Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

ΜΑΚΡΑΝ Η ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ TV! ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ!

Καλλιεργημένη, με ενδιαφέροντα, άποψη και κυρίως μεγάλη θέληση για δουλειά. Δεν φοβάται την κούραση, αλλά ανησυχεί για το μέλλον των νέων στην Ελλάδα. Πρόκειται για την Άννα Μπουσδούκου. 
Εχει ασχοληθεί με το ελεύθερο ρεπορτάζ, την παραγωγή εκπομπών και τον τελευταίο καιρό με την παρουσίαση. Η ίδια λέει πως «είχα την τύχη στον ΣΚΑΪ να μαθαίνω κάθε μέρα κάτι παραπάνω για τη δουλειά και σίγουρα έχω να μάθω πολλά ακόμα».
Οσο για το τι κάνει στον ελεύθερο χρόνο της; Ποτέ κάτι προγραμματισμένο. Δεν έχει, όπως λέει, καλή σχέση με τον προγραμματισμό γι’ αυτό όταν έχει ελεύθερο χρόνο κάνει ό, τι αποφασίσει τελευταία στιγμή.
sportdog.gr
Μεγάλωσε με πατέρα τον καταξιωμένο ηθοποιό Νίκο Μπουσδούκο, ο οποίος της πρόσφερε εικόνες και εμπειρίες που για άλλα παιδιά της ηλικίας της δεν είναι προσβάσιμες. Η Άννα Μπουσδούκου μιλάει για τα παιδικά της χρόνια και για το αν η δημιουργία οικογένειας είναι στα άμεσα σχέδια της.
Στο σπίτι της πήγαιναν συχνά μεγάλα ονόματα του θεάτρου, λόγω του πατέρα της. Όμως, η παρουσιάστρια έχει αναμνήσεις από εκείνα τα χρόνια; Η Άννα Μπουσδούκου απάντησε στο Εγώ: «Μπαινόβγαιναν και εξακολουθούν να έρχονται στο σπίτι, αλλά κυρίως πηγαίνω εγώ στα θέατρα. μου αρέσει να παρακολουθώ παραστάσεις. Έχω αγαπήσει το θέατρο μέσα από τη δουλειά του πατέρα ου και έχω γνωρίσει πάρα πολλούς σπουδαίους ανθρώπους».

Όσο για το πώς φαίνονται όλα αυτά στα μάτια ενός παιδιού και τι γεύση της έχουν αφήσει, η παρουσιάστρια δήλωσε: «Είναι κάτι που σε εντυπωσιάζει. Γνώρισα μία πολύ καλή εποχή και πτυχή του ελληνικού θεάτρου και μέσα από τις παραστάσεις που πήγαινα να δω και μέσα απ’ όσα έβλεπα να γίνονται στα καμαρίνια. Μου άρεσε να παρακολουθώ τις πρόβες. Είχαν περισσότερο ενδιαφέρον , γιατί έβλεπες όλη τη διαδικασία του “πάμε και ξαναπάμε” και τις διορθώσεις πριν από τις παραστάσεις. Αυτό που πάντα με εντυπωσίαζε ήταν όταν βρισκόμουν στην Επίδαυρο. Με μάγευε».

Όσον αφορά τη δημιουργία οικογένειας, η Άννα Μπουσδούκου δήλωσε ότι δεν είναι στα άμεσα σχέδια της. Σαφώς έχει προσωπική ζωή, αλλά αυτή τη στιγμή δίνει προτεραιότητα στην καριέρα της.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου