Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ!!! ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η "ΤΟΞΟΤΗΣ ΑΕ";


Μεγάλη εξαπάτηση καταναλωτών της ΔΕΗ!!
Πρόσφατα ένας υπάλληλος της εταιρείας Τοξότης Α.Ε. με επισκέφτηκε ....

για να εγκαταστήσει ρολόι σε νέα παροχή της ΔΕΗ! Αρχικά παρατήρησα ότι φορούσε ίδια φόρμα με τους ηλεκτρολόγους της ΔΕΗ, χωρίς το σχετικό λογότυπο και ο ίδιος μου είπε ότι είναι υπάλληλος της ΔΕΗ! Μου έκανε εντύπωση όμως που δεν είχε το λογότυπο η φόρμα του! Θεώρησα πολύ σημαντικό, που δημόσιος υπάλληλος ήρθε να κάνει την δουλειά του μετά την παρέλευση του 8ωρου! 
Ξαφνικά μου λέει ότι δεν μπορεί να κάνει την εγκατάσταση γιατί ο ηλεκτρολόγος στην έκθεση τού λέει ότι η παροχή μου είναι 3x10mm, αλλά η πραγματική παροχή μου είναι 2x10mm και για αυτό τον λόγο θα πρέπει να δηλώσει την εγκατάσταση με έλλειψη και ότι θα πρέπει να πάω να πληρώσω πρόστιμο 30€ στη ΔΕΔΔΗΕκαι ή να αλλάξω την έκθεση του ηλεκτρολόγου να γράφει 2x10mm ή να κάνω την εγκατάσταση της παροχής! Με έβαλε και υπέγραψα το δελτίο ελλείψεων και έφυγε! 
Έτσι λοιπόν έκανα μια έρευνα για την εταιρεία ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. με το τηλέφωνο και την διεύθυνση που έχει στο συμβόλαιο! Όπως θα παρατηρήσετε το συμβόλαιο έχει 9ψήφιο τηλέφωνο ενώ τα τελευταία 15 χρόνια τα τηλέφωνα της Αττικής είναι 10ψήφια! Έβαλα την διεύθυνση να μου βγάλει που είναι και είδα ότι είναι ένα χωράφι με ελιές σε ένα στενό δρόμο στις Αχαρνές! Ψάχνοντας στο διαδίκτυο είδα ότι υπάρχει εταιρεία Τοξότης Α.Ε. η οποία είναι στην Νέα Σμύρνη με άλλο τηλέφωνο και φυσικά άλλη διεύθυνση! Επικοινώνησα μαζί τους και είπα ότι είμαι δημοσιογράφος και ρωτούσα στοιχεία για την εταιρεία είχαν εριστικό ύφος με αποτέλεσμα να μου πει η τηλεφωνήτρια να τελειώνω γρήγορα γιατί θα έχει πολλές γραμμές!!! Ζήτησα προϊστάμενο τους αλλά δεν ήταν εκεί και μου είπε να κάνω καταγγελία στην ΔΕΔΔΗΕ!
Σας εφιστώ την προσοχή! Ποτέ και για κανένα λόγο δεν πληρώνουμε την εταιρεία τοξότης η οποία σε χαρτί που μας ζητάει λεφτά όταν η ίδια έχει μη αληθή στοιχεία!!!
το διαβάσαμε στο oparlapipas.com

1 σχόλιο:

  1. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΚΛΕΦΤΩΝ ΜΕ ΓΙΑΦΚΑ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ!!!!~!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΜΕ ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟ ΛΑΧΕΙΟ!!!!!! ΑΣ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ !!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ !!!!!!ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΣ ΑΥΤΗΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΡΑΓΜΑ ΔΥΣΚΟΛΟ !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή