Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ "ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ" ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΦ' ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ...

Συνέντευξη Αλέξανδρου Νομικού στην Δήμητρα Κούτρα
Συνέντευξη έδωσε ο υποψήφιος Αλέξανδρος Νομικός δημοτικός...

σύμβουλος στην Παράταση "Μαζί για την πόλη μας" στην δημοσιογράφο Δήμητρα Κούτρα, σχολιάζοντας την υποψηφιότητα του, τους στόχους του για τις εκλογές του Μαΐου του 2018 καθώς και τι είναι διατεθειμένος να κάνει για τους συμπολίτες μας στον δήμο Παπάγου – Χολαργού.

Πώς αποφασίσατε να κατεβείτε υποψήφιος με την παράταξη του Ηλία Αποστολόπουλου "Μαζί για την πόλη μας";
Κυρία Κούτρα, καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δίνετε να εκθέσω τις απόψεις μου και να παρουσιάσω την υποψηφιότητα μου. Με τον Ηλία Αποστολόπουλο μας συνδέουν κοινές αξίες και ιδανικά, καθώς και η κοινή θητεία μας στο δημοτικό συμβούλιο στην παράταξη του δημάρχου Βασίλη Ξύδη. Παρά την κριτική που άσκησα παλαιότερα στην δημοτική αρχή, το όραμα του δημάρχου, ο προγραμματικός του λόγος,η αξιόλογη ομάδα του και η ουσιαστική βελτίωση της Δημοτικής αρχής σε όλους τους τομείς, αποτέλεσαν στοιχεία αποφασιστικά για την επιλογή μου.

Έχετε πει στα παιδιά σας πως θα κατεβείτε υποψήφιος τι σας είπαν; Πως το πήραν ;
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την ιδέα της υποψηφιότητας μου και μάλιστα μου παρουσίασαν και τα αιτήματα τους, που αφορούν ως επί το πλείστον σχολικά ζητήματα. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έλειψα από τα παιδιά μου εξ αιτίας της πολιτικής μιας και φρόντιζα να είμαι όσο γίνεται περισσότερο δίπλα τους ή ακόμα πολλές φορές να τα έχω μαζί μου στις προεκλογικές μου εκστρατείες. Η οικογένεια είναι απίστευτα σημαντική για μένα.

Γιατρός στο επάγγελμα, πώς είναι η κατάσταση γενικότερα αυτή την περίοδο στην υγεία στην χώρα μας; 
Δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστη η κατάσταση στο χώρο της υγείας. Η οικονομική κρίση έχει αφήσει το αποτύπωμα της και στο χώρο μας. Ο βασικός πυλώνας περίθαλψης στην Ελλάδα, το Εθνικό Σύστημα Υγείας, το οποίο και εγώ υπηρετώ, στηρίζεται ουσιαστικά στην φιλοτιμία των εργαζομένων που εργάζονται κάτω από άσχημες συνθήκες για να προσφέρουν τόσα πολλά στο κοινωνικό σύνολο. Ας ελπίσουμε ότι θα βελτιωθεί κάποια στιγμή η κατάσταση…

Πάντα είστε με το χαμόγελο στα χείλη και αισιόδοξος, είστε αισιόδοξος και για τις εκλογές τις τοπικής αυτοδιοίκησης;
Είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος για την επιτυχία του συνδυασμού μας γιατί οι δημότες έχουν υψηλό επίπεδο και κρίση. Σε ό,τι αφορά την δική μου υποψηφιότητα, καταθέτω καθημερινά τις απόψεις και τις προτάσεις μου στους συνδημοτες μας και θα είναι μεγάλη τιμή για μένα να με επιλέξουν να τους εκπροσωπώ στο δημοτικό συμβούλιο. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην κρίση τους.

Ακούω πως λείψατε από τον δήμο ως δημοτικός σύμβουλος, είστε έτοιμος να επιστρέψετε δυναμικά τον Μάιο; 
Προσπαθώ να προσφέρω στην κοινωνία από οποία θέση κατέχω και με όποιο τρόπο μπορώ. Σίγουρα ως ιατρός του ΕΣΥ μπορώ να προσφέρω πολλά από αυτά που επιθυμώ. Αισθάνομαι έτοιμος να προσφέρω και από την θέση του δημοτικού συμβούλου εάν οι συνδημότες μας το επιθυμούν και με τιμήσουν με την εμπιστοσύνη τους στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.

Ποιες είναι οι δικές σας δεσμεύσεις απέναντι στους κατοίκους του δήμου; 
Δεσμεύομαι να εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις προς όφελος των συνδημοτών μας. Θεωρώ την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο ως στάση ζωής και σκοπεύω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για να βοηθήσω τον δήμαρχο μας αλλά και την δημοτική αρχή που θα προκύψει μετά τις εκλογές να βελτιώσει ουσιαστικά την ποιότητα ζωής όλων μας.

Σας φοβίζει η απλή αναλογική; 
Η απλή αναλογική πρέπει να είναι ευκαιρία προγραμματικών συγκλίσεων και σύνθεσης και όχι αφορμή πολιτικών συναλλαγών. Επίσης ελλοχεύει πάντα ο κίνδυνος της ακυβερνησίας στους δήμους. Προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να υπάρχει ισχυρή πλειοψηφία της Δημοτικής αρχής, αλλά και αξιοποίηση προσωπικοτήτων από την αντιπολίτευση που μπορεί να προσφέρουν ουσιαστικά.

Πιστεύετε πως αυτή την τετραετία έγιναν λάθη ή παραλήψεις στον δήμο μας;
Λάθη δεν κάνει μόνο όποιος δεν κάνει τίποτα. Έχω ασκήσει στο παρελθόν δριμεία κριτική (πολιτική και όχι προσωπική) στην δημοτική αρχή για σειρά ζητημάτων, διαπίστωσα όμως με ιδιαίτερη χαρά ότι η βελτίωση των επιδόσεων της ήταν πολύ ουσιαστική, γεγονός που μεταξύ άλλων με οδήγησε στην παράταξη του δημάρχου.

Τι θα αλλάζατε στον δήμο Παπάγου – Χολαργού; 
Η άμεση επαφή δημότη και δημοτικής αρχής είναι μία ουσιώδης προτεραιότητα. Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του πολίτη που άρχισε να εφαρμόζεται στο Δήμο μας είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Τέτοιου είδους παρεμβάσεις που φέρνουν τον αιρετό κοντά στον δημότη, σε συνδυασμό με την καθημερινή παρουσία των αυτοδιοικητικων στους δρόμους του Δήμου μας, είναι το μεγάλο στοίχημα.

Κοιτώντας τους ψηφοφόρους σας στα μάτια τι θα τους λέγατε για να σας εμπιστευτούν;
Στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ήρθα για να προσφέρω. Θα είμαι δίπλα στους συνδημότες μας και ανά πάσα στιγμή στην διάθεση τους, προκειμένου να ακούσω τα προβλήματα της καθημερινότητας τους και να βοηθήσω με όλες τις δυνάμεις μου στην επίλυση τους. Ζητώ την ευκαιρία για να φανώ χρήσιμος,για έναν Δήμο ακόμη πιο όμορφο, για έναν πραγματικά ανθρώπινο Δήμο.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα το 1975 και είμαι παιδί Ιερατικής οικογένειας. Αποφοίτησα από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και είμαι διδάκτορας της ίδιας Σχολής. Υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία στη Λήμνο και στις Ειδικές Δυνάμεις του Στρατού Ξηράς, ως οπλίτης Ιατρός. Ασκώ την ειδικότητα της Παθολογικής Ανατομικής στο Γ. Ν. Ασκληπιείο Βούλας. Έχω συμμετάσχει στην συγγραφή δεκάδων επιστημονικών εργασιών σε Ελληνικά και Διεθνή περιοδικά και έχω παρακολουθήσει μεγάλο αριθμό ιατρικών συνεδρίων. Διετέλεσα δημοτικός σύμβουλος Παπάγου-Χολαργού την περίοδο 2010-2014, με το συνδυασμό "Νέα Πορεία Παπάγου-Χολαργου" του δημάρχου Βασίλη Ξύδη. Επίσης διετέλεσα μέλος της επιτροπής ποιότητας ζωής του Δήμου μας καθώς και αντιπρόεδρος του Συμβουλίου ένταξης μεταναστών. Είμαι έγγαμος και πατέρας δύο παιδιών του Ιωάννη και της Ειρήνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου