Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

ΠΑΓΩΜΕΝΗ Η ΑΓΟΡΑ ΣΤΟΝ ΧΟΛΑΡΓΟ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΝΟΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΠΛΑΝΑΤΑΙ

ρεπορτάζ από τη συνεργάτη μας Αλίκη Καλλή
Βρισκόμαστε λίγους μήνες μετά τις εθνικές  βουλευτικές εκλογές  και  ενώ η εορτή του Πάσχα πλησιάζει, η πτώση του τζίρου των καταστημάτων στην περιοχή μας,  σύμφωνα με τις  μαρτυρίες των καταστηματαρχών είναι εμφανής.
Μονολεκτικά και χωρίς διάθεση για πολλές κουβέντες, μας απάντησαν οι περισσότεροι καταστηματάρχες...
 

Προφανώς, δεν τους αφήνει ανεπηρέαστους η οικονομική. Αλλά ας αφήσουμε τους ίδιους τους καταστηματάρχες να μας πουν την άποψή τους.
«Στις αρχές υπήρξε μια μικρή άνοδος. Τώρα έχουμε λίγο ακόμη για τον πάτο» είπε χαρακτηριστικά η Ε. Κιούλου  (Ηλεκτρικά Χολαργού Μεσογείων 186). 
Συγκρατημένη αισιοδοξία χαρακτηρίζει την πλειοψηφία των επαγγελματιών, όμως την ίδια ώρα υπάρχουν και αρκετοί που εκφρά;ζουν την απαισιοδοξία τους.  «Από τη φύση μου είμαι αισιόδοξος, αλλά σε σχέση με την αγορά, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα»τόνισε ο Β. Χατζής (PROTOTYPO, Εμπορικό κέντρο Χολαργού, Περικλέους 56). «Μέχρι στιγμής δεν είμαι καθόλου αισιόδοξη. Όχι, καθόλου», πρόσθεσε η  Α. Τσιγγάνου (FLASH, Εμπορικό κέντρο Χολαργού, Περικλέους 56).

Τι κάνουν όμως οι επιχειρηματίες για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού και ν΄αυξήσουν την πελατεία τους;
«Σε μας υπάρχει αναλογία ποιότητας και τιμής», μας διαβεβαιώνει η κυρία Γ. Γεωργιοπούλου  (ELU, Εμπορικό κέντρο Χολαργού, Περικλέους 56) υποστηρίζοντας ότι «Έχω καλό εμπόρευμα, σωστή εξυπηρέτηση και πιστεύω καλές τιμές»
Παρομοίως και η Μ. Ιωακειμίδου (PRINCESS, Εμπορικό κέντρο Χολαργού, περικλέους 56) επισήμανε την «Καλή ποιότητα» και τις «χαμηλές τιμές» που προσφέρει.  
Αλλά και στο κατάστημα της κυρίας  Ι. Γκαμηλή (THE BAG, Εμπορικό κέντρο Χολαργού, περικλέους 56) «Η ποιότητά των προϊόντων μας είναι άριστη, ωστόσο προσέχουμε να παρέχουμε το καλύτερο με τις καλύτερες τιμές».  
Χωρίς όμως  να σταματήσουν εκεί, οι καταστηματάρχες προβαίνουν σε προσφορές όπως στο BOHEME το κατάστημα της κυρίας Β. Κοπάνα (Εμπορικό κέντρο Χολαργού, Περικλέους 56)  και σε εκείνο του Κ.Μπεκιάρη (ΑΦΟΙ ΜΠΕΚΙΑΡΗ, Μεσογείων 214), ενώ κάποιοι άλλοι ανανεώνουν συνεχώς το εμπόρευμά τους,  σύμφωνα με τα γούστα του καταναλωτή. «Κάνουμε συνέχεια ανανέωση του εμπορεύματός μας, ώστε να έρθει ο κόσμος και να διαλέξει από τη μεγάλη γκάμα των προϊόντων μας», τονίζει με έμφαση η Α. Τσιγγάνου (FLASH, Εμπορικό κέντρο Χολαργού, Περικλέους 56).

Επιπλέον , όσοι έχουν τη δυνατότητα, επιλέγουν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσα από τη διαφήμιση, όπως ο Β. Χατζής  από το PROTOTYPO  που προτιμά «Διαφήμιση στον έντυπο τύπο, κυρίως»Η υπάρχουσα κατάσταση όμως, αποτρέπει πολλούς από το να προβαίνουν σε ανοίγματα τέτοιου είδους. 
Αυτό που τους ...καίει όμως πάνω απ' όλα είναι τα έξοδα της επιχείρησης που τρέχουν διαρκώς. «Δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα πάνω σε αυτό. Προσπαθούμε να ελέγξουμε την κατάσταση», τόνισε η Ν. Λουρεντζάκη (Marie-Christine, Εμπορικό κέντρο Χολαργού, Περικλέους 56).  «Κάνω υπομονή», μας είπε ο Α. Αβδίκος  (ΑΒΔΙΚΟΣ, Μεσογείων 222).
Τα βασικά και τα αναγκαία σύμφωνα με τις δυνατότητες τους πράττουν οι περισσότεροι. «Μάρκετινγκ για μας είναι η φροντίδα του καταστήματός μας. Δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα σήμερα», υπογραμμίζει η Α. Κουρή (BEER CORNER, Μεσογείων 176).  
Η καλή διάθεση είναι αυτό που πρέπει να απομένει τελικά και είναι εκείνη που αποτελεί την κινητήριο δύναμη και τη βάση για κάτι καλύτερο. «Πτώση υπάρχει στην αγορά, η διάθεση όμως και η αισιοδοξία μας πρέπει να είναι ανεβασμένες, αν θέλουμε να πάμε μπροστά», επισημαίνει με νόημα η Μ. Σεβαστάκη (CATΝΑP, Εμπορικό κέντρο Χολαργού, Περικλέους 56), και χαρίζει μια νότα αισιοδοξίας για τους επαγγελματίες του Χολαργού.

Με αυτή την ελπίδα η οποία άλλωστε πεθαίνει τελευταία κλείνουμε το μικρό μας αφιέρωμα σε μερικά καταστήματα του Χολαργού, πιστεύοντας ότι την επόμενη φορά θα έχουμε να σας μεταφέρουμε  θετικότερη εικόνα από την τοπική αγορά.







1 σχόλιο:

  1. Βασικά διαλυμένη είναι ολόκληρη η αγορά της Ελλάδας και όχι μόνο του Χολαργού.
    Είδα ότι έχετε φωτογραφία και πολλούς επαγγελματίες απο το εμπορικό κέντρο που "στενάζουν" .
    Όταν όμως υπήρχε ζωή στο πάλαι ποτέ εμπορικό κέντρο , καμία σωστή ενέργεια δεν είχε γίνει από κανέναν ,όλοι περίμεναν από τον Δήμο και μόνο κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα το στόλιζαν,καμία προωθητική ενέργεια δεν είχε γίνει,διοίκηση μηδέν με κάτι τύπους σεκιουριτάδες αγενέστατους και ενα υπάλληλο επίσης αγενέστατο που όταν του έλεγες κάτι η απάντηση του ήταν "οι μεγάλοι ξέρουν,όχι εγώ".
    Τώρα τι να μαζέψουν εκεί μέσα; Τα αμάζευτα ;
    Δεκάδες ξενοίκιαστα μαγαζιά και στον πρώτο όροφο και στον δεύτερο αλλά τα ξενοίκιαστα του πρώτου για όσους διαθέτουν γνώσεις διοίκησης και επειδή το κτήριο είνα τριώροφο, είναι καταλυτικά που υποδυκνείουν το πρόβλημα.Και στο ισόγειο το ίδιο και απλά γίνονται "αλλαξοκωλιές" ανάμεσα στους επαγγελματίες που προσπαθούν να περισώσουν τη κατάσταση και από το ένα μαγαζί πάνε στο άλλο και από το ισόγειο στο πρώτο και από τον δεύτερο στο πρώτο και ούτω καθεξής.
    Έτσι δεν λύνεται το πρόβλημα του εμπορικού κέντρου που επιπλέον ζητάνε να πληρώνουν κοινόχρηστα,ποιοί ; Όσοι έχουν ξενοίκιαστα καταστήματα 5 χρόνια ;
    Είναι ντροπή. Οι άνθρωποι έχουν μειώσει τις τιμές και τα νοικιάζουν ακόμα και 100 ευρώ το μήνα και δεν νοικιάζονται .
    Τέλμα !.....και αυτό συνεχίζεται .Και όχι μόνο εκεί αλλά σε όλο το προάστιο μας και σε όλη τη Ελλάδα.Παντού ξενοίκιαστα και ότι νοικιάζεται είναι καφέ,καφετέρια,μπαράκι ,φούρνος και κομμωτήριο .Τίποτα άλλο.
    Ειδικά για το εμπορικό κέντρο ττης Περικλέους , η ζημιά έχει γίνει πολλά χρόνια πριν,από τότε που ξεκίνησε σχεδόν.Τυχεροί ήταν όσοι "μυρίστηκαν" τη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας και του συγκεκριμένου εμπορικού κέντρου και την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια πριν τη κρίση.
    Τώρα τι ψάχνουμε να βρούμε ;
    Ασφαλώς και οι άνθρωποι πασχίζουν να κρατήσουν τα καταστήματα τους αλλά το πουλάκι πέταξε και δεν ξανάρχεται.
    Ας φροντίσουν να φέρουν εταιρίες,αλυσίδες,μεγάλα καταστήματα ,να ενώσουν πολλά μικρά μαζί και να ενοικιαστούν αλλιώς δεν θα ενοικιαστούν ούτε τα επόμενα 20 χρόνια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή