Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

ΡΕΠΟΥΣΗ: "ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΒΓΑΛΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ"!

Δήλωση Μαρίας Ρεπούση  σχετικά την ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών
Τα εμβάσματα στα οποία αναφέρεται η ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών σε ό,τι με αφορά καλύπτονται απολύτως από τις φορολογικές μου δηλώσεις τις οποίες ήδη προσκόμισα στις φορολογικές αρχές της χώρας. Στάλθηκαν για λόγους σπουδών και υγείας οικείων μου προσώπων. Μετά την εξυπηρέτηση των εν λόγω αναγκών το μεγαλύτερο μέρος αυτού του ποσού επέστρεψε στην Ελλάδα. 
Μαρία Ρεπούση
Βουλευτής A΄ Πειραιά ΔΗΜΑΡ

2 σχόλια:

  1. "Συνωστισμός" γαϊδάρων στις τράπεζες του εξωτερικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΕΓΗ ΚΑΙ ΞΕΧΕΙΜΩΝΙΑΖΕΤΕ , ΜΑΣ ΤΑ ΦΑΓΑΤΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ , ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
    ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟ DEPOSIT ACCOUNT ΜΟΥ, ΕΚΑΝΑΝ ΦΤΕΡΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ.
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΑ (ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ .ΟΧΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ) .ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΣΑΣ ΕΧΩ.
    ΑΪ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΩΡΗ ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή