Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Aνταπάντηση στο κείμενο του Άκη Παπαγεωργίου



από τον Γιάννη Κεχρή
Δημοτικό Σύμβουλο Παπάγου - Χολαργού
"Είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω στο άρθρο του Δημοτικού Συμβούλου κ. Ακη Παπαγεωργίου: «Τέλος η πολιτική του «ζητάω» και όλοι μαζί στην πολιτική του «λύνω»» που αποτελεί απάντηση σε δικό μου άρθρο για την κοινωνική πολιτική του Δήμου:  «Κοινωνική πολιτική του Δήμου: Είναι καιρός να γυρίσουμε σελίδα!». Παρόλο που έχω ήδη προβάλλει με σαφήνεια τις προτάσεις μου, τις επαναλαμβάνω ευχαρίστως για  αυτούς που δεν τις έχουν κατανοήσει:
1.      Ήταν έκπληξη να δοθεί στο άρθρο μου τέτοιου είδους απάντηση  από Δημοτικό  Σύμβουλο της αντιπολίτευσης και όχι από κάποιο στέλεχος της σημερινής Διοίκησης. Θα περίμενα, ο καθόλα αγαπητός και αξιόλογος συνάδελφος να αντιπολιτευτεί την Διοίκηση για τις επιβαλλόμενες και αδικαιολόγητες περικοπές στην κοινωνική πολιτική και όχι εμένα, που αναδεικνύω αυτές τις περικοπές.
2.      Στο άρθρο μου αναφέρω 15 διαφορετικούς τομείς κοινωνικής πολιτικής, στους οποίους οι επιβαλλόμενες περικοπές δεν οδηγούν μόνο σε δραματική υποβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά και σε οικονομική επιβάρυνση των δημοτών. Μήπως συμφωνεί ο κ. Παπαγεωργίου με αυτές τις περικοπές; Αν δεν συμφωνεί θα πρέπει κάποια στιγμή να καταγγείλει και αυτός την σημερινή Διοίκηση για την βάρβαρη συρρίκνωση της κοινωνικής πολιτικής στον Δήμο μας.
3.      Κατηγορούμαι από τον συνάδελφο ότι ο λόγος μου «διακατέχεται από μια πλειοδοσία απαιτήσεων, ευχάριστη στο κοινό». Απαντώ: όλες αυτές οι «απαιτήσεις» ήταν μια πραγματικότητα παροχών προς του Δημότες Χολαργού το 2010.
4.      Αναρωτιέται ο συνάδελφος, που θα βρεθούν όλα αυτά τα χρήματα για να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις των ερωτημάτων μου. Στο αρχικό μου άρθρο δίνω την απάντηση. Κοστολογώ το «κέρδος» του Δήμου και το «κόστος» για τον Δημότη για όλες αυτές τις περικοπές: 
·         Τροφεία Παιδικών Σταθμών: λιγότερο από 150.000 €
·         ΚΑΠΗ: λιγότερο από 40.000 €
·         Δημοτικά Πολυιατρεία άνω Χολαργού: 12.000 €
·         Γυμναστήριο Κρέσνης: 6.000 €
·         Τοπικά Συμβούλια Νέων: 1.000 €
·         Εθελοντική Δασοπροστασία: Λιγότερο από 5.000 €.
·         Χορωδία του Χολαργού: 10.000 €.
5.      Το συνολικό κόστος όλων αυτών των περικοπών δεν υπερβαίνει συνολικά τις 350.000 € τον χρόνο. Το ταμειακό διαθέσιμο του Δήμου είναι γύρω στα  4.500.000€. Στα ταμεία του Δήμου αφού πληρωθούν όλες οι υποχρεώσεις συμπεριλαμβανομένων και των τοκοχρεωλυσίων, «μπαίνουν» κάθε μήνα περίπου 100.000 – 150.000 €. Θα μπορούσε συνεπώς το κόστος αυτών των κοινωνικών δράσεων (350.000 €) να καλυφθεί από το ταμειακό διαθέσιμο του Δήμου (4.500.000 €).  Σε τι θα άλλαζε η οικονομική κατάσταση του Δήμου αν το ταμειακό διαθέσιμο ήταν 4.000.000 και όχι 4.500.000 € που είναι σήμερα;

Συμφωνώ με τον κ. Παπαγεωργίου ότι μια από τις απαντήσεις στο πρόβλημα είναι: «Καινοτομία και Ευρωπαϊκά προγράμματα». Συμφώνησα και πέρσι και υποστήριξα την πρωτοβουλία του για ένταξη του δήμου στο πρόγραμμα επιχορήγησης για
τους Παιδικούς σταθμούς. Επιπλέον, στην πρόταση του κ. Παπαγεωργίου θα προσθέσω, αυτά που αναφέρω  στο αρχικό μου κείμενο: «Είναι καιρός να γυρίσουμε σελίδα. Στις δύσκολες στιγμές που βιώνει ο τόπος, θα μπορούσε κάλλιστα μέρος του ταμειακού διαθέσιμου του Δήμου μας να μετουσιωθεί σε ουσιαστικές παρεμβάσεις που θα στηρίξουν τον άνεργο, τον χαμηλοσυνταξιούχο, την χαμηλόμισθη οικογένεια, την νεολαία.»

Γιάννης Κεχρής
Δημοτικός Σύμβουλος Παπάγου - Χολαργού"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου