Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΙΓΚΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ



Ευχαριστίες
του
Κώστα - Πολυχρόνη Τίγκα
         
            Μέσα από την καρδιά μου θα ήθελα να εκφράσω τις ειλικρινείς...

  ευχαριστίες προς όλες  και όλους που συμπαραστάθηκαν στην οικογένειά μου για την απώλεια του αγαπημένου μου πατέρα.

            Θα ήθελα να ευχαριστήσω  θερμά τους:
            Δήμαρχο Παπάγου-Χολαργού κ. Ηλία Αποστολόπουλο
            Αντιδημάρχους και Δημοτικούς Συμβούλους
            Στελέχη και Συνεργάτες μου στην Ανεξάρτητη Ενωτική Κίνηση.
            Συναδέλφους μου από τις Ένοπλες Δυνάμεις.
            Δημότες και Φίλους μας.
           
            Σας ευχαριστώ θερμά και πάλι.

                                                                                                30 Αυγ. 2016


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου