Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

ΤΑ ΠΗΡΕ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ Ο ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΩΝΙ: "ΕΙΣΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΠΕΙΣ ΣΤΑΛΙΝ..." ΒΙΝΤΕΟ

Έξω φρενών ο δημοσιογράφος του ζήτησε να φύγει από την εκπομπή: «Σε μένα δεν θα μιλάς έτσι και πάρτο πίσω! Άκουσες τι σου 'πα; Ζήτησε μου συγνώμη τώρα! Ποιος νομίζεις ότι είσαι»!
Ο χαρακτηρισμός "γελοίο" του Άδωνι Γεωργιάδη για το κόμμα των ΑΝ.ΕΛ. πυροδότησε έναν καβγά άνευ προηγουμένου μεταξύ του πολιτικού και του Γιώργου Παπαδάκη. Η παρατήρηση του δημοσιογράφου για τη συγκεκριμένη λέξη προκάλεσε την άμεση αντίδραση του Άδωνι: «Θα μου απαγορεύσετε κύριε Παπαδάκη να έχω πολιτική άποψη; Δεν κατάλαβα; Τι είστε, Στάλιν»;

Όπως ήταν φυσικό, ακολούθησε η έκρηξη του παρουσιαστή: «Έλα, έλα, πήγαινε στο καλό! Χάρηκα που ήρθες, πήγαινε στο καλό! Κάθε φορά δεν θα κάνεις χαρακτηρισμό! Άκουσες; Σε μένα δεν θα μιλάς έτσι! Κοίταξε να δεις, σε μένα δεν θα μιλάς έτσι και πάρτο πίσω! Άκουσες τι σου 'πα; Ζήτησε μου συγνώμη τώρα! Ποιος νομίζεις ότι είσαι! Γελοίος είσαι και φαίνεσαι! Αν εγώ είμαι Στάλιν εσύ είσαι γελοίος»! 
«Αυτό λέγεται ρητορικό σχήμα...», αρκέστηκε να απαντήσει ο Άδωνις Γεωργιάδης και οι τόνοι έπεσαν σταδιακά.

zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου