Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Η ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ...ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ: ¨ΠΛΗΤΤΩ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΓΟΡΙΑ"! ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΒΒΑ ΞΗΡΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΣΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΤΥΧΗΣΕΙ; ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΣΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ, ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΛΗΤΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΓΟΡΙΑ;

Πάλι προκαλεί η Ελεονώρα Μελέτη. Σε συνέντευξή της δηλώνει ότι πλήττει με τα καλά αγόρια! Δεν θέλει λέει πολύ καλά αγόρια δίπλα της. Με ποιον θέλει να κάνει σχέση η κυρία; Με τον Σάββα Ξηρό για να μην πλήττει; Τι είναι τούτη ρε; Άλλες ζητάνε πώς και τι ένα καλό παιδί για να...

κάνουν οικογένεια και Μελέτη θέλει τους...κακούς! 
Μήπως θέλει κανένα βάρβαρο να της δίνει και κανένα μπερτάκι ξύλο για να ηρεμήσει; Και ένα ακόμη ερώτημα: Με πόσους έχει πάει η γυναίκα ώστε να απορρίπτει τα καλά αγόρια; Χάσαμε το μέτρημα;
Δείτε τι απαντάει σε ερωτήσεις, όπως διαβάζουμε από το real.gr
Θα τα παράταγες όλα για έναν άντρα;
Ναι θα τα παράταγα όλα, αλλά όχι για έναν άντρα, αλλά για τον άντρα μου. Αρκεί μέσα μου να ξέρω ότι είναι αυτός.
Για γάμο δεν σε έχω. Για παιδί; Θέλεις;
Γάμος και παιδί δεν με αφορούν καθόλου σε αυτή τη φάση. Δεν το έχω σαν εικόνα, σαν ανάγκη μέσα μου, ούτε σαν επιθυμία.
Τα καλά κορίτσια πάνε στον παράδεισο;
Βαρετό το κόβω. Τα καλά κορίτσια στον παράδεισο θα είναι και με καλά αγόρια. Πλήττω ήδη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου