Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΑΚΗ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ (υποψήφιου Συμπαραστάτη του Δημότη Παπάγου-Χολαργού)

Απευθύνω τις θερμές ευχαριστίες μου σε όσους και όσες εμπιστεύθηκαν την υποψηφιότητά μου, κατά τη χθεσινή εκλογική διαδικασία ανάδειξης νέου "Συμπαραστάτη του Δημότη".
Οι δέκα (10) τιμητικές προς το πρόσωπό μου ψήφοι, έχουν τεράστια σημασία. Είναι ψήφοι συνείδησης και ηθικής αξίας προς έναν ανεξάρτητο, και πέρα από πολιτικές σκοπιμότητες υποψήφιο. Είναι ψήφοι αγνές και όχι κατευθυνόμενες ή υστερόβουλες.
Αν και απέναντί μου βρισκόταν σύσσωμο το πολιτικό σύστημα, με τη γνωστή, κατεστημένη παλαιοκομματική αντίληψη, κατευθύνοντας τις ψήφους είτε προς τον κ. Αντώνη Πολύδωρα είτε προς την λευκή ψήφο, βρέθηκαν δέκα (10) γενναίοι δημοτικοί σύμβουλοι, που ξεπέρασαν τα κομματικά-παραταξιακά στεγανά, επιλέγοντας τη δική μου υποψηφιότητα ως καλύτερη για να υπηρετήσει το θεσμό του "Συμπαραστάτη του Δημότη". 
Οι δέκα (10) τιμητικές προς το πρόσωπό μου ψήφοι, μπορεί να μην ανέδειξαν "Συμπαραστάτη του Δημότη", έδωσαν όμως  ηχηρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση, για Αλλαγή. Αλλαγή νοοτροπίας για  μια καλύτερη και ανεξάρτητη Τοπική Αυτοδιοίκηση. 
Και πάλι σας ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου