Τρίτη 8 Μαΐου 2018

ΤΟΥ ΣΑΛΕΨΕ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! ΚΑΤΑΔΙΩΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗ ΣΥΖΥΓΌ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΦΟΒΕΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ! ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ ΦΡΟΥΡΟΥΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ! ΒΙΝΤΕΟ

Ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το περασμένο Σάββατο στην...

επαρχιακή οδό Κορίνθου-Εξαμιλίων, το οποίο έκρυβε και μία οικογενειακή ιστορία.

Σύμφωνα με τις αρχές, υπήρχε μία έντονη διαμάχη μεταξύ δύο πρώην συζύγων. Ο 40χρονος άνδρας καταδίωκε την 30χρονη πρώην γυναίκα του και σε κατάσταση αμόκ χτυπούσε συνεχώς το αυτοκίνητό της από πίσω. Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha μίλησε η 30χρονη εμπλεκόμενη στο ατύχημα.

«Βρέθηκε ξαφνικά πίσω μου και όταν τον είδα έτρεχα για να τον αποφύγω. Εκείνος ήρθε από πίσω μου τρέχοντας και με χτύπησε 3-4 φορές, εν κινήσει. Εγώ προσπάθησα να κάνω προσπέραση σε ένα αυτοκίνητο που προπορευόταν με αποτέλεσμα να περάσω στο αντίθετο ρεύμα και να γίνει ότι έγινε», ανέφερε η οδηγός και συνέχισε: «Εγώ ήθελα να φτάσω στο χωριό μου και έτρεχα πάρα πολύ, είχα χάσει τον έλεγχο. Όλο το κυνηγητό διήρκεσε κάνα τέταρτο».

Από τη σύγκρουση των οχημάτων η γυναίκα τραυματίστηκε και σύμφωνα με όσα λέει πονάει σε όλο της το κορμί και φορά κολάρο. Στη συνέχεια ωστόσο καταγγέλλει ότι ο πρώην άνδρας της ήθελε να τη σκοτώσει ενώ συμπλήρωσε ότι την είχε ξανά απειλήσει στο παρελθόν τηλεφωνικά.

Στη συνέχεια ο πατέρας της γυναίκας ανέφερε: «Ήταν καθαρά μια απόπειρα ανθρωποκτονίας μελετημένη αλλά δεν του βγήκε όπως είχε υπολογίσει. Τα προβλήματα ξεκίνησαν το 2011 όταν ξεκίνησε να έχει επιθετική συμπεριφορά η οποία κατέληξε σε χειροδικία και τραυματισμό της κόρης μου. Έσπασε η μύτη της ενώ την πήγαμε στο νοσοκομείο, όλα παρουσία των ανήλικων παιδιών

Μετά από δύο ημέρες νοσηλείας στο νοσοκομείο Κορίνθου η γυναίκα πήρε εξιτήριο. Στον άνδρα ασκήθηκε ποινική δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας από πρόθεση ενώ δήλωσε στην αστυνομία ότι δεν είχε πρόθεση να χτυπήσει το αυτοκίνητο ενώ απέδωσε το περιστατικό στην «κακιά στιγμή».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου