Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

ΚΩΛΟΣ ΚΑΙ ΒΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ: "ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ, ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ", "ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ, ΝΙΚΟ ΜΟΥ"! ΜΑΚΑΚΑ ΛΑΕ ΦΑΕ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ!

Μην έχετε πια την ψευδαίσθηση ότι σας ενημερώνουν οι καναλο-δημοσιογράφοι. Μην νομίζετε ότι κάνουν δύσκολες ερωτήσεις στους πολιτικούς ολετήρες. Τακίμια είναι. Κώλος και βρακί μεταξύ τους είναι. Διαχείριση εικόνας κάνουν μόνον αλλά σε καμία περίπτωση δεν...


υπηρετούν το αυστηρό δημοσιογραφικό τους καθήκον. Καθήκον, που επιτάσσει να κάνουν τις πιο δύσκολες ερωτήσεις και να...στριμώχνουν τον πολιτικό. Γιατί αυτό ζητάει ο κόσμος. Ζητεί απαντήσεις σε αυτά που τον καίνε και δεν ενδιαφέρεται για τις δημόσιες σχέσεις του εκάστοτε καναλο-δημοσιογράφου. Από την ώρα όμως που δεν τηρούνται καν τα προσχήματα και δημοσιογράφος-συνεντευξιαζόμενος πολιτικός δηλώνουν ότι είναι κώλος και βρακί, μπορείτε να καταλάβετε τι είδους συνέντευξη θα βγει: Λαπάς! 
Ο Γιώργος Παπαδάκης και υπουργός Οικονομικών με τα "Γιάννη μου", "Γιώργο μου", έδωσαν το στίγμα τους. Πριν από λίγο καιρό είχαμε παρόμοια περίπτωση με τον Γιάννη Στουρνάρα (τότε Υπουργό Οικονομικών) και τον Νίκο Χατζηνικολάου στο "Εnikos.gr". Τα "Γιάννη μου", "Νίκο μου" έδιναν κι έπαιρναν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου