Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ! ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΘΑΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΠOΥ ΠΕΡΑΣΕ Η ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ!!! ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ....

Βγήκε πριν λίγο από το νοσοκομείο ο Θάνος Πλεύρης, μετά από πολυήμερη νοσηλεία και μια ιδιαίτερα σοβαρή περιπέτεια που λίγο...

έλειψε να του στοιχίσει τη ζωή. Όπως έγινε γνωστό από το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, ο κ. Πλεύρης πήρε εξιτήριο σήμερα στις 14.00. ΔΕΝ υπάρχουν λόγια χαράς και δικαίωσης στον αγώνα του έδωσε και την πίστη του στο Θεό που μια για ακόμα φορά απέδειξε οτι είναι κοντά στα πιστά παιδιά του και ΑΚΟΥΕΙ τις παρακλήσεις τους. ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΘΕΟ Αδέλφια συνέλληνες. Πλεύρης:....
Ευχαριστώ το Θεό που έχω δεύτερη ευκαιρία να είμαι δίπλα στην οικογένειά μου
Εξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε το μεσημέρι της Παρασκευής ο Θανάσης Πλεύρης μετά τη σοβαρή περιπέτεια της υγείας που λίγο έλειψε να του κοστίσει και την ίδια του τη ζωή.
Όπως ανακοίνωσε βρίσκεται πλέον στο τελικό στάδιο ανάρρωσης και το επόμενο στάδιο θα συνεχιστεί στο σπίτι για κάποιες εβδομάδες.
Ο κ. Πλεύρης ευχαρίστησε τη γυναίκα του, την αδερφή του και τη μητέρα του ενώ τόνισε ότι αυτό που τον κράτησε ήταν η αίσθηση να ξαναδεί τα παιδιά του.
Αφού ευχαρίστησε και όλους όσοι του ευχήθηκαν καλή ανάρρωση, αναφέρθηκε και «στους λίγους που ευχήθηκαν το θάνατό μου» ευχόμενος και σε αυτούς να έχουν καλή υγεία».
«Ευχαριστώ το Θεό που έχω τη δεύτερη ευκαιρία να είμαι δίπλα στην οικογένειά μου» κατέληξε ο πρώην βουλευτής που ζήτησε η περίπτωσή του να αποτελέσει αφορμή για να εξεταστεί το θέμα των ενδοσοκομειακών λοιμώξεων κυρίως στα δημόσια νοσοκομεία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου