Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

ΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ (ΔΑΠΑΧΟ): ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΟΠΟΥΛΟ!

Μετά την απάντηση της ΔΑΠΑΧΟ στο απαξιωτικό για την ομάδα δελτίο τύπου που εξέδωσαν στις 28/7/2014 οι κ.κ. Τίγκας, Κεχρής, Κουγιουμτζόπουλος και Νικολάου, ο κύριος Κουγιουμτζόπουλος επανήλθε με προσωπική προς εμένα, αυτή τη φορά επίθεση, χαρακτηρίζοντας την υπογραφή μου στο Δελτίο της ΔΑΠΑΧΟ ως αντίδραση «επιεικώς απαράδεκτη».

Στο αγενές και ανοίκειο  σημείωμα του, κινούμενος δικήν εκκρεμούς από την στάση της «αθώας περιστέρας» έως την στάση του λεοντιδέα που επιδεικνύει τα δόντια του υπενθυμίζοντας μου με (βολική για τον ίδιο) ασάφεια το τι ορίζει ο νόμος για τον τρόπο που ασκεί το έργο της η αντιπολίτευση, καταλήγει να συμπεράνει ότι η απάντηση της ΔΑΠΑΧΟ του κινεί υποψίες για τον ρόλο μου και τον ρόλο της ΔΑΠΑΧΟ.

Δυστυχώς για τον κύριο Κουγιουμτζόπουλο και επειδή αφ’ ενός η Ελληνική γλώσσα είναι αμείλικτα ακριβής, αφ’ ετέρου δε ο ίδιος αποδεικνύεται μετριότατος χειριστής της, υποχρεούμαι να του επισημάνω δημοσίως τα ακόλουθα σχετικά με το σημείωμα του και με πλήρη επίγνωση του γεγονότος ότι τα ενυπόγραφα γραπτά μένουν :
  1. Εάν ισχύουν όσα με τεκμηρίωση και νηφαλιότητα απάντησα για λογαριασμό της ΔΑΠΑΧΟ, στις αιτιάσεις του Δελτίου Τύπου που συνυπογράφει (και που ισχύουν μέχρι κεραίας), τότε δεν κινούμαι εγώ στην κλίμακα του απαράδεκτου όπως ισχυρίζεται, αλλά είναι εκείνος που κινείται στην κλίμακα της ανόητης πολιτικής δημαγωγίας.
  2. Μπορεί ως «αθώα περιστέρα» να μου λέει στο σημείωμα του «μα ζήτησα να ενημερωθώ γιατί αντέδρασες έτσι κ. Στογιάννη», αλλά η απλή ανάγνωση του Δελτίου Τύπου, που συνυπέγραψε στις 28/11/2014, δείχνει πως έβαλε την υπογραφή του κάτω από ΔΙΑΠΙΣΤΏΣΕΙΣ αναιτιολόγητες και ατεκμηρίωτες. Κατά συνέπεια δεν υπάρχει πρόδηλος λόγος για το σημείωμα με το οποίο επανήλθε, μετά την τεκμηριωμένη απάντηση της ΔΑΠΑΧΟ.
  3. Δεν προσέχει ότι με εγκαλεί γιατί απάντησα υπερασπιζόμενος την ΔΑΠΑΧΟ με κείμενο του, στο οποίο εμμέσως πλην σαφώς, ομολογεί πως η ενέργεια του να υπογράψει το δελτίο των 4άρων ήταν στα πλαίσια πολιτικών διενέξεων (άρα προσχηματική). Του θυμίζω ότι αυτό που ισχύει στην ΔΑΠΑΧΟ από την άνοιξη του 2013 και εντεύθεν, είναι ότι δεν υφίσταται κανένα περιθώριο για οποιονδήποτε επιχειρεί να παίξει πολιτικά παιχνίδια στην πλάτη της ομάδας προκειμένου να κεφαλαιοποιήσει μικροπολιτικά οφέλη.
  4. Μου προσάπτει, κουνώντας ασαφώς το δάχτυλο, ότι απαντώντας στο απαξιωτικό δελτίο των 4άρων, δυσχεραίνω το έργο της αντιπολίτευσης σύμφωνα με τον νόμο. Ο ίδιος, βέβαια, λησμονεί ότι ο νόμος, που επικαλείται, δεν προβλέπει για κανέναν από τους τέσσερις τον ρόλο του Ανακριτή – Εισαγγελέα.
  5. Αμφισβητεί το αναφαίρετο δικαίωμα μου να απαντήσω με τεκμηριωμένα, νηφάλια και κρυστάλλινα διατυπωμένα επιχειρήματα υπερασπιζόμενος την εθελοντική ομάδα, της οποίας έχω την τιμή να είμαι επικεφαλής, από επιθέσεις που δέχεται για λόγους μικροπολιτικών τακτικισμών. Του απαντώ ότι η πράξη μου να υπογράψω την απάντηση της ΔΑΠΑΧΟ, αποτελεί θεμελιωδώς κατοχυρωμένο πολιτικό μου δικαίωμα, το οποίο ούτε δικαιούται, ούτε δύναται, να μου αμφισβητήσει.

Κλείνοντας την απάντηση μου και αντί σχολίου για τις υπόνοιες (που πάλι ασαφώς) δηλώνει πως του δημιουργούνται εκ του ύφους μου σχετικά με τον ρόλο μου και τον ρόλο της ΔΑΠΑΧΟ, απαντώ πως ξαναδιαβάζοντας προσεκτικά και συνεκτιμώντας :
    • το δελτίο των 4άρων,
    • την απάντηση της ομάδας και
    • το επιτιμητικό προς το πρόσωπό μου σημείωμα του,
και προσπαθώντας, να προσδιορίσω δημόσια την διατυπωμένη άποψη του ανδρός, το μόνο ανάλογο με το σημείωμα του, που μπορώ να θυμηθώ, είναι η απάντηση την οποία έδωσε ο άσημος και αποτυχημένος Ηρόστρατος, όταν συληφθείς, ρωτήθηκε για ποιο λόγο έκαψε τον ναό της Εφέσσου. Ως γνωστόν, ο Ηρόστρατος, απάντησε πως το έκανε για να ακουστεί το όνομά του.

Επειδή προς το παρόν, για ευνόητους λόγους, δεν προτίθεμαι να συνεχίσω να παρακολουθώ έως το τέλος της αντιπυρικής περιόδου ανάλογες δημοσίως διατυπωμένες ανοησίες, προσωρινά (ενυπογράφως) μένω.


Βαγγέλης Στογιάννης

2 σχόλια:

  1. Κύριε Στογιάννη ευτυχώς που εσείς χειρίζεστε σωστά την ελληνική !!! Φαίνεται όμως οτι ο εκνευρισμός σας δεν σας επιτρέπει να ανασύρετε στην μνήμη τα στοιχειώδη ελληνικά που απαιτούνται για την περίσταση. Μας ξεσκισατε στις ασυνταξίες και στα γραμματικά λάθη. ΕΛΕΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aγαπητε ανωνυμε εχετε δικιο.Οντως η απαντηση βριθει λαθων και πλημμελους συντακτικης επιμελειας.Αυτο δεν ηιτο αποτελεσμα εκνευρισμου αλλα μαλλον του γεγονοτος πως λογω ελλειψεως χρονου ,δεν επιμεληθηκα προσωπικα την δακτυλογραφηση απο το με πολυτονικο συστημα γραμμενο αρχικο χειρογραφο.Βλεπετε ειμαι μετριωτατος χειριστης των Υ/Η και ο λογος αυτος ειναι που με κανει να στελνω για δακτυλογραφηση κατι πριν το επιμεληθω,πράγμα που προφανως εν προκειμενω δεν ητο εφικτο.Για να με βαθμολογισετε στην χρηση της γλωσσας θα βρειτε στο διαδικτυο πληθωρα δημοσιευσεων και προφορικων απο στηθους ομιλιων και παρεμβασεων μου.Σε οτι αφορα την ουσια ,σας παραπεμπω παλι σε οτι δημοσιως εχω κατα καιρους(και ειναι πολλα)υποστηριξει και αναδειξει.Εκει θα ανακαλυψετε πως εν αντιθεσει με πολλα δημοσια προσωπα των ημερων μας ουδεποτε διεκδικησα δι εαυτον την ειδικοτητα του "πυρηνικου υδραυλικου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή