Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

O NIKOΛΑΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΞΥΔΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΔΩΡΑ


Αγαπητέ συνάδελφε,

Μπράβο σου διότι στηρίζεις τους «αβανταδόρους» φίλους σου.

Γνωρίζεις πολύ καλά να εξοφλείς τις πολιτικές επιταγές που υπογράφεις, όμως με όλο το σεβασμό θα μου επιτρέψεις να μη συμφωνώ με την «πρώτη επιταγή σου» για την τοποθέτηση του τ. Δημάρχου Χ.Σκούρτη, που τελικά σε άδειασε και  την «κοπάνησε ως πολιτικός λαγός»  για προσωπικούς οικονομικούς λόγους, αφού του εθίγετο σοβαρά η σύνταξή του. Αυτό το πράγμα κ. Δήμαρχε ακόμα και εάν δεν το γνώριζε ο κ. Χ. Σκούρτης, θα έπρεπε να θυσιάσει ένα μέρος της σύνταξής του και να ολοκληρώσει την θητεία του στον νέο θεσμό, διότι έτσι πρέπει να συμπεριφέρονται οι Δημόσιοι άνδρες.

Η δεύτερη «πολιτική επιταγή» σου που θέλεις να εξαργυρώσεις στον κ. Α. Πολύδωρα, εγώ δημόσια σου συνέστησα ότι δεν είναι δυνατόν να διορίσεις πάλι έναν υπερήλικα 82 περίπου χρόνων με μοναδικό σκοπό να τακτοποιήσεις τις πολιτικές σου υποχρεώσεις. Όσον αφορά για τη σύσταση σου «Λίγος σεβασμός προς στους συνεργάτες σας δεν βλάπτει», σου υπενθυμίζω φίλτατε συνάδελφε, ότι τον κ. Α. Πολύδωρα τίμησα για την πολύχρονη προσφορά του στο τόπο,  με το να τον διορίσω  για επτά χρόνια Αντιδήμαρχο και μάλιστα Αναπληρωτή Δήμαρχο.

Έδωσα όλη μου την ψυχή και την αγάπη στην οικογένεια Πολύδωρα και ιδιαίτερα στον Υπουργό αδελφό του. Αυτό όμως ό πρώην φίλος μου Αντώνης το ξέχασε, όπως ξέχασε και τις ιδιόχειρες επιστολές του  (τις οποίες έχω στη διάθεσή σου) που δήλωνε την αταλάντευτη φιλία και αγάπη στο πρόσωπό μου.

Αγαπητέ συνάδελφε κρίνε μόνος σου όταν ένας τέως «πολύτιμος» συνεργάτης μου, διαβεβαίωνε ένα μήνα προ των εκλογών εμένα και τους πάντες ότι δεν θα κατέβαινε στις Δημοτικές Εκλογές αλλά εάν κατέβαινε θα ήταν μόνο στο ψηφοδέλτιο το δικό μου. Μπορείς να μου εξηγήσεις πώς ήρθε τελικά μαζί σου, πού όπως γνωρίζεις δεν είχατε και τις καλύτερες πολιτικές σχέσεις; Από ποια κίνητρα κινήθηκε;

 Eπειδή   θεωρείς την δήλωσή μου αήθη και αυθάδη,  κινδυνεύει τότε να χαρακτηρισθεί η δική σου αν μη τι άλλο, λίαν επιεικώς υποτιμητική  για το κύρος ενός εν ενεργεία Δημάρχου .

Κύριε Ξύδη, όσο λιγότερο μιλάτε και συνηγορείτε για πρόσωπα και πράγματα,  τόσο το καλύτερο για εσάς….

Με εκτίμηση,
Δημήτρης Νικολάου







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου