Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ, Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΕΧΡΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΤΟΥΛΗ! ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ.

Ο Γιάννης Κεχρής είναι πλέον επισήμως υποψήφιος περιφερειακός Σύμβουλος με τον συνδυασμό του Γιώργου Πατούλη. Ιδού τι δήλωσε ο ίδιος:
"Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον υποψήφιο περιφερειάρχη Αττικής, φίλο και συνάδελφο Γιώργο Πατούλη για την τιμή που μου έκανε να με....

συμπεριλάβει ως υποψήφιο Περιφερειακό Σύμβουλο στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού "Νέα Αρχή" για την Αττική. 
Η απόφασή μου αυτή, μολονότι πρόκληση για εμένα, υπήρξε φυσικό επακόλουθο. Το ήθος, η εμπειρία και το σημαντικό έργο του Γιώργου Πατούλη αποτελούν την καλύτερη εγγύηση για το όραμα και τις ανησυχίες που μοιραζόμαστε από κοινού, μια νέα εποχή ανάπτυξης και προόδου για την Αττική μας. 
Η πολύχρονη εμπειρία μου στα αυτοδιοικητικά δρώμενα του Δήμου Παπάγου-Χολαργού, η διαρκής προσφορά μου στον συνάνθρωπο από τη θέση του ιατρού και η αγάπη μου για τον τόπο μας, μπορούν να με καταστήσουν χρήσιμο και αποτελεσματικό, για μια Νέα Αρχή στην Περιφέρεια Αττικής.

Γιάννης Κεχρής
Γενικός Χειρουργός - Εντατικολόγος,
Μέλος Δ.Σ. Ιατρικου Συλλόγου Αθηνών,
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος στην Περιφερειακή Ενότητα Βόρειου Τομέα Αθηνών"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου