Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

ΣΦΟΔΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΓΚΟΥΜΑ ΣΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ ΚΑΡΑΜΑΝΕΑ: "ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ...". ΟΛΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΧΟΛΑΡΓΟΥ"!

Με αφορμή το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της "Φωνής του Δημότη" και του εκδότη της Πέτρου Καραμανέα το οποίο αναδημοσιεύσαμε εδώ, η Πρόεδρος της Δημοτικής Κοιντότηας Χολαργού Κατερίνα Γκούμα δίνει σφοδρή απάντηση στην εφημερίδα. Διαβάστε τη...


Αναφορικά με το δημοσίευμα της εφημερίδας Φωνή του Δημότη με τίτλο «ΝΕΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ»  και υπότιτλο «Παίρνει δουλειές από τον Δήμο η Κατερίνα Γκούμα;» στο οποίο φέρομαι «να παίρνω δουλειές από τον Δήμαρχο, και μάλιστα κατά αποκλειστικότητα» για  εργασίες εκτύπωσης και δημιουργίας φυλλαδίων και εικαστικών για το Δήμο Παπάγου – Χολαργού, σας ενημερώνω για τα εξής:

Είμαι απόφοιτη του τμήματος γραφικών τεχνών της Σχολής ΒΑΚΑΛΟ, το 2005 δε ίδρυσα από κοινού με τους κ.κ. Νικόλαο και Κυριάκο Υφαντή, την  ομόρρυθμη εταιρεία με την επωνυμία «ΑΙΚ. ΓΚΟΥΜΑ - Ν. ΥΦΑΝΤΗΣ & ΣΙΑ. Ο.Ε.», με αντικείμενο την ενασχόληση με τις γραφικές τέχνες, ψηφιακές εκτυπώσεις και διαφημίσεις, ενώ ο διακριτικός τίτλος της  εταιρείας ήταν “RED BOX”.
Τον Ιούλιο 2008 εισήλθε στην εταιρεία η κα Μαρία Γρηγορίου του Παντελή, ως ομόρρυθμος εταίρος, ενώ τον Ιανουάριο του 2013, ενάμιση χρόνο πριν ασχοληθώ με τα κοινά του Δήμου μας, με το από 15-1-2013 ιδιωτικό συμφωνητικό, προβήκαμε στη λύση της ανωτέρω εταιρείας, καταθέτοντας αυτό στις αρμόδιες υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ., Ε.Τ.Α.Α. και Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας – Υπηρεσία Γ.Ε.Μ.Η). Έκτοτε ο κάθε εταίρος της ανωτέρω εταιρείας ακολούθησε τον δικό του δρόμο, στα πλαίσια δε της καλής συνεργασίας, και της επαγγελματικής εκτίμησης που τρέφαμε ο ένας για τον άλλο επετράπη στην κα Μαρία Γρηγορίου να χρησιμοποιήσει τον καταχωρημένο διακριτικό τίτλο της εταιρείας (ελαφρώς τροποποιημένο από “RED BOX” σε “RED BOX PRINT”), ο οποίος είχε καθιερωθεί σε ένα τμήμα της αγοράς και ταυτιζόταν με την ποιότητα των  υπηρεσιών της οποίες παρείχαμε  (γραφικές τέχνες, εκτυπώσεις κλπ).
Ως εκ τούτου,  η πρώην συνέταιρος μου κα Μαρία Γρηγορίου, λειτουργεί από τις αρχές του 2013 δική της ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «ΜΑΡΙΑ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ» και διακριτό τίτλο “RED BOX PRINT”,  και έκτοτε καμία απολύτως επαγγελματική σχέση έχω ή με συνδέει με αυτήν ή την εταιρεία της.
Το υβριστικό και συκοφαντικό πόνημα του συντάκτη του άρθρου, επιχειρεί σκοπίμως  να ταυτίσει και να συσχετίσει την ατομική εταιρεία της κας Γρηγορίου, με εμένα, παρόλο που έχουμε χωρίσει επαγγελματικά ήδη από τον Ιανουάριο 2013, «παρασύρεται» δε ο συντάκτης αυτού, πιθανόν από τον πανομοιότυπο διακριτικό τίτλο, τον οποίο και υιοθέτησε η κα Γρηγορίου ώστε να προσελκύσει την πελατεία της προηγούμενης εταιρείας που λειτουργούσαμε από κοινού.
Κατόπιν των ανωτέρω, ευθέως και επωνύμως, δηλώνω κατηγορηματικά ότι ουδεμία επαγγελματική σχέση ή συμφέρον με συνδέει με την πρώην συνεργάτιδα μου, κα Μαρία Γρηγορίου, από τον Ιανουάριο 2013 και μετά, ως Πρόεδρος δε της Δημοτικής Κοινότητας Χολαργού, και ως ενεργός δημότης, έχω αφιλοκερδώς προσφέρει καθ’ όλο το διάστημα της θητείας μου, τις υπηρεσίες μου για τον σχεδιασμό εικαστικών και άλλων δημιουργικών για τον Δήμο ή ακόμα και για επιμέρους εκδηλώσεις του.
Επειδή το εν λόγω ανώνυμο δημοσίευμα θίγει την τιμή και την υπόληψή μου παρουσιάζοντας ότι παίρνω δουλειές και χρήματα από το Δήμο Παπάγου-Χολαργού, εκμεταλλευόμενη τη θέση της Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Χολαργού, κάνοντας μάλιστα λόγο για «σκάνδαλο», επιτρέψτε μου να θεωρήσω το εν λόγω δημοσίευμα κακόβουλο και κατευθυνόμενο, από τη στιγμή μάλιστα που κανείς δεν ήρθε σε επαφή μαζί μου για να επιβεβαιώσει τις όποιες “πληροφορίες”, ή να μεταφέρει την άλλη άποψη.

Αναμένω  την αποκατάσταση της αλήθειας με την δημοσίευση της παρούσας απάντησης μου, από την ίδια την εφημερίδα στην πρώτη σελίδα επιφυλασσόμενη ρητώς κάθε άλλου νομίμου δικαιώματός μου


Με εκτίμηση,
Κατερίνα Γκούμα
Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Χολαργού


2 σχόλια:

  1. τραβατου κοριτσι μου μια μηνηση σαν τον Γκοτσοπουλο να μαθη ολουσ κλεφτε΅του΅βαφτιζει και ξερει΅γιατι???α } δεν του διδουν αυτου τι΅δουλιε΅στο τυπογραφειο του καιβ} για ναπουλαει η εφημεριδα να κερδιζει γιατι αλλιω΅πω΅θα ζησει?????ο Γκλεζακο΅τι λεει ???ο Τ εφορος΅??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τραβατου κοριτσι μου μια μηνηση σαν τον Γκοτσοπουλο να μαθη ολουσ κλεφτε΅του΅βαφτιζει και ξερει΅γιατι???α } δεν του διδουν αυτου τι΅δουλιε΅στο τυπογραφειο του καιβ} για ναπουλαει η εφημεριδα να κερδιζει γιατι αλλιω΅πω΅θα ζησει?????ο Γκλεζακο΅τι λεει ???ο Τ εφορος΅??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή