Κυριακή 6 Μαΐου 2018

Ο ΣΥΛΛΗΦΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΤΟΥΡΚΟΣ, ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΘΕΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: "ΜΟΥ ΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ"! ΒΙΝΤΕΟ

Με τα θερμότερα λόγια για τις ημέρες που πέρασε στην Ελλάδα μίλησε ο Τούρκος πολίτης, ο οποίος είχε συλληφθεί την περασμένη Τετάρτη στις...

Καστανιές Έβρου από Έλληνες στρατιώτες, καθώς πέρασε παράνομα σε ελληνικό έδαφος - Το απόγευμα του Σαββάτου (05/05), ο 38χρονος δημοτικός υπάλληλος επέστρεψε στην Αδριανούπολη - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο από τη θερμή υποδοχή του στην Αδριανούπολη

Ο Τούρκος, ο οποίος συνελήφθη καθώς εκτελούσε χωματουργικές εργασίες στα σύνορα, δήλωσε ανακουφισμένος που επέστρεψε στο σπίτι του και ευχαρίστησε την ελληνική πλευρά που κατάλαβε ότι επρόκειτο για ένα λάθος.

«Εξαιτίας ενός λάθους πέρασα στην περιοχή τους. Έτσι είναι. Πήγα εκεί και με υποδέχθηκαν καλά, όπως σε μουσαφίρη. Τόσο η ελληνική δικαιοσύνη όσο και το δικαστήριο κατάλαβαν ότι έχω δίκιο», είπε σε Τούρκους δημοσιογράφους που τον υποδέχθηκαν, μαζί με την οικογένειά του, μετά την απέλασή του από την Ελλάδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από το πρωί πάνω από 50 δημοσιογράφοι ανέμεναν από την άλλη πλευρά των συνόρων τον Τούρκο, καθώς η υπόθεση είχε πάρει και στη γειτονική χώρα μεγάλες διαστάσεις.

«Επειδή εγώ δεν έχω κάνει κάποιο λάθος. Εγώ δεν έχω κάνει κάτι χωρίς άδεια. Γι’ αυτό το λόγο και με συγχώρησαν. Πραγματικά μου φέρθηκαν πολύ καλά. Ακόμα και αν δεν είναι ξενοδοχείο (το κρατητήριο) πραγματικά από την αστυνομία και όλοι μου συμπεριφέρθηκαν καλά. Μου έφεραν και το φαγητό μου…», συμπλήρωσε.

 Η οικογένειά του εμφανίστηκε ιδιαιτέρως συγκινημένη από την επανένωση, ενώ και ο δήμαρχος της Αδριανούπολης, Ρετζέπ Γκιουρκάν, ευχαρίστησε την ελληνική Δικαιοσύνη δηλώνοντας ότι οι ελληνοτουρκικές σχέσεις θα συνεχίσουν σε καλό επίπεδο.


Η απέλαση

Το μεσημέρι του Σαββάτου ο συλληφθείς παραδόθηκε στις τουρκικές Αρχές στο προξενείο στις Καστανιές και απελάθηκε από τη χώρα. Η απόφαση του δικαστηρίου όριζε την απέλασή του και την καταβολή χρηματικού ποσού ύψους 1.500 ευρώ. Όλες τις διαδικασίες για τις δικαστικές εκκρεμότητες ανέλαβε το τουρκικό προξενείο κι αφού πρώτα παραιτήθηκε από οποιαδήποτε ένδικη διαδικασία εφαρμόστηκε η απόφαση της διοικητικής απέλασης.

Η Ελλάδα,  εφαρμόζοντας κατά γράμμα τις αποφάσεις της δικαιοσύνης, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα μετά τη σύλληψη του Τούρκου πολίτη φρόντισε οι διαδικασίες να γίνουν κάτω από απόλυτη νομιμότητα όμως με βασικό χαρακτηριστικό την ταχύτητα, ώστε και ο Τούρκος πολίτης να διωχθεί όπως ακριβώς ορίζει ο νόμος για την παράνομη είσοδό του στην Ελλάδα, αλλά  και να απελαθεί με γρήγορες διαδικασίες στη γειτονική χώρα.

cnn.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου