Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ! ΑΙΣΧΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΩΣ "ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ" ΤΗ...ΓΙΑΦΚΑ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ! ΔΕΙΤΕ...

Πού κρύφτηκαν οι δήθεν δημοκράτες εθνο-μηδενιστές ρεπουσο-δημαρέοι και λοιποί ανεπάγγελτοι λουφαδόροι; Καμία φωνή και από τα παπαγαλάκια τους τα ΜΜΕ!!! Να βγει ο Σαμαράς και να καταγγείλει τώρα το μνημείο της Αμφίπολης ως...ναζιστική-εγκληματική οργάνωση και να καλέσει άμεσα την αντιτρομοκρατική. Να σταματήσουν οι έρευνες διότι αυτά τα σύμβολα μας...προσβάλλουν. 
Γκε-σκε Σαμαρά;

Το πιο κάτω ρεπορτάζ είναι από το news.gr
Προχωρεί η ανασκαφική έρευνα στον λόφο Καστά Αμφίπολης, από την ΚΗ´ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων.
Συνεχίζεται η σταδιακή αφαίρεση μέρους της επίχωσης, από τον δεύτερο χώρο, πίσω από τις Καρυάτιδες και μέχρι την επιφάνεια του δαπέδου, σε βάθος 6μ. από την θόλο. Κατά την αφαίρεση της επίχωσης αποκαλύφθηκε το μεγαλύτερο τμήμα ψηφιδωτού δαπέδου, το οποίο καλύπτει όλη την επιφάνεια του χώρου δηλαδή, 4,5μ. πλάτος επί 3 μ. μήκος.
Το ψηφιδωτό είναι κατασκευασμένο από μικρά βότσαλα, λευκού, μαύρου, γκριζωπού, μπλέ, κόκκινου και κίτρινου χρώματος. Την κεντρική παράσταση περιβάλλει διακοσμητικό πλαίσιο, πλάτους 0,60μ.,το οποίο συντίθεται από διπλό μαίανδρο, τετράγωνα και τρέχουσα σπείρα. Το φόντο της παράστασης είναι σε αποχρώσεις γκρί-μπλέ.
Η κεντρική παράσταση απεικονίζει άρμα σε κίνηση, που σύρεται από δύο λευκά άλογα, το οποίο οδηγεί γενειοφόρος άνδρας, με στεφάνι δάφνης στο κεφάλι. Μπροστά από το άρμα απεικονίζεται ο θεός Ερμής ως ψυχοπομπός, ο οποίος φορά πέτασο, μανδύα, φτερωτά σανδάλια και κρατά κηρύκειο. Η σύνθεση έχει κατεύθυνση από ανατολικά προς τα δυτικά.
Η παράσταση διακρίνεται για την εξαίρετη τέχνη...


στην απόδοση των λεπτομερειών των χαρακτηριστικών, τόσο των μορφών, όσο και των αλόγων, όπως και για την αρμονία των χρωμάτων. Η σύνθεση είναι σύγχρονη του ταφικού συγκροτήματος και χρονολογείται στο τελευταίο τέταρτο του 4ου αιώνα π.Χ. Το ψηφιδωτό έχει υποστεί φθορά στο κέντρο, σε σχήμα κύκλου, διαμέτρου 0,80μ. Ωστόσο, πολλά μέρη από το φθαρμένο τμήμα έχουν βρεθεί στην αμμώδη επίχωση. Τις επόμενες μέρες θα γίνει προσπάθεια συγκόλλησης και αποκατάστασής του, προκειμένου να συντεθεί, στο μέτρο του δυνατού, η συνολική εικόνα της παράστασης.
Το ψηφιδωτό δάπεδο, ανατολικά και δυτικά, δεν έχει αποκαλυφθεί στο σύνολό του, καθώς η ανασκαφή είναι ακόμη σε εξέλιξη στα τμήματα αυτά. Στα νότια του ψηφιδωτού δαπέδου και ανάμεσα στα βάθρα των Καρυατίδων αποκαλύφθηκε πώρινο κατώφλι, καλυμένο με λευκό κονίαμα. Στα βόρεια του δαπέδου αποκαλύφθηκε το μαρμάρινο κατώφλι της θύρας, που οδηγεί στον τρίτο χώρο, διακοσμημένο με ιωνικό κυμάτιο, στο κάτω μέρος του.
Επίσης, εντοπίστηκαν, ακριβώς κάτω από το θύρωμα, προς το εσωτερικό του τρίτου χώρου, δύο ακόμη τμήματα από τα μαρμάρινα θυρόφυλλα.




3 σχόλια:

  1. Τι έγινε Σαμαρούλη; Δεν μιλάς; Ναζιστικά είναι αυτά τα σύμβολα;

    Είδες Σαμαρούλη που η Χρυσή Αυγή αποδείχτηκε καθαρόαιμο ελληνικό εθνικιστικό πατριωτικό χριστιανικό ορθόδοξο κίνημα.

    Πάρτε το μάθημά σας Σαμαρούλη και όλοι οι νεοταξούληδες ρεπούσηδες, δραγώνες και λοιποί αριστεροδεξιοκεντρούληδες που είστε χειρότεροι από τον ιό Έμπολα, που σιχαίνεστε την Ελλάς και τον ελληνικό λαό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΟΒΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ! ΤΙ ΠΩΡΩΣΗ!

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 'Ετσι έχει συμβεί με όλα τα αρχαιοελληνικά σύμβολα.Την αρχαία ΤΕΤΡΑΧΤΥΣ ή΄΄σβάστικα΄΄ την έκλεψε ο Χίτλερ και πρέπει(?)οι ΕΛΛΗΝΕΣ να ντρεπόμαστε για την ΕΘΝΙΚΗ μας ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ! Το ίδιο και με τον ΄΄ναζιστικό Σταυρό΄΄ ή για τον αρχαιοελληνικό ΜΑΙΑΝΔΡΟ,ακόμα και για τον καιόμενο μυθικό ΦΟΙΝΙΚΑ,που ΑΝΑΓΕΝΝΑΤΑΙ μέσα από τις στάχτες του,με ότι αυτό συμβολίζει(και δεν εννοώ την χούντα).Προσωπικά,ειναι τιμή μου να φορώ στο πέτο ενίοτε και τον Φοίνικα και τον Μαίανδρο και το Αστέρι της Βεργίνας...και αν καμμιά φορά,μου την ΄΄πέφτει΄΄ κανένας αριστερούλης,τον βάζω στην θέση που του αρμόζει.Κατα νοώ βέβαια,ότι ΔΕΝ ευθύνονται αυτοί που δεν νιώθουν υπερήφανοι για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ τους! ΄΄ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή