Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Η ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΚΟΛ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΧΕΛΑΚΗ: "ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ"! ΒΙΝΤΕΟ

goal-ellasivory21

Για μια ακόμα φορά ο Γιώργος έβαλε τη δική του πινελιά στην περιγραφή των γκολ της πρόκρισης επί της Ακτής του Ελεφαντοστού. Ο γνωστός σπορτκάστερ έχει πολλές συμπάθεις όσο και αντιπάθειες. Όμως,.. οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε ότι αυτός ήταν ο “νονός” του ψευδώνυμου “Το Πειρατικό” που συνόδεψε την τρελή πορεία της Εθνικής στο Euro του 2004. Απολαύστε ξανά και ξανά τα γκολ σε περιγραφή Γιώργου Χελάκη:
makeleio.gr

8 σχόλια:

  1. ΡΕ ΓΕΛΟΙΕ ΑΝΕΕΞΑΡΤΗΤΕ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΠΡΙΝ ΤΑ ΜΑΤΣ ΑΝΕΒΑΖΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΤΩΡΑ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΛΕΣ ΑΜΕΣΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΑΙΞΑΝΕ ΜΕ ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ ΚΑΙ ΛΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝΒ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ(ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ).ΕΙΣΑΙ ΞΕΦΤΙΛΑΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ.ΕΑΝ ΚΑΤΑΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΝ ^αντρας με αρχιδια^ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ.ΑΝΤΕ ΗΑΕΘΝΙΚΑΡΑ ΜΑΣ ΣΕ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΓΩ ΛΕΩ ΚΑΤΙ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΕΔΩ...

    ΑΝ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΔΙΝΕ ΤΟ ΜΑΪΜΟΥΔΕΝΙΟ ΚΑΙ ΤΣΙΓΚΙΝΟ ΠΕΝΑΛΤΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΝΩΘΕΝ ΘΑ ΕΓΡΑΦΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ;;;

    ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΓΚΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΥΣ;;;;

    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΜΑΪΜΟΥΔΙΕΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.

    ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΤΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΚΟΜΑ...

    ΜΑΓΚΙΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΕ Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΟ ΨΕΥΤΟΕΘΝΟΣΗΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΗΣ Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ, ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΣ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΟΛΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ.
      ΠΡΩΤΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ 3 ΔΟΚΑΡΙΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΜΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙ.
      ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΔΕΝ ΣΤΡΕΦΟΜΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
      ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΤΗΣ SUPER LEAGE ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΥΤΟΕΘΝΟΣΗΜΟ
      ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΗΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ

      Διαγραφή
    2. Άσε με να μαντέψω, βάζελος ε? Παντού μαϊμουδένια πέναλτι βλέπεις? Όσο για το εθνόσημο, πάνω στη φανέλα όλες οι ομάδες έχουν το σήμα της ποδοσφαιρικής τους ομοσπονδίας και όχι το εθνόσημο. Αυτό το σήμα το έχει η εθνική στις φανέλες τις πάνω από σαράντα χρόνια. Ότι θέλει ο κάθε ηλίθιος γράφει, αντε κλάψε τώρα που προκρίθηκε η Ελλάδα...

      Διαγραφή
    3. ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ ΕΓΩ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ.
      ΕΙΜΑΙ ΓΑΥΡΟΣ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΛΛΗΝΑΣ
      ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΣΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΕΙΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ
      ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
      ΚΛΑΨΕ ΤΩΡΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΠΑΙΞΕΙ 2ΠΛΟ ΤΗΝ ΑΚΤΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ.(ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΑΙΞΕΙ ΕΓΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΩΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΑΣΑ)

      Διαγραφή
  3. Σιγά μην κλάψω... γιατί προκρίθηκε η εθνική ομάδα της ΕΠΟ και των χορηγών της!

    Φίλε είμαι ένας από αυτούς που δεν παρασύρεται από πειρασμούς και πανηγυρισμούς και από μαϊμουδένια πέναλτι. Όσο για το εθνόσημο μας πάνω από 40 χρόνια δεν είναι σωστό. Οι αλήθειες να λέγονται. Δεν με ενδιαφέρουν οι άλλες εθνικές ομάδες. Μου αρέσει να λέω τα πράγματα όπως είναι και ας μην αρέσουν σε κανέναν. Δεν δίνω χαρές σε Σαμαροβενιζέλους, σε πλακατζήδες, σε παρτάκηδες, σε χαβαλάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξιδάκι φίλε... Μην χτυπιέσαι πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είμαι με καμία ομάδα, δεν είμαι κανένα κόμμα... Είμαι ένας που λέει πράγματα που δεν αρέσουν σε άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή