Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ!

Ένα κορίτσι σαν τα κρύα τα νερά. Πατέρας της είναι ο Τέρενς Κουίκ και μητέρα της η Μαρίνα Ελευθερουδάκη (της οικογένειας των γνωστών βιβλιοπωλείων). Όμως η Τερέζα Κουίκ ακολούθησε έναν εντελώς δικό της δρόμο, αυτόν της υποκριτικής.


Μιλώντας στο «Πρώτο Θέμα», η κόρη του γνωστού ζευγαριού αποκάλυψε πως οι γονείς της δεν στάθηκαν εμπόδιο στις επιθυμίες της: «Δεν ξέρω αν η μητέρα μου ήθελε να ασχοληθώ με την οικογενειακή μας επιχείρηση, μιας και ποτέ δεν έγινε σχετική κουβέντα. Ισως γιατί εκείνη πάντα έβλεπε ότι τα ενδιαφέροντά μου είναι άλλα. Απλώς, επειδή η μητέρα μου θεωρεί το επάγγελμα του ηθοποιού εξαιρετικά επισφαλές, μου πρότεινε να το διατηρήσω περισσότερο ως χόμπι παρά ως κύρια δουλειά. Ο πατέρας μου, από την άλλη, είχε την άποψη ότι πρέπει να κάνω αυτό που μου αρέσει και με ευχαριστεί. Έστω κι αν κάποτε εκείνος με φανταζόταν σε ρόλο δημοσιογράφου, να αποτελώ τη δική του συνέχεια».
Όποιον δρόμο και να ακολουθούσε πάντως, η μόλις 21 ετών Τερέζα Κουίκ έχει στα χέρια της ένα σημαντικό όπλο, αυτό της ομορφιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου