Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Η ΣΕΞΥ ΣΑΜΠΡΙΝΑ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΣΑΝΙΔΙ ΚΙ ΕΚΑΨΕ ΚΑΡΔΙΕΣ. ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ

Η Σαμπρίνα ανέβηκε στο θεατρικό σανίδι, πρωταγωνιστώντας στην παράσταση του Γιώργου Μακρή "Οι νοικοκυρές του Facebook" που ανεβαίνει στο Θεάτρο "Αυλαία" στον Πειραιά και έχει ήδη αποσπάσει τα πιο θετικά σχόλια για την ερμηνεία της. 
Ο φωτογραφικός φακός του FTHIS.GR απαθανάτισε τη Σαμπρίνα στη σκηνή και όπως μπορείτε να δείτε είναι πολύ sexy η τραγουδίστρια και προσφάτως ηθοποιός.

Από την Χριστιάνα Κοχλατζή
Η Σαμπρίνα, η τραγουδίστρια που έκανε μεγάλες επιτυχίες την δεκαετία του '90, αυτή την περίοδο τραγουδάει στο "Πρεμιέρα Live" με τον Θέμη Αδαμαντίδη, την Ελένη Καρουσάκη και τον Στάθη Ξένο, ενώ δοκιμάζει τις δυνάμεις της και στην υποκριτική.

Πιο συγκεκριμένα η Σαμπρίνα ανέβηκε στο θεατρικό σανίδι, πρωταγωνιστώντας στην παράσταση του Γιώργου Μακρή "Οι νοικοκυρές του Facebook" που ανεβαίνει στο Θεάτρο "Αυλαία" στον Πειραιά.
Η Σαμπρίνα μίλησε στο FTHIS.GR για το νέο της επαγγελματικό βήμα, την επιστροφή της στη νυχτερινή Αθήνα, την αστρολογία, τον γιο της αλλά και για τη σχέση της σήμερα με τον πρώην σύζυγό της, Παναγιώτη Λιαδέλη. 
Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχεις σε θεατρική παράσταση; Ναι, είναι η πρώτη φορά που τολμώ να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου στην υποκριτική. 
Γιατί αποδέχθηκες την πρόταση; Από την πρώτη στιγμή μου άρεσε σαν ιδέα, δεν το είχα ξανακάνει. Μετά από ένα διάστημα ασχολούμαστε με ότι μας εξιτάρει και μας ανανεώνει.
Ήταν όνειρο σου από παλιά; Δεν είχε περάσει ποτέ από το μυαλό μου, εγώ παίζω μουσική και συγκεκριμένα πιάνο από οχτώ χρονών.
Δεδομένου ότι δεν είχες ασχοληθεί ξανά με την υποκριτική, δυσκολεύτηκες να μάθεις
το ρόλο; Όχι, καθόλου, θα έλεγα. Αν ξεχάσω και μια ατάκα, αυτοσχεδιάζουμε πάνω στη σκηνή. 
Ο κόσμος τι σου λέει που σε βλέπει για πρώτη φορά στο θέατρο; Οι περισσότεροι μου έχουν πει τα καλύτερα.
Πέρυσι τα δημοσιεύματα σε ήθελαν να εγκαταλείπεις το τραγούδι για να ασχοληθείς με την αστρολογία. Ισχύει;  Όχι, δεν έχω αφήσει τη μουσική, ούτε σκοπεύω. Η αστρολογία μου άρεσε, ασχολούμαι οκτώ χρόνια, όχι όμως επαγγελματικά. Συγκεκριμένα ασχολούμαι με τον κλάδο της κοσμοβιολογίας. Το έκανα πιο πολύ σαν χόμπι.
Θα μπορούσες να κάνεις την αστρολογία ως βασικό σου επάγγελμα; Όχι. Αν και οι φίλοι μου, συχνά με συμβουλεύονται, καθώς έχω κάνει και τις σχετικές σπουδές στην αστρολογία. Αρχικά ξεκίνησε σαν ένα θεραπευτικό είδος, για ψυχολογικούς λόγους. Μέσω της αστρολογίας μπορείς να εξηγήσεις κάποιες συμπεριφορές δικές σου πιο πολύ, όχι απαραίτητα των άλλων. Η αστρολογία έχει σχέση με την ψυχολογία. Πριν ασχοληθώ μάλιστα με τη μουσική, έδινα εξετάσεις ψυχολογίας.
Μετά το διαζύγιό σου, σκέφτεσαι να δημιουργήσεις και πάλι οικογένεια και να κάνεις ενδεχομένως ένα παιδάκι;  Όχι, ούτε την πρώτη φορά που το έκανα το σκέφτηκα. Μου ήρθε απότομα. Εγώ θέλω να έχω έναν σύντροφο δίπλα μου, δεν ξέρω αν θα είναι "γάμος". Μου αρέσει η συντροφικότητα, αλλά θέλω να έχω και τον χώρο μου. Μας έχουν κάνει να πιστεύουμε ότι η ιδανική σχέση θα είναι να είμαστε κολλημένοι ο ένας με τον άλλον, αλλά αυτό δεν είναι σωστό. Αν έρθει ένας τέτοιος άνθρωπος στη ζωή μου, θα τον καλωσόριζα με χαρά.
Ο γιος σου, σου ζητάει αδελφάκι; Πιο παλιά, ναι, τώρα του λέω είσαι δέκα ετών και δεν θα μπορείτε να συνεννοηθείτε με το μωρό.
Ο μικρός Βαγγέλης που είναι σήμερα 10 ετών,  έχει εκφράσει την επιθυμία του να ασχοληθεί με το τραγούδι; Καμία σχέση δεν έχει με τη μουσική, ούτε καν με το μπάσκετ με το οποίο ασχολείται ο πατέρας του Παναγιώτης Λιαδέλης. Ο Βαγγέλης μας λατρεύει το ποδόσφαιρο και παίζει τερματοφύλακας στον Πανιώνιο. Τερματοφύλακας ήταν και ο παππούς του. 
Με τον πρώην σύζυγό σου, Παναγιώτη Λιαδέλη πως είναι οι σχέσεις σας σήμερα; Έχουμε πολύ καλή σχέση πλέον και λειτουργούμε και οι δύο με βάση το καλό του αγαπημένου μας γιου, Βαγγέλη. 
fthis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου