Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΧΟΛΑΡΓΙΩΤΗΣ: "ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΘΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΔΥΟ ΣΚΥΛΟΥΣ! ΕΧΩ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ...ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ"!!!

Και όμως συνέβη και αυτό! Δημότης Χολαργού είναι απελπισμένος αλλά...

και αγανακτισμένος διότι, αν και έχει επικοινωνήσει με τη δημοτική αρχή από το περασμένο καλοκαίρι, για δύο κουτάβια τα οποία περιέθαλψε (κάποιοι τα άφησαν σε διπλανή πολυκατοικία), ζητώντας να τα φροντίσει κάποια φιλοζωική, έχει αδιαφορήσει, με συνέπεια να ζει καθημερινά ένα δράμα! 
Πρόκειται για τον Μανώλη Γαλανάκη, κάτοικο της οδού Περικλέους 9, ο οποίος μας λέει (πού είναι αλήθεια ο συμπαραστάτης του δημότη κ. Κανελλόπουλος να τον ακούσει; Εμείς θα κάνουμε τον συμπαραστάτη συνεχώς;).
Ο κ. Γαλανάκης λοιπόν, μας λέει: "Δυο μικρά κουτάβια τα οποία περιέθαλψα εδώ και έξι μήνες, έχουν μεγαλώσει και είναι αδύνατον να τα συντηρήσω εγώ και η οικογένειά μου, Ζούμε ένα δράμα. Τα κουτάβια έγιναν σκυλιά και γαυγίζουν πολύ τις βραδινές ώρες. Τους έχουμε δυο σκυλόσπιτα στην επί της οδού Περικλέους 5-7 πολυκακοικία, τα φροντίζουμε, τα ταϊζουμε, αλλά οι γείτονες δικαιολογημένα αγανακτούν όταν στις 3.00 και 4.00 τα ξημερώματα γαυγίζουν. Χθες για να καταλάβετε τα πήρα και έφυγα στις πλατείες για να μπορέσουν να κοιμηθούν οι γείτονες. 
Από την πρώτη στιγμή επικοινώνησα με τη δημοτική αρχή, αλλά άρχισαν να μου λένε ότι παίρνουν μόνο τραυματισμένα ζωάκια και άλλα διάφορα. Με κάνουν να αναθυεματίζω  την ώρα και τη στιγμή που τα φρόντισα! Με αυτή του τη στάση ο δήμος οδηγεί τον κόσμο να εγκαταλείπει τα σκυλάκια και τα κουταβάκια! Μα είναι δυνατόν; Δεν μπορεί να βρεθεί μια φιλοζωική να τα περιθάλψει; Εγώ δεν αντέχω. Έχει αναστατωθεί η οικογένειά μου". 

6 σχόλια: