Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

ΚΟΛΑΣΗ! Η ΚΟΥΤΡΑ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΔΟΤΗ ΚΑΡΑΜΑΝΕΑ!

ΣΥΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ! ΖΗΤΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΣΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ ΝΑ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ!!!
ΚΑΡΑΜΑΝΕΑΣ: "ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ 
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ"
Σε νέες περιπέτειες μπαίνει ο τοπικός τύπος, με τον Πέτρο Καραμανέα αυτή τη φορά να οδηγείται στα δικαστήρια της οδού Ευελπίδων μετά από ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε σε βάρος του η κα Κική Κούτρα, δημοτική σύμβουλος και πρώην Αντιδήμαρχος με την δημοτική παράταξη του νυν Δημάρχου. 
Η κα Κούτρα ζητεί από το δικαστήριο να απαγορεύσει στον εκδότη Πέτρο Καραμανέα να αναφέρεται εφεξήςστο όνομά της! 
Ο Πέτρος Καραμανέας ο οποίος θα 'χει ως μάρτυρα υπερασπίσεως τον εκδότη-δημοσιογράφο Χάρη Κουγιουμτζόπουλο, είπε: 
"Για μια ακόμη φορά οδηγούμαστε στις δημοτικές εκλογές με τον τοπικό Τύπο σε κατάσταση ομηρίας. Ο Βραχιολίδης απειλήθηκε με μηνύσεις από τον πρώην δήμαρχο Χολαργού , ο Χάρης Κουγιουμτζόπουλος έχει ήδη μηνυθεί από τον Νικολάου. Τώρα, εγώ οδηγούμαι στο δικαστήριο από τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε σε βάρος μου η κα Κούτρα ζητώντας να μου απαγορευτεί να αναφέρω έστω και τυπικά το όνομά της. Σας πληροφορώ  όμως ότι στην εφημερίδα μου δεν έχω αναφέρει ούτε μία φορά το όνομά της"
Η υπόθεση αναμένεται να συζητηθεί γύρω στις 10.00 σήμερα το πρωί στο κτήριο 5 της οδού Ευελπίδων. 

3 σχόλια:

  1. "Νταλάρας Νταλάρας Νταλάρας" που φώναζε κι' ο Τζίμης Πανούσης και τό 'βαζε στα πόδια :):):)
    Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρχισαμε τις συγνώμες και τη κλαψα πάλι Πετραν ???αυτη τη φορά ομως θα ερθει θεια δική !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α ΡΕ ΚΑΤΙ ΜΑΝΙΑΤΕΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΧΟΛΑΡΓΟ ΜΕ ΣΚΟΤΣΕΖΙΚΕΣ ΦΟΥΣΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή