Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Η ΑΝΝΑ ΔΑΒΙΤΗ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟ ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΓΙΑ ΤΑ CAPITAL CONTROLS! ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ! ΗΡΘΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ-ΧΑΜΟΣ!


Το λέει η καρδούλα της. Είναι γενναία και δεν κολώνει πουθενά. Παράνομη η παρακράτηση των χρημάτων μας με τα capital controls και η Άννα Δαβίτη, όχι μόνο κατάφερε εντυπωσιακά αποτελέσματα ζητώντας τα χρήματα που της είχαν καταθέσει αλλά και εξηγεί πώς μπορεί να αντιδράσει ανάλογα ο κόσμος!
Διαβάστε την περιπέτειά της για το πώς...μπαγλάρωσε τη διευθύντρια τραπέζης για παράβαση καθήκοντος...

ΔΑΒΙΤΗ ΑΝΝΑ : ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΛΗΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ,ΛΕΩ ΣΤΗΝ ΤΑΜΙΑ : ΑΝΑΛΗΨΗ 900 ΕΥΡΩ
ΤΑΜΙΑΣ: ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΙΤΑΛ ΚΟΝΤΡΟΛ ΜΕΧΡΙ 420
ΔΑΒΙΤΗ:ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;;;ΤΟ ΚΟΝΤΡΟΛ;;ΞΑΝΑ ΕΓΩ ΧΑΖΟΧΑΖΑ 900 ΘΕΛΩ..
ΤΑΜΙΑΣ: ΜΑ,ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;;;;;
ΔΑΒΙΤΗ: ΟΧΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ,ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ,ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...ΑΦΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10'..ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗΝ 
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΩ ΕΥΓΕΝΙΚΑ...ΔΩΣΤΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΛΑ.....
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ Κ. ΔΑΒΙΤΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 420
ΔΑΒΙΤΗ: ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ...
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: ΜΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛ ΚΟΝΤΡΟΛ
ΔΑΒΙΤΗ: ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛ ΚΟΝΤΡΟΛ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΧΑΖΗ..ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ 900..ΑΥΤΑ ΘΕΛΩ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ...
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΟΛΑ Κ.ΔΑΒΙΤΗ


ΔΑΒΙΤΗ:ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ, ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΘΥΜΩΝΩ...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΩΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΟΝΟ ΤΑ 420;;;;;
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: ΜΑ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΤΩΡΑ Κ. ΔΑΒΙΤΗ;;;;;;;
ΔΑΒΙΤΗ: ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 45 ΛΕΠΤΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛ ΚΟΝΤΡΟΛ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ-ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ;;;;; ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΣΑΣ ΕΒΑΖΑΝ 5.000 ΘΑ ΤΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΛΑ ΩΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΔΙΝΑΤΕ 420;;;; ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛ ΚΟΝΤΡΟΛ;;;;;;ΕΣΕΙΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΝΟ 420;;;;ΑΑΑΑΑΑ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ....ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΩΡΑ ΓΚΑΖΩΝΩ... ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ...ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΜΟΥ...ΚΑΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.....
ΣΕ ΛΙΓΟ ΦΤΑΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣ....
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ: ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΔΩ;;;;
ΔΑΒΙΤΗ: ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ...
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ: ΠΟΙΟΣ ;;;;;
ΔΑΒΙΤΗ: Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ...ΚΑΙ ΕΞΗΓΩ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΗ ΣΤΑ ΦΈΚ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ..ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΦΩΡΟ... ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΗΝΥΣΗ ..
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ:ΖΗΤΑΕΙ ΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ...
ΔΙΝΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΚΙΤΡΙΝΙΣΕ ..ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ....
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΦΩΡΟ.
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΠΩΣ ΕΓΩ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
ΑΝΤΙΓΡΑΨΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ. ...ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.....


15 σχόλια:

  1. Το λέει η καρδιά της.
    Εξάλλου τα δικά της χρήματα ζήτησε, δεν ζήτησε ούτε αυτά που ανήκουν
    στην τράπεζα, ούτε αυτά που ανήκουν στον γείτονα.
    Τα δικαιώματα του πολίτη μόνο στα χαρτιά υπάρχουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι περίπτωση γυναίκας με αρχ.....και οχι αρνάκι...ΜΠΡΑΒΟ,ΜΠΡΑΒΟ,ΜΠΡΑΒΟ.Οι υπόλοιποι (νομοταγείς) πολίτες ας ρουφήξουμε το αυγό που μας έβρασε η Κα Μέρκελ και ο κύριος Σοιμπλέ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι περίπτωση γυναίκας με αρχ.....και οχι αρνάκι...ΜΠΡΑΒΟ,ΜΠΡΑΒΟ,ΜΠΡΑΒΟ.Οι υπόλοιποι (νομοταγείς) πολίτες ας ρουφήξουμε το αυγό που μας έβρασε η Κα Μέρκελ και ο κύριος Σοιμπλέ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά τους έκανε εκεί στην τράπεζα που την έχουν δει μέγκες με τα κάπιταλ κοντρόλ!

    Που να δείτε στις τράπεζες δεν εξαργυρώνουν επιταγές εσωτερικού και εξωτερικού και αναγκάζουν τους πελάτες να τις καταθέσουν και να πάρουν λεφτά μετά από 60 μέρες! Αυτά είναι τα απαίσια κάπιταλ κοντρόλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Παγκοσμιοποίηση (η διεθνής ολιγαρχία της πλουτοκρατίας)
    κάνει ό,τι θέλει, αφού πρώτα αποκοίμισε την πλειονότητα
    των πολιτών σε όλους τους λαούς.
    Αυτοί που αντιστέκονται είναι λίγοι, αλλά γενναίοι και εκλεκτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τελικά τι έγινε πήρε τα λεφτά της?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το μεγαλυτερο χαστουκι για την κυβερνηση & για τις τραπεζες ειναι να παμε ολοι αυριο στις τραπεζες & να σηκωσουμε ολοι τις καταθεσεις μας εστω σταδιακα απο 420 Ε τοτε θα γινει το ελα να δεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η λογική (δικά της είναι τα χρήματα) και
    τα ανθρώπινα δικαιώματα (αναγνωρίζουν το δικαίωμα της ιδιοκτησίας)
    συνηγορούν στο ότι θα πάρει τα χρήματά της.
    Εξάλλου ζούμε σε δημοκρατικό καθεστώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να μου ζήσεις κορίτσι μου...!
    ΜΕΝΙΠΠΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι υπόλοιποι νομοταγείς πολίτες σκύβουν το κεφάλι τώρα που η ληστρική συμμορία παλιανθρώπων ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ λεηλατεί την χώρα σε όλη την επικράτεια και μεταφέρει στην Πατρίδα μας ορδές βιαστών και δολοφόνων λαθρομεταναστών από μουσουλμανικές χώρες . ΑΡΚΑΔΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγγνώμη, αλλά αν η κυρία είχε αρχ..... θα στρεφόταν εναντίον αυτών που έφεραν αντισυνταγματικούς νόμους και οχι στους υπαλλήλους των τραπεζών, ακόμη κι αν αυτοί είναι δ/ντές καταστημάτων. Τα χρήματά της (και τα χρήματα όλων) δεν τα παρακράτησαν οι υπάλληλοι, αλλά η τράπεζα βάσει νόμου οπότε αυτό που έκανε το θεωρώ μάλλον παράλογο και κίνηση εντυπωσιασμού. Άλλωστε ούτε η δ/ντρια μπορεί να σηκώσει πάνω από 420€ για τον εαυτό της.
    Η ίδια η Κα Δαβίτη αναφέρει ότι οι υπάλληλοι της εξήγησαν τους λόγους για τους οποίους αδυνατούν να της δώσουν τα χρήματα, δεν κατήγγειλε άσχημη συμπεριφορά, οπότε το να τους κατηγορήσει προσωπικά νομίζω πως δεν είχε κανένα νόημα.
    Ας τη δούμε να μηνύει τους πραγματικούς υπευθύνους και τότε ας της πούμε χίλια μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ. Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ.ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΙΣ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ. ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ. ΠΟΛΥ ΣΟΣΤΑ ΕΠΡΑΞΕ Η Κ. ΔΑΒΙΤΗ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΝΑ ΕΝΟΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΘΥΓΟΜΕΝΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΓΩΓΗ (όχι μήνυση...δεν πιάνει) ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.(Η τελειότερη ομάδα με νομική υπόσταση προς το παρόν είναι η Δ.Ε.Ν. του Κ.Γεώργου Σαρρῆ.) ΕΠΙ ΤΕΛΟΥς ΝΑ ΞΥΠΝΙΣΟΥΜΕ. ΕΥΓΕ ΣΤΗΝ Κα. ΔΑΒΙΤΗ!!
      Καλό βόλι σε όλους μας.
      Σ.Λ.Χριστοδουλαρής

      Διαγραφή
    2. ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ. Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ.ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΙΣ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ. ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ. ΠΟΛΥ ΣΟΣΤΑ ΕΠΡΑΞΕ Η Κ. ΔΑΒΙΤΗ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΝΑ ΕΝΟΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΘΥΓΟΜΕΝΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΓΩΓΗ (όχι μήνυση...δεν πιάνει) ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.(Η τελειότερη ομάδα με νομική υπόσταση προς το παρόν είναι η Δ.Ε.Ν. του Κ.Γεώργου Σαρρῆ.) ΕΠΙ ΤΕΛΟΥς ΝΑ ΞΥΠΝΙΣΟΥΜΕ. ΕΥΓΕ ΣΤΗΝ Κα. ΔΑΒΙΤΗ!!
      Καλό βόλι σε όλους μας.
      Σ.Λ.Χριστοδουλαρής

      Διαγραφή