Σάββατο 26 Μαΐου 2012

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΕΦΥΓΑ, ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΣΥΝΕΠΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΩ!


·  * Ήμουν εναντίον της ψήφισης του πρώτου μνημονίου και εναντίον της συγκυβέρνησης Παπαδήμου
·        * Πριν καν μιλήσω, δεν σταμάτησαν οι ύβρεις και η χυδαιολογία  προς το πρόσωπό μου ενόσω εγώ βρισκόμουν στο Νοσοκομείο δίπλα στον πατέρα μου
·     * Επέλεξα να ενώσω τις δυνάμεις μου με την Νέα Δημοκρατία  για ένα καλύτερο αύριο
·       *  Ο Σαμαράς έδωσε πειστικές απαντήσεις σε όσα τον κατηγορούσαμε

Αποκλειστική συνέντευξη στον Μάκη Βραχιολίδη
Πολύ θόρυβο έχει προκαλέσει τις τελευταίες ημέρες το όνομα του Κυριάκου Βελόπουλου, μια και είναι ένας από τους βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ. που αποσκίρτησαν από τις τάξεις του κόμματος, μεταπηδώντας στην Ν.Δ.
Μία κίνηση που ξάφνιασε αρνητικά πολλούς ψηφοφόρους του κόμματος του Γιώργου Καρατζαφέρη, χαρακτηρίζοντάς την ως πράξη αχαριστίας και προδοσίας προς τον ιδρυτή του ΛΑ.Ο.Σ. 
Ο βουλευτής της Α’ Θεσσαλονίκης, ανοίγει σήμερα τα χαρτιά του και σε αποκλειστική του συνέντευξη στον συνεργάτη της «Ελεύθερης Ώρας» Μάκη Βραχιολίδη, αποκαλύπτει τους λόγους που τον οδήγησαν εκτός ΛΑ.Ο.Σ.
Αίσθηση προκαλεί η δήλωσή του ότι βαρέθηκε να είναι ασυνεπής προς τα πιστεύω του, χωρίς να φταίει, γεγονός που ουσιαστικά τον ώθησε να ανοίξει την πόρτα και να φύγει από τον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό.  Μάλιστα αναφέρει –ίσως για πρώτη φορά- ότι ήταν εναντίον της ψήφισης του πρώτου Μνημονίου και κατά της συμμετοχής του ΛΑ.Ο.Σ. στην κυβέρνηση Παπαδήμου, κατηγορώντας ουσιαστικά τον Γ. Καρατζαφέρη για δυο κομβικά σημεία της έως σήμερα στρατηγικής του! Ο Κυριάκος Βελόπουλος τέλος, αφού διευκρινίζει ότι έχει ήσυχη την συνείδησή του, χαρακτηρίζει πράξη ευθύνης την απόφασή του να προσχωρήσει στο κόμμα του Αντώνη Σαμαρά.  

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Κύριε Βελόπουλε πολλοί αναρωτιούνται γιατί φύγατε από τον Λ.Α.Ο.Σ. την ώρα μάλιστα που οι ψηφοφόροι του κόμματος, σάς θεωρούσαν αναπόσπαστο στέλεχός του. Αν δεν κάνω λάθος, είχατε δηλώσει δημοσίως ότι δεν επρόκειτο ποτέ να εγκαταλείψετε τον Γιώργο Καρατζαφέρη. Τι μεσολάβησε και σας οδήγησε στο να... ανοίξετε την πόρτα και να φύγετε από τον ΛΑ.Ο.Σ.;

Βελόπουλος: Η χώρα διέρχεται μία από τις κρισιμότερες της στιγμές. Το δίλλημα δεν
είναι απλά δραχμή ή ευρώ. Είναι η επιβίωση ή όχι του ελληνικού κράτους
και του ελληνικού λαού. Σε αυτές τις ώρες, πιστεύω πως πρέπει να βρισκόμαστε στο «εμείς» και όχι στο «εγώ». Να ξεπεράσουμε τις προσωπικές μας βλέψεις και επιδιώξεις και να ενωθούμε σαν Έλληνες για να αποτρέψουμε τον κίνδυνο. Με τις επικίνδυνες εξαγγελίες του ΣΥΡΙΖΑ, με όσα λέει περί καταγγελίας της δανειακής σύμβασης, η χώρα θα οδηγηθεί σε εσωτερική κατάρρευση και πτώχευση διεθνώς. Ο μόνος δρόμος για να αποτρέψουμε αυτό το καταστροφικό ενδεχόμενο είναι το κάλεσμα του Αντώνη Σαμαρά για την μεγάλη ευρωπαϊκή Κεντροδεξιά παράταξη.
Μετά τις εκλογές προσπάθησα αρκετές φορές να συμβάλλω με τις απόψεις μου και τις δυνάμεις μου το ΛΑΟΣ να αλλάξουν πράγματα και να πάρει μια υπεύθυνη στάση απέναντι σε αυτή την πραγματικότητα. Όταν όμως η απάντηση είναι ή κάνεις αυτό που λέω ή φεύγεις καταλαβαίνετε πως εκεί  πρέπει να πάρεις την δική σου την μεγάλη προσωπική απόφαση. Βαρέθηκα να είμαι ασυνεπής τόσα χρόνια χωρίς ο ίδιος να φταίω για αυτό. Επέλεξα κατά την δική μου άποψη τον δρόμο της σωτηρίας της πατρίδας μου.

Είπατε ότι νιώθετε αηδιασμένος για όσα συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες στο κόμμα. Μιλήσατε και για «εγκάθετους». Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;


Βελόπουλος: Ναι δήλωσα αηδιασμένος για τα όσα έγιναν εκείνο το Σάββατο στο Εκτελεστικό Γραφείο του Κόμματος. Βρισκόμουν μέσα στη συνεδρίαση όταν έλαβα μήνυμα στο κινητό μου που έγραφε..πρόσεχε τι θα πεις γιατί στην έχουν στημένη απ έξω. Είδατε όλοι τι έγινε με τον συνάδελφό μου τον Θάνο Πλεύρη. Είδατε τι ακολούθησε, τις ύβρεις και την χυδαιολογία  από την στιγμή εκείνη μέχρι και την Δευτέρα στο πρόσωπό μου, ενόσω εγώ βρισκόμουν στο Νοσοκομείο δίπλα στον πατέρα μου χωρίς να έχω μιλήσει καν. Ποιος σώφρων άνθρωπος θα καθόταν μετά από όλα αυτά;  Θέλω όμως να πω κάτι . Αυτά δεν είναι που έχουν μεγάλη σημασία.
Πιστεύω πως η πολιτική στις μέρες μας επανειλημμένα  έχει πέσει πολύ
χαμηλά και γι’ αυτό και κόσμος την έχει απαξιώσει και τους πολιτικούς μαζί, με τον δικό του τρόπο. Δεν θα ήθελα να απαντήσω ούτε στις ύβρεις, ούτε στα ψέματα  που ακολούθησαν και εξακολουθούν να εκτοξεύονται εναντίον μου. Δεν απάντησα και ούτε πρόκειται να το κάνω. Προτιμώ να μιλώ με πολιτικούς όρους και να
αγωνίζομαι να βρω λύσεις  στα προβλήματα της χώρας και των ανθρώπων
της,  που τα θεωρώ μεγαλύτερα και πιο επείγοντα. Σας τόνισα πως τώρα
είναι η στιγμή για υπεύθυνες στάσεις και πράξεις και όλοι θα κριθούμε
από τον ελληνικό λαό για το αν στην δύσκολη αυτή στιγμή βάλαμε το
συνολικό καλό και συμφέρον πάνω από κάθε τι το ατομικό.

«ΕΠΡΑΞΑ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ  ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ Ν.Δ. Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ»

Ο κ. Καρατζαφέρης χαρακτήρισε προδοσία τις ομαδικές παραιτήσεις από το κόμμα, με  την ταυτόχρονη μάλιστα  προσχώρησή σας  στην Ν.Δ.  Δεν σκέφτεστε κύριε Βελόπουλε μήπως μαζί με τον κ. Καρατζαφέρη, υπάρξουν και πολλοί ψηφοφόροι του ΛΑ.Ο.Σ. που μπορεί να σας κατατάξουν στους αποστάτες της  παράταξης;

Βελόπουλος: Ο καθένας μπορεί να λέει και να πιστεύει ό,τι θέλει. Έχει κάθε δικαίωμα και της γνώμης και της άποψης. Το ίδιο και εγώ. Έχω ήσυχη τη συνείδηση μου πως στην κρίσιμη ώρα, την στιγμή που ο τόπος μου με χρειάζεται σε συγκεκριμένο μετερίζι, δίνω την μάχη για την σωτηρία της. Όλοι και όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Αργά ή γρήγορα η ιστορία θα δείξει και θα καταγράψει την στάση καθενός μας. Επέλεξα τον δρόμο αυτό γιατί πιστεύω πως υπάρχει προοπτική, υπάρχει ελπίδα. Γι’ αυτό άλλωστε και δήλωσα πως θα  αγωνιστώ ως απλός στρατιώτης. Ξέρετε πολύ καλά πως εδώ και πάνω από 15 χρόνια είμαι ο άνθρωπος που αγωνίζεται για να γίνει πραγματικότητα η εκμετάλλευση του φυσικού και ορυκτού μας πλούτου. Η πατρίδα μας είναι μια πλούσια χώρα, αρκεί εμείς να είμαστε έτοιμοι και αποφασισμένοι να εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο
δυνατό τρόπο αυτό το δώρο. Και εδώ υπάρχει η προγραμματική δέσμευση
της Νέας Δημοκρατίας,  για την εκμετάλλευση των κοιτασμάτων της χώρας.
Είναι η καλύτερη δυνατή προοπτική ανάπτυξης για τον τόπο, η μοναδική
ελπίδα για να βγάλουμε την οικονομία μας από το τέλμα και να την
γυρίσουμε σε ρυθμούς ανάπτυξης και ευημερίας. Πιστεύω σε αυτό και επέλεξα να δώσω και ενώσω τις δυνάμεις μου με την Νέα Δημοκρατία  για ένα
καλύτερο αύριο.
Έξω στον δρόμο, βρίσκονται 1,5 εκατομμύριο άνεργοι άνθρωποι με προβλήματα επιβίωσης, οικογένειες που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα. Πρέπει όλοι να βάλουμε πλάτη να αλλάξει επιτέλους αυτή η κατάσταση να σταματήσει η κατρακύλα. Αυτό έχω μπροστά μου και τίποτε άλλο.


«ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΠΡΙΤΣΙΟ Η ΦΥΓΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑ.Ο.Σ.
ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΟΥΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΜΟΥ...»

Μπορείτε να μας ξεκαθαρίσετε ποιες ήταν οι  ιδεολογικές διαφορές που ξαφνικά προέκυψαν ανάμεσα σε σας και στον Λ.Α.Ο.Σ  τέτοιες που σας ώθησαν μακρυά από το κόμμα; Μήπως τελικά η όλη ιστορία της φυγής σας δεν εδράζεται σε ιδεολογική διαφορά αλλά σε ένα καπρίτσιο;

Βελόπουλος: Δεν είναι καπρίτσιο. Η πολιτική δεν είναι καπρίτσια και όποιος σκέπτεται έτσι σκέφτεται λάθος και είναι επικίνδυνος για την πατρίδα. Γνωρίζετε πολύ καλά πως πάντα ήμουν εναντίον της ψήφισης του πρώτου μνημονίου, εναντίον της συγκυβέρνησης. Έκανα προτάσεις, προσπάθησα πολύ να αλλάξουν κάποια πράγματα μέσα στο ΛΑΟΣ. Κάποια στιγμή όταν βλέπεις πως συνεχίζεις να δέχεσαι τα πυρά των πολιτών για πράγματα τα οποία ουσιαστικά ούτε εσύ ο ίδιος δεν πιστεύεις και πως τίποτε ουσιαστικά δεν αλλάζει, πρέπει να αποφασίσεις να διαχωρίσεις την θέση σου σεβόμενος την λαϊκή εντολή που σε έφερε εκεί που βρίσκεσαι. Πιστεύω στην αυτοτέλεια του Βουλευτή, να μπορεί να πει την γνώμη του να την εκφράσει. Αυτό προσπάθησα και έκανα και μέσα στο Κόμμα. Και το έκανα πολύ καιρό τώρα, βρισκόμενος εξαιτίας αυτής μου της ξεκάθαρης στάσης απέναντι στα ιδανικά μου, πάντα στο περιθώριο. Τώρα, αν η διαφωνία εκλαμβάνεται ως προδοσία, τότε δεν είμαι εγώ λάθος αλλά όσοι σθεναρά τις τελευταίες μέρες αναπαράγουν διάφορα χυδαιολογήματα για το πρόσωπό μου. Εγώ πάντως δεν αισθάνομαι να πρόδωσα τίποτε απ όσα πίστευα και συνεχίζω να πιστεύω.

«Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ»

Καλά κύριε Βελόπουλε, εσείς  και τα υπόλοιπα παραιτηθέντα στελέχη δεν κατηγορούσατε τον κ. Σαμαρά για ενδοτικότητα ή ακόμη και για δωσιλογισμό; Ο κ. Σαμαράς με τις υπογραφές υπακοής προς την Μέρκελ δεν θα κληθεί να εφαρμόσει το Μνημόνιο του θανάτου για τους  Έλληνες;  Αντιμνημονιακό θέατρο παιζόταν από τους πρώην βουλευτές  του ΛΑ.Ο.Σ. και τώρα ξαφνικά βρήκαν στέγη σε...μνημονιακό μαγαζί;

Βελόπουλος: Κατηγορήσαμε  στο παρελθόν την Νέα Δημοκρατία για αθέτηση των συμφωνηθέντων όπως γνωρίζαμε τουλάχιστον από τον Πρόεδρό μας στην συγκυβέρνηση, όπως η μείωση μισθών και συντάξεων, η λαθρομετανάστευση και η παραχώρηση της εθνικής κυριαρχίας μέσω του αγγλικού δικαίου. Είναι πράγματα τα οποία ο Αντώνης Σαμαράς και η Νέα Δημοκρατία απάντησε με κάθε πειστικότητα στο πρόγραμμά της. Στην παρούσα φάση και κάτω από τον κίνδυνο της ολικής κατάρρευσης της χώρας από τις επικίνδυνες θέσεις και απόψεις που ευαγγελίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ, πιστεύω πως η λύση είναι ξεκάθαρη μπροστά μας: Είναι εποχή συσπείρωσης, η ώρα που πρέπει να κρατήσουμε την Ελλάδα στην Ευρώπη, είναι η στιγμή που πρέπει να δώσουμε όλοι μαζί μια μάχη.

Χαρακτηρίζετε συνεχώς «επικίνδυνες τις θέσεις και τις απόψεις» του ΣΥΡΙΖΑ. Μιλήσατε δημοσίως για τον κίνδυνο που ενέχει για την χώρα, το ενδεχόμενο  νίκης του Τσίπρα. Αναφερθήκατε και στον κίνδυνο επιστροφής της  χώρας στην δραχμή εξαιτίας πάλι του Τσίπρα. Πολύς κόσμος αναρωτιέται: ξαφνικά έπαψε να θεωρείται κίνδυνος το μνημόνιο ή η Μέρκελ και η Ελλάδα κινδυνεύει από τον Τσίπρα και τη δραχμή;  Καλύτερα δηλαδή η τρόϊκα παρά ο Τσίπρας;

Βελόπουλος: Θεωρώ την παραμονή της χώρας εντός της ευρωζώνης μείζον θέμα. Η επικίνδυνη απειρία των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ και του κ. Τσίπρα είναι η ολοκληρωτική καταστροφή δίχως την δυνατότητα επανάκαμψης της χώρας μας. Ο Αντώνης Σαμαράς έχει τοποθετηθεί αναλυτικά στα θέματα της Οικονομίας και σε όσα μπορούν να επαναδιαπραγματευθούν βάσει του νέου μνημονίου. Δεν θα επαναλάβω πράγματα που είναι ήδη γνωστά. Σκεφτείτε όμως  τη χώρα μας με  μία κυβέρνηση, που υποστηρίζει «το δικαίωμα στην ελεύθερη και ασφαλή είσοδο και το άσυλο», ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα στους λαθρομετανάστες, δίνοντάς τους πλήρη δικαιώματα στην εργασία, την εκπαίδευση, την υγεία, την κατοικία και δυνατότητα ενεργού συμμετοχής στην πολιτική ζωή. Αν μου ζητάτε να επιλέξω μεταξύ μιας τίμιας προσπάθειας για να παραμείνει ζωντανή η Ελλάδα και ενός βέβαιου θανάτου σαφώς και επιλέγω την προσπάθεια. Αυτός εξάλλου είναι και ο ρόλος του υπεύθυνου πολιτικού.

«ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΑΣ ΘΕΜΑΤΑ»

Σύσσωμοι οι δανειστές μας, μαζί με το μεγαλύτερο μέρος του ευρωπαϊκού και του ελληνικού τύπου, ζητούν να υπερψηφιστούν τα λεγόμενα μνημονιακά κόμματα: Πασόκ και Ν.Δ., τα κόμματα δηλαδή που θεωρούν ότι τούς εξασφαλίζουν τα κέρδη τους. Υπάρχει μάλιστα και χυδαία παρέμβαση στα εσωτερικά της χώρας με εκφοβισμό του κόσμου προκειμένου να κατευθυνθούν οι ψηφοφόροι προς την Ν.Δ. ή το ΠΑΣΟΚ. Εσάς κύριε Βελόπουλε, δεν σας προσβάλλει κάτι τέτοιο;

Βελόπουλος: Καταδικάζω κάθε προσπάθεια παρέμβασης στα εσωτερικά θέματα της Ελλάδας. Ο Ελληνικός λαός είναι και ώριμος και εξαιρετικά ενημερωμένος για να επιλέξει μόνος του χωρίς ξένες υποδείξεις, ποιο είναι το συμφέρον της χώρας του και το συμφέρον των παιδιών του.

Πριν από ένα μήνα ζητούσατε από τους ψηφοφόρους σας να ψηφίσουν τον Γιώργο Καρατζαφέρη. Προφανώς σήμερα θα τους ζητήσετε να μην τον στηρίξουν. Ποιους λόγους θα επικαλεστείτε;

Βελόπουλος: Θα ζητήσω από τους Έλληνες πολίτες να υποστηρίξουν την μοναδική υπεύθυνη σοβαρή και ελπιδοφόρα πρόταση για την σωτηρία της χώρας μας. Μακριά από μικροκομματικές και μικροπολιτικές τακτικές. Εξάλλου συντάχθηκα στο πλευρό του Αντώνη Σαμαρά  ακριβώς για αυτή την προγραμματική δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας,  για την εκμετάλλευση των κοιτασμάτων της χώρας. Την καλύτερη δυνατή προοπτική ανάπτυξης για τον τόπο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου