Κυριακή 15 Απριλίου 2012

ΚΑΙ Ο ΦΩΤΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ!

Ο Αγιοπαρασκευιώτης Φώτης Αλεξόπουλος (ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος) εντάχθηκε στους "Ανεξάρτητους Έλληνες" και κατεβαίνει ως υποψήφιος βουλευτής με τον Πάνο Καμμένο, στην Ηλεία, διεκδικώντας την είσοδό του στην βουλή. Παρακάτω δημοσιεύουμε το μήνυμά του, μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του:


"Δεν πίστευα πότε ότι μια «Πολιτική είδηση» μπορεί, σε δυο μόλις μέρες,  να κάνει τον γύρο όλης της πόλης. Μιας πόλης μάλιστα, σαν την Αγία Παρασκευή, των 100.000 Κατοίκων!! Τα  Πολιτικά «Παπαγαλάκια» δουλεύουν καθώς φαίνεται και «Υπερωρίες»,  και νομίζω ότι τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια.
Όμως ,για την Πολιτική ιστορία  , είμαι υποχρεωμένος να απευθυνθώ, προς όλους εκείνους που με  γνωρίζουν, ως πολιτικό πρόσωπο ,ως φίλο, ως συνδημότη ,  και να τους εξηγήσω  ότι:
•    Πήρα μέρος στις Δημοτικές Εκλογές του 2010 ως Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Παρασκευής, με την Παράταξη «ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ η πόλη μας», του Δημάρχου Βασίλη Ζορμπά (Νέα Δημοκρατία).
•       «Σύνθημα» μας,  ήταν  να μην δεχτούμε  το  Μνημόνιο ως πολιτική λύση στα οικονομικά της χώρας μας ,  με την σαφή Πολιτική Εντολή  από τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά.
•    Στο Δια Ταύτα :
•    Συμμετέχω στα Κοινά του Νομού Ηλείας τα Τελευταία 21 χρόνια,  με εξαίρεση μόνο τις εκλογές του 2009 λόγο της γέννησης του γιου μου Γεωργίου.(3 ετών )
•    Δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά ότι :
•    Δεν  ευθύνομαι εγώ για την δημιουργία Πολιτικών Προσώπων που καταχραστήκαν την πολιτική τους θέση εδώ και 42 χρόνια, και δημιούργησαν αμύθητες περιουσίες μέσα από την πολιτική τους σταδιοδρομία ,άλλα, αντίθετα κατηγορώ τα δυο μεγάλα κόμματα ως  συνενόχους σε όλη αυτήν την πολιτική κατάσταση  των τελευταίων ετών  .
•    Επίσης ότι:  καταθέτω την πολιτική μου εμπειρία στην διάθεση κάθε Ηλείου Ψηφοφόρου .
•    Ξεκαθαρίζω ότι :
•    Οι Απειλές για αποσταθεροποίηση του Πολιτεύματος δεν με αγγίζουν.
•     Οι απειλές Η «ψηφίζουμε Η Βουλιάζουμε» δεν με αγγίζουν.
•     Οι Απειλές για συνεχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις μέχρι την επιθυμητή κυβέρνηση «Μνημονίου» δεν με αγγίζουν.
•    Θεωρώ χρέος μου να φτάσω μέχρι και το τελευταίο χωριό ,το τελευταίο σπίτι της Ηλείας, και να μιλήσω με τον κάθε κάτοικο Προσωπικά, ώστε να του μεταφέρω το πολιτικό μήνυμα  ότι:
•     Δεν είναι προσωπική μου ευθύνη οι 2.500.000 εκατομμύρια άνεργοι συμπατριώτες μου.
•     Δεν είναι προσωπική μου ευθύνη οι χιλιάδες κλεισμένες μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
•     Δεν είναι προσωπική μου ευθύνη τα Υπερχρεωμένα νοικοκυριά, και τα μεγάλα επιτόκια δανείων των τραπεζών.
•     Δεν είναι προσωπική μου ευθύνη το  «κούρεμα» των Μισθών και των συντάξεων.
•    Δεν είναι προσωπική μου ευθύνη η κατασπατάληση Δημόσιων Πόρων.
•     Δεν είναι προσωπική μου ευθύνη η κατάργηση της δωρεάν παιδείας και Υγείας .
•    Δεν είναι προσωπική μου ευθύνη η ερήμωση της Ηλείας.
ΕΧΩ ΟΜΩΣ:
  ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ  !
ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ  ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

Στις 6 Μαΐου ΜΑΖΙ  Γυρίζουμε Σελίδα.
ΜΑΖΙ θα κάνουμε το χρέος  προς την πατρίδα μας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!
                              

                                                    Μετά Τιμής
                              
                                            Φώτης Αλεξόπουλος
                              
                         ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
                              
                                           ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
                              
                               ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ
                              
                                      «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ»
                              
                                            ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ"  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου