Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

ΤΟΥΣ ΚΟΡΜΟΥΣ ΤΩΝ ΔΕΝΔΡΩΝ ΠΟΥ ΚΟΒΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ, ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ;

"Καλημέρα Μάκη,
διαβάζω καθημερινά τις αναρτήσεις σου και όπως ήδη γνωρίζεις σου στέλνω ό,τι προλαβαίνω ,ό,τι μπορώ και ό,τι θεωρώ ότι είναι αξιοσημείωτο.
Έτσι διάβασα εχθές για τα δύο δέντρα που έκοψαν στο παρκάκι πέριξ του Ιερού Ναού του Τιμίου Σταυρού και που κατοικώ δίπλα,στον αριθμό 3 της οδού Κλειούς.
Μετά από δεκάδες τηλέφωνα που είχα κάνει εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο στο δήμο μας, εδέησαν και ήρθαν να τα κόψουν.
Για την αποκατάσταση της αλήθειας όμως δεν έφταιγε ο δυνατός αέρας των προηγούμενων ημερών αλλά απλά επιδεινώθηκε η κατάσταση σε σημείο τέτοιο που ήταν επικίνδυνα για τους κατοίκους.
Είχαν κλίση τουλάχιστον 60 μοιρών το καθένα με αποτέλεσμα να καθίσταται επικίνδυνη η διέλευση ακόμα και ανθρώπων που έβγαζαν βόλτα το σκύλο τους όπως εγώ για παράδειγμα και που φοβόμουν μην μου πέσει το δέντρο στο κεφάλι.
Αφού υπήρχε αυτός ο κίνδυνος τότε ευαισθητοποιήθηκαν οι αρμόδιοι !
Τέλος, να σου κάνω μία ερώτηση χωρίς ίχνος συμφέροντος, δεδομένου ότι τα ξύλα του τζακιού μου  για τον επερχόμενο χειμώνα τα έχω αγοράσει εδώ και τρεις μήνες.
Ποιός δίνει το δικαίωμα στους εργάτες να κόβουν τα πεύκα κάνοντας τα καυσόξυλα , ποιοί τα παίρνουν και γιατί;
Ήμουν σπίτι μου σχεδόν όλο το πρωιΐ εχθές 5/7/2012 και σε πληροφορώ ότι έκοψαν τα δέντρα σε 5 λεπτά και έκαναν άλλες 4 ώρες μέχρι να τα κάνουν καυσόξυλα. Στο τέλος τα έβαλαν σε ένα κλειστό βανάκι-ημιφορτηγό ,χρώματος λευκού με τρομερή τάξη, για να χωρέσουν όλα.
Ποιοί λοιπόν τα πήραν, αν τα πήραν για τον εαυτό τους ή για να τα πουλήσουν ή τουλάχιστον για να τα δώσουν σε συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν πρόβλημα γεγονός που με βρίσκει απολύτως σύμφωνο διότι αυτός είναι και ο λόγος που σου γράφω αυτή την επιστολή.
Θεωρώ ότι πρέπει να γνωρίζουμε τι έγιναν τα καυσόξυλα.

Ευχαριστώ

Α.Μ. "
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου