Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ! "ΘΑ ΤΟΝ ΕΥΓΝΩΜΩΝΩ ΠΑΝΤΑ..."!

Σήμερα, συμπληρώνονται ακριβώς 3 χρόνια από τον θάνατο του Γρηγόρη Μιχαλόπουλου, του ιδρυτή της "Ελεύθερης Ώρας" και των "Νέων Ανθρώπων". Το περασμένο Σάββατο τελέσθηκε στον Άγιο Διονύσιο τον Αρεοπαγίτη το καθιερωμένο μνημόσυνο. Δυστυχώς, όταν φεύγει κάποιος από τη ζωή ξεχνιέται...


γρήγορα. Ακόμη και από φίλους, ακόμη και από αυτούς που βρέθηκαν στην κηδεία του...
Δυστυχώς, σε ό,τι με αφορά δεν ήμουν παρών στην επιμνημόσυνη δέηση. Ωστόσο, από το βήμα αυτό θέλω για μια ακόμη φορά να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στον Γρηγόρη Μιχαλόπουλο (όσο και στην οικογένειά του). Από το 2011, όταν και άρχισε η συνεργασία μου με την "Ελεύθερη Ώρα", ο αείμνηστος ιδρυτής και εκδότης της εφημερίδας, όχι μόνο με αγκάλιασε αλλά βλέποντας τα ρεπορτάζ μου έδωσε μια ευχή στον Γιώργο Μιχαλόπουλο (άξιο συνεχιστή της εφημερίδας): "Τον Βραχιολίδη και τα μάτια σου..."! 
Μάλιστα, λίγο πριν φύγει από τη ζωή, ο Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε ότι ήθελε να μου αναθέσει τη συνέχιση της έκδοσης των "Νέων Ανθρώπων". Μου είχε πει χαρακτηριστικά: "Εσύ θα τη συνεχίσεις, εσύ Μάκη θα είσαι υπεύθυνος των Νέων Ανθρώπων"! Εξαιρετική τιμή για μένα. 
Μετά τον αδόκητο χαμό του Γρηγόρη Μιχαλόπουλου, ο νέος εκδότης της "Ελεύθερης Ώρας" και γιος του εκλιπόντος, Γιώργος Μιχαλόπουλος, πράγματι μου ανέθεσε το κεντρικό ρεπορτάζ (στο σαλόνι της εφημερίδας) της εβδομαδιαίας έκδοσης των "Νέων Ανθρώπων" η οποία συνέχισε και συνεχίζει να κυκλοφορεί ως ένθετη με την "Ελεύθερη Ώρα". 
Και μια ακόμη τιμή που μου έκανε ο αείμνηστος Γρηγόρη Μιχαλόπουλος. Τον Μάιο του 2012, με κάλεσε για να μου πει: "Μάκη σε θέλω μαζί μου να πάρουμε συνέντευξη από τον Πρόεδρο του ΛΑΟΣ Γιώργο Καρατζαφέρη". Έτσι κι έγινε. Η συνέντευξη πάρθηκε και εκτός από την εφημερίδα, ανέβηκε και στο διαδίκτυο.  Ήταν από τις τελευταίες τηλεοπτικές εμφανίσεις του Γρηγόρη Μιχαλόπουλου!
Τον αείμνηστο Γρηγόρη Μιχαλόπουλο θα τον ευγνωμωνώ πάντα και θα είναι πάντα στη μνήμη μου! 
Δείτε τη συνέντευξη που μας έδωσε ο Γιώργος Καρατζαφέρης για τις εκλογές της 12ης Ιουνίου 2012. 

Μάκης Βραχιολίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου