Σάββατο 28 Μαΐου 2016

ΜΕ ΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΑ "ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ" Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ! ΤΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ...

Ο υπερασπιστής της ελευθεροτυπίας, την... φιμώνει;;;;


"Οφείλω να ενημερώσω τους αναγνώστες των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, πως έλαβα στο mail μου, αίτημα του κ. Στέφανου Χίου, με το οποίο μου ζητά να κατεβάσω τα σχόλια και τις απόψεις που αφορούν στην οικογένειά του...


κατόπιν της ανάρτησής μου (εδώ), διαφορετικά, θα προσφύγει εναντίον μου, στην ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ και θα κινηθεί εναντίον μου, νομικά...

Του απάντησα ως εξής:



Κύριε Χίε,
 

Το που εργάζεται η σύζυγός σας, είναι γνωστό μετά την αναφορά του Πάνου Καμμένου στη Βουλή.

Η Δικαιοσύνη θα έπρεπε να έχει ήδη κινηθεί αυτεπάγγελτα, όπως και η ΕΥΠ, εναντίον του.

Μέχρι στιγμής, δεν έχετε κάνει γνωστό, αν έχετε κινηθεί νομικά εναντίον του Καμμένου, γι αυτή την αποκάλυψη, η οποία ενδεχομένως, σας θίγει.

Δεν συνηθίζω να διαγράφω ή να αποκλείω τους σχολιαστές, από το να εκφράσουν τις απόψεις τους.. όπως κάνετε κι εσείς, εκφράζοντας τις απόψεις σας για διάφορα πολιτικά και μη πρόσωπα. και μάλιστα, με απρεπείς πολλές φορές χαρακτηρισμούς.

Με ποιο δικαίωμα λοιπόν, αρνείστε την έκφραση σχολίων, που στην ουσία δεν είναι προσβλητικά και μου ζητάτε να τα διαγράψω;

Κάντε ότι καταλαβαίνετε.

 
Καλλιόπη Σουφλή"

"Αττικά Νέα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου