Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΓΙΑΤΑΓΑΝΑ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
               


                                                     Αθήνα 29/7/2013

ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΜΕΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ  - ΜΑΡΙΑΣ ΓΙΑΤΑΓΑΝΑ
  
Στις 27 και 28 Ιουλίου του 2013, ως υπεύθυνη Πολιτικής Ευθύνης της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, περιόδευσα στις περιοχές της Δράμας, Καβάλας,  Θάσου, Ξάνθης και Αλεξανδρούπολης, μαζί με τον Περιφερειάρχη Οργανωτικού, κ. Φώτη Καλένη, και συναντήσαμε τις συντονιστικές επιτροπές των Νομών Αν. Μακεδονίας και Θράκης, προκειμένου να διαπιστώσουμε οργανωτικά  και τοπικά προβλήματα που τυχόν υπήρχαν και να δώσουμε κατευθύνσεις στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης του Κινήματος των ΑΝΕΛ.
Στις συναντήσεις αυτές προσήλθαν, πέραν των μελών των συντονιστικών, πολιτευτές και μέλη του Κινήματος, ακόμη και μέλη που είχαν απομακρυνθεί, τα οποία εξέφρασαν την επιθυμία να επιστρέψουν δυναμικά στον αγώνα μας. Σε επαφές που είχαμε με κατοίκους των περιοχών αυτών γνωστοποιήσαμε τις θέσεις των ΑΝΕΛ και μοιράσαμε το πρόσφατο έντυπο υλικό μας , το οποίο έτυχε μεγάλης αποδοχής. Καταγράψαμε σοβαρά τοπικά προβλήματα, δεσμευόμενη ότι οι Βουλευτές του Κινήματος θα πράξουν τις δέουσες κοινοβουλευτικές ενέργειες.
Κατά την περιοδεία μου έδωσα συνεντεύξεις Τύπου σε κανάλια της Δράμας και της Καβάλας, μεταξύ των οποίων και στο ΕΝΑ channel.  Στη συνέντευξη αυτή, που κράτησε 10 λεπτά, στη τελευταία ερώτηση, ο δημοσιογράφος αναφέρθηκε σε επανειλημμένες καταγγελίες, στις οποίες έχω προβεί για ενέργειες της τουρκικής πλευράς σε σχέση με μειονότητες που υπάρχουν στη Θράκη.  Του απάντησα ότι στη Θράκη υπάρχουν θρησκευτικές μειονότητες, τα δικαιώματα των οποίων ρυθμίζονται πλήρως από διεθνείς συνθήκες και στη συνέχεια κατηγόρησα την Κυβέρνηση, γιατί αφήνει ανενόχλητο το Τουρκικό Προξενείο και τους γκρίζους λύκους να δρουν ανεξέλεγκτα στη Θράκη. Μάλιστα, τόνισα ότι οι Τούρκοι έχουν ενοχληθεί ιδιαίτερα, γιατί με πρόσφατο νόμο που ψηφίσαμε στη Βουλή, οι δάσκαλοι που μπαίνουν στα σχολεία των θρησκευτικών μειονοτήτων διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ και όχι από το Μουφτή, όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα.
Οι δηλώσεις μου αυτές προβλήθηκαν αυτούσιες σε δύο δελτία ειδήσεων από το συγκεκριμένο κανάλι, όπως πληροφορήθηκα, χωρίς να γίνει, οποιαδήποτε παρατήρηση ότι ανέφερα για τουρκική μειονότητα στη Θράκη. 
Ατυχώς, σε «γνωστό» site αναφέρθηκε ότι εγώ δήθεν δήλωσα ότι υπάρχει τουρκική μειονότητα στη Θράκη. Η δήλωση αυτή αναπαράχθηκε στη συνέχεια από επίσης «γνωστό» blog,  και ακολούθησε η αναπαραγωγή τους σε πολλά άλλα, με δυσμενέστατα σχόλια για το πρόσωπό μου, διαστρεβλώνοντας πλήρως τις δηλώσεις μου.
Δηλώνω κατηγορηματικά και προς πάσα κατεύθυνση, ότι η προσπάθεια διαστρέβλωσης των δηλώσεών μου, απομονώνοντας μία λέξη από συνέντευξη διάρκειας 10 λεπτών, δε θα ανακόψει τον αγώνα μου για τα φλέγοντα προβλήματα στη Θράκη. Όποιος παρακολούθησε το σύνολο των δηλώσεών μου, διαπιστώνει ότι το νόημά τους είναι εκ διαμέτρου αντίθετο από αυτά που μου απέδωσε το ως άνω «γνωστό» site.
Eίναι γνωστή η θέση μου για τα εθνικά θέματα, και ειδικότερα για τα θέματα της Μακεδονίας και της Θράκης, γιατί από το 2000 τουλάχιστον, δηλαδή πολύ πριν ασχοληθώ με την κεντρική πολιτική σκηνή, έχω προβεί πολλές φορές σε δημόσιες δηλώσεις, και είναι καταχωρημένες και μπορούν, αναμφισβήτητα, να αποδειχθούν.  Μάλιστα ο λόγος που εντάχθηκα στους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ήταν γιατί δηλώνουμε απερίφραστα τις εθνικές μας θέσεις.  Πρόσφατα μάλιστα έχω προβεί σε δήλωση εναντίον του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, κ. Μπουτάρη, τον οποίο χαρακτήρισα τουρκόφιλο, γιατί σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου, είχε καλέσει τον Υπουργό Εξωτερικών της Τουρκίας, κ. Νταβούτογλου, στη Θεσσαλονίκη, για να γιορτάσουν το Μπαιράμι στο Αλατζά Ιμαρέτ της Θεσσαλονίκης (βλ. επ’ αυτού άρθρου μου δημοσιευμένο στο blog taxalia (http://taxalia.blogspot.com/2013/07/blog-post_1639.html) και στην ιστοσελίδα karfitsa.gr   http://www.karfitsa.gr/2013/07/23/to-echi-apodixi-oti-ine-tourkofilos/ ).
Σε όσους, λοιπόν, προκειμένου να λασπολογήσουν συγκεκριμένο πρόσωπο, ακολουθούν τη γνωστή γκεμπελική μέθοδο, συνιστώ να αναζητήσουν σύγχρονες μεθόδους για να λασπολογήσουν ανθρώπους, γιατί η μέθοδος αυτή είναι απαρχαιωμένη, όπως και οι ίδιοι.
Η περίοδος εσωστρέφειας  για το Κίνημα έληξε.
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου