Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗ: "ΟΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΩΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ! ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΜΟΥΤΣΑΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΩ ΜΕ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΕΣ..."

Ο Γιώργος Χριστοφορίδης (μέχρι πρότινος εκδότης της εφημερίδας "ΤΟ ΧΩΝΙ"), ανήρτησε απάντηση αναφορικά με τις σε βάρος του κατηγορίες στη Βουλή, από τους Μητσοτάκη-Θεοδωράκη οι οποίοι τον εμφάνισαν ως το σύμβολο της διαπλοκής. 
Δείτε τι απαντά....


"Στη συνειδητή προσπάθεια των κυρίων Μητσοτάκη και Θεοδωράκη να με συκοφαντήσουν και να με διαβάλουν δημόσια -από το βήμα, μάλιστα, της Βουλής- έχω να απαντήσω τα εξής: 
Είμαι επαγγελματίας δημοσιογράφος πάνω από 20 χρόνια. Πιστεύω ακράδαντα όσα γράφω, υπογράφω και λέω δημόσια, από τότε που ξέσπασε η κρίση. Σε δύο εκλογικές αναμετρήσεις, ήμουν υποψήφιος βουλευτής των ΑΝΕΛ στον Πειραιά. Με αυτή μου την ιδιότητα, μου έγινε η πολύ τιμητική πρόταση να ενταχθώ στο επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης. Και αποχώρησα από την εφημερίδα Το ΧΩΝΙ.
Γιατί είναι σκανδαλώδης η επιλογή του προσώπου μου; Σε μια θέση συμβούλου επικοινωνίας επέλεξαν ένα δημοσιογράφο που πιστεύει στο έργο της κυβέρνησης. Για να μην υπάρχει σκάνδαλο, δηλαδή, θα έπρεπε να επιλεγεί κάποιος που δεν πιστεύει σ’ αυτήν την κυβέρνηση;
Ωστόσο, τόσο ο κ. Μητσοτάκης όσο και ο κ. Θεοδωράκης με παρουσίασαν ως το σύμβολο της διαπλοκής. Συνδυάζοντας, μάλιστα, το διορισμό μου με διάφορα ψεύδη και συκοφαντίες αναφορικά με τις διαφημίσεις της εφημερίδας Το ΧΩΝΙ. Η εφημερίδα έχει εκδώσει ήδη μια δημόσια απάντηση με στοιχεία που αποδεικνύουν ότι όσα είπαν ήταν απολύτως ψευδή και άκρως συκοφαντικά. Γιατί τα έσοδα της εφημερίδας Το ΧΩΝΙ από την κρατική διαφήμιση το 2015 (ΣΥΡΙΖΑ) μειώθηκαν κατά 40% σε σχέση με το 2014 (ΝΔ).
Οι κύριοι Θεοδωράκης και Μητσοτάκης είπαν, επίσης ψευδώς, ότι μέχρι το Μάρτιο του 2015 η εφημερίδα δεν είχε καμία διαφήμιση.
Τους απαντώ ότι εγώ δεν είμαι Κουμουτσάκος, να κάνω αγωγές και μηνύσεις σε πολιτικούς μου αντιπάλους. Γνωρίζω, όμως, ότι η εφημερίδα Το ΧΩΝΙ δεν σκέφτεται έτσι. Οπότε, πολύ σύντομα, αυτή η υπόθεση θα έχει και δικαστική εξέλιξη. Και τότε προφανώς θα λάμψει η αλήθεια και θα αποδειχθεί το ποιος λέει αλήθεια και ποιος είναι ένας κοινός συκοφάντης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου