Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

ΤΡΑΓΙΚΟ ΣΥΜΒΑΝ ΣΤΟ ΧΟΛΑΡΓΟ...

Ο ΧΟΛΑΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ!
Προχτές, 20 Ιανουαρίου στην πλατεία Παλαμά, μέρα μεσημέρι. Ηλικιωμένος 78-80 ετών πλησιάζει με δισταγμό  τον 55άρη,  κύριο Βασίλη. 
Καθ'όλα αξιοπρεπείς και οι δύο Χολαργιώτες. Ο ηλικιωμένος του λέγει: "Είμαι συνταξιούχος κύριε, αλλά η πενιχρή μου σύνταξή τελείωσε. Σας παρακαλώ, δεν έχω ούτε να φάω, μπορείτε να με βοηθήσετε με ό,τι έχετε;"  Ο κος Βασίλης σοκαρίστηκε! Πώς να μην σοκαριστεί; 
Η σκληρή όμως πραγματικότητα για τον  80άρη κύριο έδειξε ότι δεν απείχε πολύ μακρυά και από τον κύριο Βασίλη: "Είχα μαζί μου μόνον 2 ευρώ", μας είπε και συνέχισε: "Του τα έδωσα και μόνο που δεν μου φίλησε το χέρι. Με ευχαρίστησε λες και του έδινα το μεγαλύτερο δώρο"
ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΣΤΕ Κύριοι για την κατάντια της Ελλάδος; Εκεί μας οδήγησαν τα πολιτικά σκύβαλα τύπου Παπανδρέου, Σαμαρά, Βενιζέλου, Στουρνάρα και Παπαδήμου! 
Ο Χολαργός της εξαθλίωσης, όπου συνταξιούχοι πεθαίνουν και δεν υπάρχουν άνθρωποι να τους βοηθήσουν γιατί και αυτοί εξαθλιώνονται! 
Η ΕΛΛΑΔΑ θα κατατεμαχιστεί οσονούπω από τα ιδια καθάρματα που παραμένουν γατζωμένα στην εξουσία! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου