Τρίτη 24 Μαΐου 2016

ΚΡΑΥΓΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΜΑΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ: "ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΨΩ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ"!!! ΑΛΗΤΕΣ ΤΣΙΠΡΑ-ΚΑΜΜΕΝΟ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΣΑΣ!

Αυτά είναι τα κατορθώματα των δύο πολιτικών αλητών Τσίπρα-Καμμένου. Η τεράστια αύξηση στους φόρους που επιβάλλουν στους πολίτες από την 1η Ιουνίου, εκτός του ότι χειροτερεύει ακόμη περισσότερο την ήθη άθλια οικονομική κατάσταση του λαού, καταβυθίζει και την όποια δυνατότητά τους να δώσουν στα παιδιά τους τα απαραίτητα...


εφόδια για καλή παιδεία. Το φροντιστήριο πλέον θα αποτελεί άπιαστο όνειρο για τους περισσότερους Έλληνες, με συνέπεια τα παιδιά τους να έχουν χαμηλή επίδοση στα μαθήματα και να στενεύουν τα περιθώρια για εισαγωγή τους σε πανεπιστημιακές σχολές που απαιτούν υψηλή βαθμολογία. Ακόμη και το φροντιστήριο για ξένη γλώσσα ή το ωδείο για τη διδασκαλία κάποιου μουσικού οργάνου θα θεωρείται πολυτέλεια. Ο ελληνικός λαός γυρίζει πίσω αιώνες!!! 
Εργαζόμενη μητέρα ήρθε στην εφημερίδα μας και σχεδόν κλαίγοντας μας είπε: "Εδώ και τρία χρόνια ο άνδρας μου είναι άνεργος. Είμαι η μόνη που εργάζομαι στο σπίτι. Ο γιος μας πάει πολύ καλά στα μαθήματα έχοντας έφεση στα Αγγλικά τα οποία του αρέσουν. Πρόσφατα όμως μου ζήτησε να μάθει και δεύτερη ξένη γλώσσα γιατί, όπως φαίνεται, θέλει να ασχοληθεί με τις ξένες γλώσσες. Όμως με έπιασε απελπισία. Οι νέες αυξήσεις στα προϊόντα, στον ΦΠΑ κ.α. ρίχνουν σε απίστευτο βαθμό το βιοτικό μας επίπεδο, έτσι που είμαι υποχρεωμένη να σταματήσω και τα Αγγλικά από το παιδί μου. Πάω να τρελαθώ, τι να κάνω Θεέ μου; Το παιδί μου θέλει να μάθει γράμματα και δεν μπορώ να του προσφέρω τίποτε"!
Αυτά "πέτυχαν" οι Τσίπρας-Καμμένος, αυτή είναι η...ανάπτυξη που φέρνουν στις ελληνικές οικογένειες! ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ, ΑΠΟΓΝΩΣΗ, ΟΛΕΘΡΟ!
Πολιτικοί αλήτες και εγκληματίες!

2 σχόλια:

  1. Ρε, παιδιά μην τρελαθούμε τώρα! Ο τίτλος που βαλατε θα μπορούσε να είναι σκετς των ραδιο-αρβυλα! Σ΄ αυτή την κρίση και τις αυτοκτονίες η δεύτερη ξενη γλώσσα μας μάραινε, και μάλιστα τα αγγλικά; Να την κάνει τι το παιδί της της κυρίας αυτής, δηλαδή; Να υποδέχεται τους αγγλοαμερικάνους τουρίστες ως πολύγλωσσο γκαρσόνι; Λίγο κοσκίνισμα στις μα@ακιες ορισμένων και λίγη σοβαρότητα, πια!
    Κ. Δερμιτζάκης Ηράκλειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δωστε στοιχεια να βοηθησουμε δωρεαν το παιδι της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή