Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Η ΠΟΠΗ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΠΩΣ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΕΤΟΙΑ (ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ) ΘΗΛΥΚΟΤΗΤΑ!!!

Αναρωτιέστε πώς η κα Τσαπανίδου (50άρα πλέον) εμφανίζεται τόσο σέξυ; Δεν ήταν έτσι πριν. Το εξομολογείται η ίδια σε συνέντευξή της στο περιοδικό Hello. 
Έχει ενδιαφέρον.  



Από αυτή την περίοδο και μετά χρονολογείται και η μεγάλη 

αλλαγή στην εμφάνιση σου στυλιστικά.
Πόπη: Η αλήθεια είναι πως σ'αυτή την εκπομπή φόρεσα για 

πρώτη φορά φούστα  στη ζωή μου! Πίστευα πάντα ότι ήταν 

πολύ αδύνατες οι γάμπες μου για να φορέσω φούστα! 

Εκείνη την περίοδο, λοιπόν, οι συνεργάτες και η Ρίκα 

μ'επεισαν να το κάνω. Τότε ήταν σαν να έγινε μέσα μου ένα...


κλικ, ξαφνικά απελευθερώθηκα από τους όποιους ενδοιασμούς ή αναστολές είχα και άρχισα να ντύνομαι πιο θηλυκά, όχι μόνο στην εκπομπή, αλλά και στη ζωή μου. Στο ξεκίνημα της καριέρας μου 

επεδίωκα και ήθελα η ίδια να κρίβω τη θηλυκότητα μου, για ν'

αποφύγω τις κακοτοπιές. Δεν έχασα τίποτα! Και τι έγινε; Φοράω 

τώρα τα τακούνια και τις φούστες. 

 




1 σχόλιο: