Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

ΣΤΑΪΚΟΣ: "ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΔΩΣΑ ΤΑ ΒΑΟΥΤΣΕΡΣ ΜΕ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ"!


 Ο Μπάμπης Σταϊκος παρεμβαίνει για το φιάσκο με το ταξίδι στο Παρίσι, ξεκαθαρίζοντας την θέση του: "Εγώ παρέδωσα στην κα Μπουφούνου και τον κ. Ίσκο τα βάουτσερς με τα εισιτήρια για το Παρίσι. Το δικό μου το χρέος τελείωσε σ' εκείνο το σημείο. Πλήρωσα ό,τι έξοδα αναλογούσαν για τα εισιτήρια και τα παρέδωσα.Από'κει και πέρα, ήταν θέμα της κας Μπουφούνου και του κ. Ίσκου να συνεννοηθούν με το πρακτορείο ταξιδίων για τη διευθέτηση των λεπτομερειών του ταξιδιού. Εάν δεν το έπραξαν, ενώ είχαν ήδη λάβει ενάμισι μήνα πριν τα εισιτήρια, να ρωτήσετε αυτούς, όχι εμένα. Επαναλαμβάνω ότι εγώ πλήρωσα τα έξοδα για το Παρίσι".

Εάν είναι έτσι τα πράγματα, οφείλουν οι υπεύθυνοι του ΚΑΠΗ κ.κ. Μπουφούνου και Ίσκος να βγουν και να δώσουν λεπτομέρειες. Το γεγονός ότι παρέλαβαν τα εισιτήρια, σημαίνει ότι αναγνώρισαν ότι αυτά πληρώθηκαν και ότι όλα ήταν έτοιμα. Εάν αντιθέτως, υπήρχε πρόβλημα από την πλευρά Στάϊκου, έπρεπε να βγουν αμέσως και να το καταγγείλουν. Ότι δηλ. ο Στάϊκος τους έδωσε εισιτήρια-μαϊμού. Από την ώρα που δεν το έκαναν, το μπαλάκι της ευθύνης περνάει σε αυτούς.
Εκτός και αν έχουν να πουν κάτι άλλο.
Πάντως εμείς βλέπουμε χαμογελαστά πρόσωπα. Και η κ. Μπουφούνου και ο κ. Ίσκος κατά την τελετή παράδοσης των εισιτηρίων, εκδήλωσαν τον θαυμασμό τους. 
Τι έγινε λοιπόν μετά από ενάμισι μήνα και ακυρώθηκε το ταξίδι; ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου