Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Ο ΠΕΚΛΑΡΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ AN ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ" ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ: " ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΓΑΛΟ HOAX ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ! ΚΑΠΟΙΟΣ...ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ! ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΗΝΥΣΗ! ΟΠΟΙΟΣ...ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΣ ΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ. ΚΑΛΗ ΧΩΝΕΨΗ"!

Ο Αχιλλέας Πεκλάρης, ο οποίος με εμφανίζεται σε πολλά blogs-ιστολόγια να είναι ο εβραίος που συμβάλλει στην ισλαμοποίηση της Ελλάδος, απαντά μέσα από το προφίλ τπου στο f/book:
"Καλημέρα - και κοπιάστε γιατί σήμερα σας έχω μεγάλα νέα και αποκαλύψεις....
oticon smile
Κυρίες και κύριοι, ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΓΑΛΟ HOAX ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ!
Μετά τους μετανάστες που πήγαν στο φούρνο της γειτονιάς μ’ έναν σκύλο στη λαμαρίνα για να τους τον ψήσει με πατάτες και λαδορίγανη. 
Την παρουσιάστρια ειδήσεων της ΕΡΤ που βγήκε στον αέρα και παρουσίασε δελτίο φορώντας μουσουλμανική μαντίλα.
Την Παναγία που τύφλωσε νεογέννητο επειδή η ετοιμόγεννη μάνα του ζήτησε να κατέβει η εικόνα της Μεγαλόχαρης από τον τοίχο του χειρουργείου.
Τώρα έρχεται και ο κατάσκοπος της Μοσάντ - αλληλέγγυος, που εκπαιδεύτηκε στα κιμπούτς για να στήσει πολυπολιτισμικές κομμούνες από πρόσφυγες και τελικά να εξισλαμίσει την Ελλάδα.
Και αυτός είμαι εγώ emoticon smile
Προφανώς, κάποιος μισότρελος ψεκασμένος μπήκε στο ανοικτό προφίλ μου, βρήκε διάφορες δημόσιες φωτογραφίες που ο ίδιος έχω ποστάρει από διάφορες φάσεις της ζωής μου και έφτιαξε ένα καταπληκτικό σενάριο με δράση, σασπένς και καταιγιστική πλοκή, το οποίο και μπορείτε να διαβάσετε στο παρακάτω λινκ του φασιστοσάιτ.
Τί έχω να πω;
Δεν μου κάνει καμία εντύπωση, όταν δίνεις έναν δημόσιο αγώνα αυτές οι επιθέσεις είναι μέσα στο παιχνίδι.
Δεν νιώθω κανένα φόβο, είναι πολύ σαφές ότι οι φοβικοί είναι από την άλλη πλευρά.
Στην αρχή είπα να απαντήσω, αλλά μετά σκέφτηκα ότι βαριέμαι να ασχολούμαι με ανοησίες.
Ότι δεν υπάρχει τίποτα που έχω ή θέλω να κρύψω.
Και πως όταν αντιμετωπίσεις τη βλακεία με σοβαρότητα την κάνεις να φαίνεται κι αυτή κάπως σοβαρή.
Όποιος ψεκασμένος θέλει, ας το καταναλώσει ελεύθερα. Καλή χώνεψη.
Δεν πάω για Δήμαρχος, δεν με ενδιαφέρει η γνώμη των ψεκασμένων για μένα, δεν έχω να πω κάτι άλλο.
Για τον συνάδελφο που μου έγραψε ότι “πρέπει να απαντήσω”, του προτείνω μεν να ασχοληθεί με το θέμα, αλλά αντί για ρεπορτάζ που θα πάει άκλαυτο, να το κάνει καλύτερα κατασκοπευτική ταινία, θα έχει πολύ μεγαλύτερη επιτυχία.
Κι από ‘κει που πηγαίναμε για Νόμπελ Ειρήνης, τώρα θα χτυπήσουμε και Οσκαρ Σεναρίου.
Διαβάστε και απολαύστε το.
Είναι τόσο καλογραμμένο που παραλίγο να το πιστέψω κι εγώ emoticon smile
ΣΗΝΑΙΛΥΝΕΣ ΔΗΑΔΟΣΤΑΙ!!!11!!!!1!!
ΓΡΥΓΩΡΑ ΠΡΗΝ ΤΩ ΚΑΤΑΙΒΑΣΟΥΝ!!!!!!!11!!!!11!!
Υ.Γ.: Δεν σκοπεύω να κινηθώ νομικά, ούτε και πρόκειται να κλείσω το προφίλ μου ή τις φωτό μου. Δεν θα μας υποχρεώσουν οι φασίστες σε απομόνωση. Θα μιλάμε δημόσια και δυνατά. Κι ας γράφουν εκείνοι ό,τι θέλουν κι ας τα πιστεύουν όποιοι θέλουν.
Η βλακεία, ο φόβος και το μίσος πάντοτε υπήρχαν και πάντοτε θα υπάρχουν.
Οι μισάνθρωποι τη δουλειά τους κι εμείς τη δικιά μας".

4 σχόλια:

  1. ΝΑΙ, ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάθε για ένα "εναλλακτικό" δημοσιογράφο...
    Από το 1996 ως το 2001 εργάστηκε ως πολιτικός συντάκτης καλύπτοντας το ρεπορτάζ της Νέας Δημοκρατίας.
    Από το 2003 ώς το 2006, εργάστηκε ως πολιτικός συντάκτης με ευθύνη κάλυψης του χώρου του ΠΑΣΟΚ.
    Το 2006 ταξίδεψε σε χώρες των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης.
    To 2007 έμεινε στο Ισραήλ, στο Τελ Αβίβ, την Ιερουσαλήμ και τα Κιμπούτς Λαχάβ και Γιοτβάτα.
    To 2008 ώς τον Οκτώβριο του 2009 βρέθηκε και πάλι στη Νέα Υόρκη, όπου κάλυψε την προεκλογική καμπάνια του προέδρου των ΗΠΑ, Barack Obama.
    2015. Ένα απόγευμα στο Στέκι Μεταναστών στα Εξάρχεια με τον Πεκλάρη δάσκαλο.
    Αυτό κι άν είναι βιογραφικό ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάθε για ένα "εναλλακτικό" δημοσιογράφο...
    Από το 1996 ως το 2001 εργάστηκε ως πολιτικός συντάκτης καλύπτοντας το ρεπορτάζ της Νέας Δημοκρατίας.
    Από το 2003 ώς το 2006, εργάστηκε ως πολιτικός συντάκτης με ευθύνη κάλυψης του χώρου του ΠΑΣΟΚ.
    Το 2006 ταξίδεψε σε χώρες των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης.
    To 2007 έμεινε στο Ισραήλ, στο Τελ Αβίβ, την Ιερουσαλήμ και τα Κιμπούτς Λαχάβ και Γιοτβάτα.
    To 2008 ώς τον Οκτώβριο του 2009 βρέθηκε και πάλι στη Νέα Υόρκη, όπου κάλυψε την προεκλογική καμπάνια του προέδρου των ΗΠΑ, Barack Obama.
    2015. Ένα απόγευμα στο Στέκι Μεταναστών στα Εξάρχεια με τον Πεκλάρη δάσκαλο.
    Αυτό κι άν είναι βιογραφικό ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξεχασες οτι ο Πεκλαρης ήταν στην χρυση αυγη.Πολυ εναλλακτικός!!
    https://athens.indymedia.org/post/1548797/

    Eδω το παραδεχεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή