Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: "Ο ΦΙΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΙΣΤΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ"! ΒΙΝΤΕΟ.

Για την αποκατάσταση μιας πρωτοφανούς αδικίας με την απόφαση του...

Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών, έκανε λόγο ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, μιλώντας στον ΑΝΤ1.

«Στην Ελλάδα το νομικό πλαίσιο για την Παιδεία αναγνωρίζει το έννομο δικαίωμα στις μειονότητες τις θρησκευτικές, δηλαδή στους μουσουλμάνους, Εβραίους και Ρωμαιοκαθολικούς να έχουν το μάθημα των Θρησκευτικών που επιλέγουν οι θρησκευτικές τους ηγεσίες… Το Συμβούλιο της Επικρατείας ήρθε και αποκατέστησε αυτή την προφανή δυσμενή διάκριση εις βάρος της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Γιατί η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν πρέπει να έχει την ίδια αντιμετώπιση από την Ελληνική Πολιτεία;» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ.

«Απορώ πως ανέχονται αυτή την ανομία, μια τέτοια διάκριση σε βάρος της Εκκλησίας δημοκρατικοί άνθρωποι όπως ο κ.Φίλης και ο κ. Γαβρόγλου», τόνισε ο Μητροπολίτης Πειραιώς, σημειώνοντας: «γιατί αυτή η δυσμενής διάκριση; Αυτό μου επιτρέπει εμένα να πιστέψω ότι (ο κ. Φίλης) είναι εμπαθής και κακόπιστος απέναντι στην Ορθόδοξη Εκκλησία».

«Ζητάμε ότι ισχύει για όλους να ισχύσει και την για την Ορθόδοξη Εκκλησία», πρόσθεσε ο Μητροπολίτης Σεραφείμ, χαρακτηρίζοντας «αφέλειες» τα όσα ακούγονται περί "σκοταδισμού" σχετικά με την απόφαση του ΣτΕ. (- Σχόλιο: αυτοί οι ίδιοι που πολεμάνε με τόση λύσσα την Εκκλησία είναι αποδεδειγμένα φανατικοί σκοταδιστές!)

Δείτε το βίντεο του ΑΝΤ1:

Το βίντεο βρίσκεται όπως μαζί και όλο το άρθρο στην παρακάτω ιστοσελίδα:

Συν-απαντήσεις

1. Μπορούν να μας απαντήσουν και ιδίως ο φίδης Φίλης εάν η δίκαιη και πλήρης δικαίωση από το τελείως ανεξάρτητο (το τονίζουμε αυτό!) Συμβούλιο της Επικρατείας εάν αυτή και άλλους θεωρούν "φονταμενταλισμό", τότε με την ίδια λογική του παραλόγου τους, γιατί αυτοί οι ίδιοι όπως και ο ίδιος ο Φίλης υπέγραψε ώστε να διδάσκονται οι Μουσουλμάνοι, Ρωμαιοκαθολικοί, Εβραίοι, κ.α. όπως αυτοί θέλουν και όπως αυτοί "γουστάρουν" τα μαθήματα των θρησκευτικών τους και με όποιους καθηγητές ΜΟΝΟ αυτοί επιλέξουν στα δικά τους παιδιά σε όλα τα Ελληνικά σχολεία; (και όχι το Ελληνικό δημόσιο και καθόλου και το υπουργείο Παιδείας!)
Άρα με την ίδια λογική του παραλόγου τους τότε αποδεδειγμένα ο ίδιος ο Φίλης και η παρέα του είναι φονταμενταλιστές που συμφώνησαν και υπέγραψαν ώστε όλοι οι αλλόθρησκοι (μουσουλμάνοι κ.α.) και αιρετικοί (εκτός ΜΟΝΟ από τους Ορθοδόξους Χριστιανούς) να διδάσκονται όπως αυτοί θέλουν τα θρησκευτικά τους και με όποιους δασκάλους και καθηγητές τους ΜΟΝΟ αυτοί οι αλλόθρησκοι και αιρετικοί ηγέτες τους επιλέξουν! (Και όχι καθόλου να τους διορίζει το υπουργείο Παιδείας!) 

2. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ! Μιάς και η επιλεκτική επιθετική "νομοθεσία" τους από το συγκεκριμένο υπουργείο Παιδείας, επιτίθεται αποδεδειγμένα εναντίον ΜΟΝΟ των ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ για την διδασκαλία των θρησκευτικών κ.α. και όχι σε καμία άλλη οποιαδήποτε θρησκευτική ομολογία, κ.α. των θρησκευτικών τους (που τα διδάσκουν ΜΟΝΟ όπως αυτοί οι ίδιοι θέλουν και καθόλου το υπουργείο Παιδείας) σε όλα τα Ελληνικά σχολεία και σε ολόκληρη την Ελλάδα!

Αυτό και μόνο είναι σκοταδιστικό, ρατσιστικό και μισαλλόδοξο εναντίον ΜΟΝΟ των Ορθοδόξων Χριστιανών μόνο στην Ελλάδα!

- Και μπορούμε συν τοις άλλοις να επικαλεστούμε και να ενεργοποιηθεί και ο πρόσφατος αντιρατσιστικός νόμος! 

3. Το Σύνταγμα και η νομοθεσία της Ελλάδος (που από τότε μέχρι σήμερα έχει υποστεί πάρα πολλές προσθαφαιρέσεις εκτός από τα δικαίως προστατευόμενα βασικά άρθρα του Συντάγματος της Ελλάδας) σωστά γράφτηκε και από Ορθοδόξους Χριστιανούς που και για να ευχαριστήσουν και τον Θεό για την πλήρης απελευθέρωση τους από τους τούρκους και άλλους επιβουλείς της, αφιέρωσαν το Σύνταγμα της Ελλάδος στο Τριαδικό Θεό.
Η παράνομη αυτή απόφαση του συγκεκριμένου υπουργείου Παιδείας δεν έρχεται σε ευθεία αντίθεση και αντιπαράθεση ΜΟΝΟ με το Σύνταγμα της Ελλάδος (άρθρο 3 & 1, άρθρο 13 & 1,2, άρθρο 16 & 2), (και που επίσης μας δικαίωσε πλήρως και το κορυφαίο δικαστήριο και πλήρες ανεξάρτητο "Συμβούλιο της Επικρατείας".) ΑΛΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ!!!
Όπως επίσης με τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης της 4ης Νοεμβρίου 1950 «περί προασπίσεως των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών» (ειδικότερα με το άρθρο 2 του 1ου Προσθέτου Πρωτόκολλου αυτής), με τη διάταξη της πργ.1 του άρθρου 1 του ν. 1566/1985 [ΦΕΚ Α 167] και με μια σειρά ακυρωτικών δικαστικών αποφάσεων (όπως ΣτΕ 3356/95, ΣτΕ 2176/1998, ΔΕΦ Χαν. 115/2012)1. Αντί να εφαρμόσει, ο Υπουργός, όπως έχει υποχρέωση, τα προβλεπόμενα εκ του νόμου και να εκδώσει βιβλία για το μάθημα των Θρησκευτικών, με γνώμονα την ως άνω εκ του Συντάγματος επιβαλλόμενη επιταγή και τον εκτελεστικό αυτού ν. 1566/1985 (ΔΕΦ Χαν. 115/2012, σελ. 23), ενέκρινε την εκτύπωση και διανομή στους μαθητές/τριες διδακτικού υλικού (φάκελος του μαθητή), σύμφωνα με τα συγκρητιστικά Προγράμματα Σπουδών, αντί των συνταγματικά και δικαστικά κατοχυρωμένων με Ορθόδοξο προσανατολισμό βιβλίων.

Η απόφαση αυτή έρχεται, επίσης, σε αντίθεση με την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, υπόθεση Folgero and Others κατά Νορβηγίας, της 29ης Ιουνίου 2007 (προσφυγή Νο 15472/02), που δημοσιεύεται σε ελληνική μετάφραση στο περιοδικό «Επιθεώρησις Δημοσίου και Διοικητικού Δικαίου» 2009 σελ. 257, η οποία καταδικάζει τη Νορβηγία, διότι εισήγαγε στα δημόσια σχολεία μάθημα Θρησκευτικών με ύλη πολυθρησκειακή, η οποία δημιουργεί σύγχυση στους μαθητές και τους αποπροσανατολίζει.

Παραβιάζεται έτσι το άρθρο 2 του 1ου Προσθέτου Πρωτόκολλου της Ευρωπαϊκής Συμβάσεως Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, που επιβάλλει στα ευρωπαϊκά κράτη να διδάσκουν ως ύλη του Μαθήματος των Θρησκευτικών, την ανταποκρινόμενη στις θρησκευτικές και φιλοσοφικές πεποιθήσεις των γονέων (Σημ. η επίσημη θρησκεία της Νορβηγίας είναι η Προτεσταντική-Λουθηρανή). Με την απόφαση αυτή, δεν έλαβε υπ’ όψιν του ο Υπουργός ότι η διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών, ιδιαίτατα του αμιγώς Ορθόδοξου Χριστιανικού, ακριβώς επειδή προσφέρει ξεκάθαρες αξίες και στόχους πνευματικούς – όχι πολυθρησκειακά συγκεχυμένους – αποτελεί παράγοντα αποτρεπτικό του εγκλήματος, όπως δέχονται οι διαπρεπέστεροι των Ελλήνων και αλλοδαπών εγκληματολόγων. Η απόφασή του, εξάλλου, να εισαγάγει τη διδασκαλία του πολυθρησκειακού μαθήματος είναι γενική και όχι ειδική και άρα εκδόθηκε καθ’ υπέρβαση νομοθετικής εξουσιοδοτήσεως, δηλαδή καθ’ υπέρβαση του άρθρου 1 του ν.1566/1985, ο οποίος εκδόθηκε κατ’ εφαρμογή του άρθρου 16 & 2 του Συντάγματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου