Κυριακή 13 Μαΐου 2018

ΣΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΧΟΛΑΡΓΟΥ-ΠΑΠΑΓΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΙΓΚΑ! "ΜΑΣ ΔΙΕΣΥΡΕ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ"!

Στα άκρα φαίνεται ότι οδηγείται η υπόθεση με τους δύο Αντιδημάρχους Χολαργού-Παπάγου Θανάση Αυγουρόπουλο και Άννα-Μαρία Τσικρικώνη, οι οποίοι στρέφονται δικαστικά κατά του Κώστα Τίγκα. "Στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο, ο κ. Τίγκας δεν σας είπε τα πράγματα πώς ακριβώς έχουν", μας επισήμανε ο κ. Αυγουρόπουλος και συνέχισε: "Στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο κ. Τίγκας στις 25 Απριλίου μιλούσε ότι καταδικαστήκαμε για υπόθεση πλαστογραφίας. Και ενώ στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο ουσιαστικά παραδέχτηκε ότι δεν υπήρξε καταδίκη μας για πλαστογραφία, αλλά για τιμωρία για αδίκημα που διέπραξε δημοτικός υπάλληλος και εμείς κληθήκαμε να λάβουμε απόφαση περί της τιμωρίας του ή όχι, ο κ. Τίγκας δεν ανακάλεσε τα περί πλαστογραφίας. Εγώ, ως δημοτικός σύμβουλος που είμαι από το 1986 πρώτη φορά στη ζωή μου υπέστην τέτοιο διασυρμό στην τοπική κοινωνία από τη...

συκοφαντία του κ. Τίγκα. Με έκανε ρεζίλι στους συγγενείς μου και στην τοπική κοινωνία και επειδή δεν ανακάλεσε, η υπόθεση έχει ήδη ανατεθεί στο δικηγόρο μου για τα περαιτέρω. Δυστυχώς, με λύπη μου το λέω, ότι θα κληθούν σε αυτή την υπόθεση και όσα sites ή blogs μίλησαν για πλαστρογραφία, αφήνοντας να εννοηθεί ότι εμείς υπήρξαμε πλαστρογράφοι. Δεν είναι δυνατόν ο κ. Τίγκας να μας συκοφαντεί με αυτό τον τρόπο".
Επίσης, ο κ. Αυγουρόπουλος τόνισε ότι έχει καθαρή τη συνείδησή του, ότι δεν διέπραξε κάτι για το οποίο αισθάνεται ότι πρέπει να παραιτηθεί. Μάλιστα για το θέμα αυτό και αναφορικά με την

τελευταία εξέλιξη για την τιμωρία των αντιδημάρχων για βαριά αμέλεια και παράβαση καθήκοντος, η Αντιδήμαρχος κυρία Τσικρικώνη μας είπε: "Οι νομικοί σύμβουλοι του Δήμου δεν μας είχαν ενημερώσει για το ότι θα είχαμε συνέπειες σε περίπτωση που δεν τιμωρούσαμε τον δημοτικό υπαλληλο. Όμως, σας πληροφορώ ότι και τέτοια ενημέρωση να είχα, δεν υπήρχε περίπτωση να αποφανθώ για την τιμωρία ενός δημοτικού συμβούλου, για μια υπόθεση μάλιστα η οποία ακόμη εκκρεμεί στην Ελληνική Δικαιοσύνη και για την οποία δεν υπήρχαν τρανταχτά στοιχεία σε βάρος του. Δεν μπορούσα να πάρω απόφαση να του στερηθεί ο μισθός, τότε θα είχα πρόβλημα συνείδησης. Με ελλιπή στοιχεία δεν θα μπορούσα ποτέ να καταδικάσω κάποιον υπάλληλο, με τον φόβο ότι θα τιμωρούμουν εγώ. Καλύτερα λοιπόν που τιμωρήθηκα με 1 μήνα αργία. Αισθάνομαι ότι έπραξα το καθήκον μου και έχω ήσυχη τη συνείδησή μου. Το ίδιο πιστεύω ισχύει και για τον κ. Αυγουρόπουλο". Αναφορικά με τον κ. Τίγκα, η κ. Τσικρικώνη είπε ότι θα απευθυνθεί στη Δικαιοσύνη για τα περαιτέρω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου