διέπονται από ρατσισμό και ρατσιστικές συμπεριφορές είναι το ίδιο και χειρότερα επικίνδυνο γιατί η αντιρατσιστική τάση και συμπεριφορά των παιδιών μας, αργότερα και έτσι όπως πάνε τα πράγματα θα συγκρουστεί μέσα τους με την υποβόσκουσα ρατσιστική συμπεριφορά που με μια αφορμή ή αιτία ,δυστυχώς θα εκδηλωθεί .
Η κατάσταση είναι πλέον για γέλια .
Μικροαστισμός και άλλες βιωματικές καταστάσεις είναι απαράδεκτο να μεταφέρονται από τους γονείς στα παιδιά μέσα στα σχολεία και αναγκαστικά να ακολουθούν και τα υπόλοιπα παιδιά.
Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει αλλά στα σχολεία ο καθένας ούτε μπορεί να κάνει ότι θέλει ,ούτε να απειλεί Θεούς,δαίμονες,καθηγητές,δασκάλους.
Τη πρώτη και την τελευταία λέξη στα σχολεία μας, την έχουν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές των παιδιών μας που τους έχουμε εμπιστευτεί τα τέκνα μας.
Η κατάσταση πρέπει να αλλάξει και θα αλλάξει νομοτελειακά και όχι επειδή εγώ ή κάποιοι άλλοι ως μειοψηφία έχουμε αντίθετη άποψη και απόψεις από αυτές του...συρμού !