Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Η ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΘΗΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ: "ΗΘΕΛΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΛΑΙΩ. ΕΙΧΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ"

Καλεσμένη της εκπομπής Joy το απόγευμα του Σαββάτου ήταν η Αθηνά Οικονομάκου. Η ηθοποιός μεταξύ άλλων εξομολογήθηκε στην δημοσιογράφο Νάνσυ Ζαμπέτογλου την δύσκολη περίοδο που μεσολάβησε στην ζωή της όταν πέρσι κοντά στα Χριστούγεννα αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Δήλωσε χαρακτηριστικά: "Πέρσι κάποια στιγμή έφτασα στα όριά μου, γύρω στα Χριστούγεννα. Είχα έντονη ψυχολογική πίεση και κούραση πολλή. Ένιωθα ότι δεν έιχα δύναμη να ξυπνήσω το πρωί και να σηκωθώ από το κρεβάτι. Ήθελα μόνο να κλαίω., είχα πάθει μεγάλο σοκ. Ξαφνικά είχα γίνει ένας άλλος άνθρωπος, δεν είχα δυνάμεις, δεν μπορούσα να χαρώ, ήμουν μονίμως σε πίεση και άγχος να προλάβω να τρέξω. Μόνο δούλευα, δεν ζούσα. Ήταν μεγάλη η πίεση που βίωσα. Άρχισα να πιστεύω ότι κάτι κακό μου συμβαίνει, είχα μεγάλη θλίψη. Τελικά, πήγα στο γιατρό, πήρα βιταμίνες, έκανα διατροφή, προσπαθούσα να ξεκουράζομαι και συνήλθα σιγά -σιγά"

"Έχουν περάσει μέχρι και 10 μήνες χωρίς να δω τον πατέρα μου", είπε επίσης η ηθοποιός και συνέχισε: "Ήταν δύσκολο όλο αυτό, ειδικά στην εφηβεία, γιατί κάθε φορά που επέστρεφε ο μπαμπά εγώ ήμουν ένα άλλο παιδί σαν εμφάνιση και σαν προσωπικότητα. Ο μπαμπάς, μαθημένος από τα καράβια, ήθελε να επιβάλλει το δικό του και υπήρχε αντίδραση τόσο και από εμένα, όσο και από τον αδελφό μου. Ξαφνικά ήταν σαν να ήταν ένας ξένος άνθρωπος στο σπίτι, δεν τον είχαμε ζήσει. Μας έλεγε κάτι και απαντούσαμε “δεν θα μου πεις εσύ, η μαμά θα μου πει".
fthis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου