Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Η ΚΕΡΚΥΡΑΙΑ ΠΟΥ "ΕΚΑΨΕ" ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ...ΚΑΗΚΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΣΧΕΣΗ


Η 22χρονη καλλονή Ηρώ Λεγάκη είναι το μοντέλο που έχει εντυπωσιάσει περισσότερο απ'όλα στις φωτογραφίσεις του PLAYBOY. Ήταν η playmate  του 2001. Η πανέμορφη Ηρώ όμως, έζησε εφιαλτικές στιγμές από μία σχέση της, στιγμές που παραπέμπυν σε ταινίες θρίλερ. Η ίδια εξομολογήθηκε στην Espersso. 
Όπως δήλωσε σε συνέντευξή της στην Espresso η σχέση της έμοιαζε με ταινία θρίλερ, μια και έζησε εφιαλτικές στιγμές. «Είχαμε σχέση τρία χρόνια και χωρίσαμε εδώ και έναν χρόνο. Μέναμε στη Νέα Μάκρη, σε ξεχωριστά σπίτια, και κάποια στιγμή αποφάσισα να μετακομίσω στη θεία μου, στην Αθήνα, γιατί μου είχε κάνει τη ζωή μου κόλαση. Κάτι που συνεχίζεται μέχρι σήμερα» δηλώνει -ιδιαίτερα φοβισμένη- στην «Espresso» η Ηρώ Λεγάκη.



«Με περίμενε έξω από το σπίτι μου κάθε μέρα και ζητούσε να τα ξαναβρούμε. Αναγκάστηκα έτσι και μετακόμισα από τη Νέα Μάκρη, προκειμένου να χάσει τα ίχνη μου. Τότε άρχισε να απειλεί τη μητέρα μου. Ένα βράδυ της έσπασε το αυτοκίνητο!» προσθέτει.

Μπροστά στον κίνδυνο και τον πανικό, οι δύο γυναίκες ζητούν προστασία από την αστυνομία. Υποβάλλουν μηνύσεις και ελπίζουν ότι το μαρτύριό τους θα τελείωνε εδώ. Λογάριαζαν, όμως, για ακόμη μία φορά χωρίς τον... ξενοδόχο.

«Έχουμε κάνει μηνύσεις και εγώ και η μητέρα μου, ακόμα όμως δεν έχουν εκδικαστεί. Αυτός, εννοείται, συνεχίζει ακάθεκτος. Ακόμα μου ζητάει να τα ξαναβρούμε. Με παίρνει συνέχεια τηλέφωνο και με πιέζει με κάθε τρόπο. Το χειρότερο είναι ότι δεν μπορώ να συνεχίσω τη ζωή μου. Απειλεί ότι, αν κάνω σχέση, θα μας σκοτώσει και τους δύο! Ειλικρινά, φοβάμαι για τη ζωή μου. Τρέμω, όπου κι αν βρεθώ».

Το πανέμορφο κορίτσι, με καταγωγή από Νάξο και Κέρκυρα, φοβάται ακόμη και να δημοσιοποιήσει το πρόβλημά του. Αναρωτιέται αν αυτό τον εξοργίσει περισσότερο ή μπορεί και να τον συνετίσει. Η δυσάρεστη αυτή κατάσταση που βιώνει σκίασε τη χαρά της, παρόλο που το όνειρό της πραγματοποιήθηκε: ένας μεγάλος τίτλος και ένας λαμπρός δρόμος στο μόντελινγκ.

Το μόντελινγκ για την Ηρώ είναι τα πάντα. Με το που τελειώνει το λύκειο, προσπαθεί να βρει τον δρόμο της σ’ αυτό τον δύσκολο χώρο.

Όσον αφορά στην καθημερινότητά της, για τα προς το ζην και για να μην επιβαρύνει την οικογένειά της, όποτε της δοθεί η ευκαιρία συμμετέχει σε διάφορα χορευτικά events σε μεγάλα κλαμπ.




Η όμορφη μελαχρινή Ηρώ, που έσπασε την παράδοση των ξανθών Playmates, ξεκίνησε την καριέρα της ως σέξι χορεύτρια και τελικά μεταπήδησε στο χώρο του αισθησιακού μόντελινγκ. Η 22χρονη καλλονή με τα γατίσια μάτια έχει δύο μεγάλες αγάπες, τη γυμναστική και τον χορό, με τον οποίο και ασχολείται επαγγελματικά. Μάλιστα, σε αυτές τις αγάπες οφείλει και το καλογυμνασμένο της κορμί. Η Ηρώ κατάγεται από την Νάξο και την Κέρκυρα. Η γυμνή της φωτογράφηση στο Playboy ξεσήκωσε τα πλήθη
Η Ηρώ Λεγάκη το κορίτσι που αναδείχθηκε Playmate 2011 αποδεικνύει ότι διαθέτει όλα τα στοιχεία για μία λαμπρή καριέρα στο χώρο του modeling. Μόνο που το νεαρό καυτό κορίτσι σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα παράτησε τις φωτογραφίσεις και έπιασε τη μεγάλη της αγάπη, το χορό. Πλέον, θα τη βρείτε σε μεγάλα νυχτερινά κέντρα τόσο στο κέντρο όσο και στη περιφέρεια.. Ρίξτε μια ματιά όμως στο παρελθόν της..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου