Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΣΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ! ΤΟ…FACEBOOK ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ!

Το facebook έχει παρεξηγηθεί από πολλούς. Ότι απομονώνει ή απομακρύνει τους ανθρώπους από τις κοινωνικές τους σχέσεις και άλλα παρόμοια. Όπως όμως αποδεικνύεται στην  πράξη το facebook ενώνει τους ανθρώπους. Ας θυμηθούμε πολλές από τις μαχητικές συγκεντρώσεις που έχουν γίνει στο Σύνταγμα, έχουν γίνει χάρη στη δυναμική του facebook. Διά αυτού λοιπόν του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, τα "χρόνια πολλά"  που δίνονται στα γενέθλια είναι τόσα όσα ποτέ άλλοτε. Μέχρι και πολλοί/πολλές συμμαθητές/συμμαθήτριές μου μού έστειλαν τις ευχές τους. Σκεφθείτε πόσο ωραίο είναι, όταν σε θυμούνται τέτοια πρόσωπα, που ενδεχομένως χωρίς το facebook, δεν θα σε θυμούταν! 

Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλες και όλους, που με την ευκαιρία των χθεσινών μου γενεθλίων με θυμήθηκαν και μου έστειλαν τις ευχές τους. Υπόσχομαι δε ότι θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ με τον καλύτερο τρόπο στο αίτημα πολλών για σωστή και συνεχή ενημέρωση μέσα από την εφημερίδα.

Να ‘στε καλά και πάλι σας ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου