Παρασκευή, 8 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ

γράφει η Τζίνα Αρβανίτη
Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, 
Ποιότητας Ζωής και Προώθησης της 
Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας,
Αρχιτέκτονας 
Μηχανικός ΕΜΠ

Από τον Σεπτέμβριο του 2015, η παρούσα δημοτική αρχή με δήμαρχο τον Ηλία Αποστολόπουλο και με την συνδρομή της τεχνικής υπηρεσίας καταβάλει προσπάθεια βελτιστοποίησης της οδικής ασφάλειας με ...

προτεραιότητα στις περιοχές γύρω από σχολικές μονάδες.

Στις επεμβάσεις λαμβάνονται υπόψη κριτήρια γύρω από την περιοχή μίας σχολικής εγκατάστασης, που εξαρτώνται : από την είσοδο-προσβάσεις του σχολείου, την άμεση και την έμμεση (ευρύτερη) περιοχή του σχολείου με οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση. 

Κινούμαστε με μελέτες, που έχει συντάξει η Προϊσταμένη του Τμήματος Συγκοινωνιών και Ασφάλειας της ΤΥ, κα Ξανθή Αντωνοπούλου, στο πλαίσιο της δημιουργίας «δακτυλίων» γύρω από όλα τα σχολικά συγκροτήματα, για μια πιο αυξημένη ασφάλεια των μετακινήσεων από και προς το σχολείο με εφαρμογή διαβαθμισμένων μέτρων προστασίας. 

Τα μέτρα, που εφαρμόζονται, περιλαμβάνουν τα παρακάτω :
Εγκατάσταση σήμανσης πληροφοριακών πινακίδων, αναγγελίας κινδύνου, ρυθμιστικών πινακίδων (με την ένδειξη ορίου ταχύτητας 30 χλμ/ώρα) σύμφωνα με την απόφαση ΔΜΕΟ/Ο/3050/2013 (ΦΕΚ2302Β/16-9-2013) τις προδιαγραφές της ΚΤΥΠ και τον ΚΟΚ (σε όλα τα σχολικά συγκροτήματα).

Περιορισμό στη διέλευση των οχημάτων ή απαγόρευση διέλευσης συγκεκριμένης κατηγορίας οχημάτων (π.χ. φορτηγών), (όπως στην προβλεπόμενη μονοδρόμηση της οδού Κύπρου)
Δημιουργία διαβάσεων πεζών με φωτεινό σηματοδότη (στην οδό Φανερωμένης, στην οδό Κύπρου και στην οδό 17ης Νοεμβρίου) ή απλές διαβάσεις πεζών (σε όλα τα σχολικά συγκροτήματα).
Μείωση του επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας κυκλοφορίας των οχημάτων (για ένα ολόκληρο ΟΤ πριν από την είσοδο κάθε σχολικού συγκροτήματος).

Τοποθέτηση ανακλαστήρων οδοστρώματος (όπως στην οδό Καραολή Δημητρίου).
Περιορισμούς-ρυθμίσεις στάθμευσης των οχημάτων μπροστά από την είσοδο του σχολείου (όπως στην οδό Σαρανταπόρου και Θάλειας)
Ελευθέρωση πεζοδρομίου από διάφορα εμπόδια και δέντρα όπως και κλάδεμα δέντρων με ελεύθερο ύψος 2,20μ (όπως στην οδό 17ης Νοεμβρίου 119).
Επεκτάσεις πεζοδρομίων και υπερυψωμένοι κόμβοι με διαβάσεις πεζών (μελετώνται προκειμένου να προκηρυχθεί έργο).

Επίσης σημαντικές είναι η επικαιροποίηση των μεταλλικών κιγκλιδωμάτων που τοποθετούνται μπροστά από την πύλη εισόδου/εξόδου του σχολείου όπως και η τοποθέτηση μπάρας στάθμευσης ποδηλάτων σε όσα σχολεία ζητήθηκε.

1 σχόλιο:

  1. ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΟΥ ΦΤΙΑΞΕ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ . ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή