Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

ΚΩΝ'ΝΑ ΜΙΧΑΗΛ (ΑΠΟ ΤΟ "ΚAΙ ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ)": Μ' ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΛΕΣ ΤΣΟΝΤΕΣ"!





















Η Κωνσταντίνα Μιχαήλ, γνωστή από το σήριαλ "Και οι Παντρεμένοι έχουν ψυχή" ήταν αποκαλυπτική σε συνέντευξή της, στην οποία έδειξε ότι είναι άκρως απελευθερωμένη σεξουαλικά και δεν κολλάει πουθενά.

Έτσι, αφού αποκάλυψε στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου "Βράδυ" ότι έχει κάνει one night stand, ότι της αρέσουν οι μικρότεροι άνδρες και ότι όσες γυναίκες λένε ότι έχουν πάει με πέντε άνδρες, λένε ψέματα, μας πέταξε και την βόμβα ότι έχει δει… τσόντες και μάλιστα όλων των ειδών!!!

«Έχω δει πολλών ειδών τσόντες. Με διάφορα στοιχεία μέσα. Γερμανικού χαρακτήρα, όλων των χαρακτήρων, όλων των χρωμάτων, με ζώα, πράγματα… Έχω δει διάφορα. Σε μερικά γελάω, σε μερικά γίνεται δουλίτσα και μερικά τα αφήνω στη μέση», είπε η ηθοποιός με άνεση που ομολογουμένως δεν την περιμέναμε.


Μάλιστα η Κωνσταντίνα Μιχαήλ, με αφορμή το ρόλο της στην παράσταση «Τα Κόκκινα Φανάρια», είπε ότι λατρεύει τους ανθρώπους του περιθωρίου και ότι έχει φίλες που είναι πόρνες.

«Όλη μου τη ζωή μιλάω με πόρνες. Ξέρω κοπέλες, οι οποίες εκδίδονται. Εγώ αγαπώ το περιθώριο, μ’ αρέσουν οι άνθρωποι του περιθωρίου, τους βρίσκω πιο ενδιαφέροντες, τους βρίσκω πιο ζεστούς, τους βρίσκω πιο ανθρώπινους και όποιος είναι κακός, το ξέρω και ξέρω πότε θα μου τη φέρει. Ρουφάω από αυτούς τους ανθρώπους. Η δουλειά μου είναι αυτή. Είμαι λίγο βαμπίρ και παίρνω από αυτούς τους ανθρώπους», είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου