Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΜΙΝΗ! ΠΕΤΑΞΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΕΞΩ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ,ΤΟΥΣ ΑΣΤΕΓΟΥΣ! ΒΙΝΤΕΟ


Χώροι Φιλοξενίας Αστέγων...

 

- Ένας άστεγος κοιμάται έξω στον δρόμο, δίπλα στο σπίτι μου. 

- Παίρνω τηλέφωνο στο Δήμο για τα Κέντρα Φιλοξενίας. 
- Μου λένε να πάει στον Χώρο της Πανόρμου. 
- Ο άστεγος αρνείται και μου λέει οτι τον διώχνουν. 
- Ξαναπαίρνω άλλες 3 φορές για επιβεβαιώση. 
- Μου επιβεβαιώνουν οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και όλα δουλεύουν άψογα. 
- Λέω στον άστεγο “εμπιστεύσουμε, είναι καλά εκεί”.
- Τον σηκώνω μες το κρύο να πάει απο το Θησείο στην Πανόρμου.
- Φτάνουμε 22:30.
- Ο υπάλληλος του Δήμου μου λέει “23:00 θα κλείσουμε”
- Του λέω “Γιατί;”
- “Μόλις πήρε η επόμενη βάρδια και είπε οτι αρρώστησε και δεν θα έρθει”
- “Και τι; Θα διώξετε τον κόσμο μες το χιόνι;;;” 
- Μου λέει “Ναι, εγώ πρέπει να φύγω”
- “Καλά δεν μπορεί να έρθει κάποιος άλλος στην θέση του;”
- Μου λέει “Που να ξέρω εγώ; Ειμαι απο τις 15:00 εδώ εγώ, κουράστηκα πρέπει να φύγω”
- Βγάλανε τους άστεγους έξω στο χιόνι.
Καλές όλες οι προσπάθειες του δήμου για τους άστεγους αλλά δυστυχώς κύριοι/ες του Δήμου θα έπρεπε ήδη να ξέρετε ότι σε αυτή την χώρα.. 
Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες.


oparlapipas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου